Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo tis nu alweer even geleden dat ik wat van mezelf liet horen, dus bij deze ben ik er weer.   

Ik had al is in andere topic belooft dat ik mijn konijnen zal laten zien, alleen ben ik er niet meer op terug gekomen🤣 en ik wist niet hoe ik foto's en video's moest uploaden. Nu wel althans ik probeer het even 😆 en anders check even mij profiel foto daar is het wel gelukt. Maak kennis met bib en bab, het zijn binnen konijnen en hebben een hok en een ren waar ze altijd op kunnen. En het zijn 2 hele lieve gezellige en leuke dwerg ras konijnen. Bib is een blauwoogpooltje (Heeft witte vacht en blauwe ogen)  en Bab is een zilvervosje (heeft zwarte met wittige vacht en donker bruine ogen). Het zijn allen 2 vrouwtjes en zijn ook gesteriliseerd en gevaccineerd en ze worden bij mij 1 x in het jaar voor de zekerheid ontwormt en nu ben ik bezig om ze zindelijk te krijgen via een konijnen toilet, en dat gaat gelukkig erg goed.  

Dan zal ik ook even kort vertellen wie, wie is: Bib kan koppig zijn en heeft eigen willetje, maar is vooral heel lief en zoekt de aandacht regelmatig op en maakt soms leuke sprongen en sprintjes op de ren en ze kan soms ook wellis ondeugend zijn en dan op plekken springen en zitten waar t niet mag en dat weet ze zelf ook heel goed en als ik dan kom kijken rent ze vlug weg. Bab is een konijn die houdt van aandacht, maar dan ook echt van iedereen en ze word ook jaloers op haar konijnen vriendin bib als die geaait word, dan komt bab even ertussen en gaat dan haar kopje onder je hand duwen maar dat vind ik alleen maar leuk, ook is bab een enorme snoei kont en probeert ze je voor de gek houden soms. Van snoepjes krijgt ze nooit genoeg en probeert nadat ze een snoepje heeft gehad, er nog 1 te krijgen door te doen alsof ze nog niks heeft gehad. Maar daar trap ik als baasje niet in! 😂.   

Verder spelen ze graag samen en vinden ze de volgende konijnen speelgoed leuk: Graafbak, Tunnels, Balletjes met een belletje erin, Bordspellen, Krabplank, Snuffelmat, wiggle egg, Torenspel. Daar spelen ze regelmatig afwisselend mee. 

Mochten jullie meer willen weten over bib en bab, of willen zien of vragen hebben. Laat het dan even achter in de reacties. Groetjes van het baasje van bib en bab en bib en bab zelf natuurlijk!💚 en nog een mooi 2025 toegewenst aan iedereen.  Oh en als jullie zelf wat willen delen over jullie konijnen en verblijf etc. Mag dat ook altijd! vind ik altijd leuk om te lezen.

https://i.postimg.cc/15h6sHPn/Fototjeeee.jpg 

aangepast door Linda20
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst: (aangepast)

Mooie konijnen.

Sommige konijnen-eigenaren hebben ook een eigen topic. Ik heb dat ook en daar post ik voornamelijk filmpjes en soms een foto

aangepast door Cheeta26
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Welkom terug.

Ik zag elders al jouw profielfoto met Bib en Bab. Wat een mooie konijnen zijn het.

En wat gezellig om iets over Bib en Bab te lezen. Leuk ook de tekst 'het knabbelhuisje'

Kom maar op met:

"de avonturen van Bib & Bab"

😊😉

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .