Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aan jou ligt het in elk geval niet @TedenFluf Hopelijk zien de baasjes ook in dat het beestje hulp nodig heeft. En dat ze jou in een hele lastige positie brengen. Hopelijk geeft één van beide (of de combinatie) de doorslag! We duimen voor je! En voor het konijntje natuurlijk. Arm ding 😞

• Mee eens! 1
Geplaatst:

Wat ontzettend sneu voor dit konijntje 😔 ik snap dat dit je heel erg aan het hart gaat. Ik herinner me vroeger (bijna 20 jaar geleden inmiddels) ook een vriendin die een konijn had en het echt belachelijk vond dat ik met mijn konijnen altijd naar de dierenarts ging als er wat was. Ik weet niet of dit bij deze mensen ook zo is, maar blijkbaar hebben sommige baasjes het idee dat een huisdier minder voorstelt/minder waard is en dus (in hun ogen) niet belangrijk genoeg is om mee naar een dierenarts te gaan. Als het echt zo'n soort principe-kwestie is, zal het misschien ook lastig zijn om die mensen te overtuigen. Ik hoop dat het je toch lukt. In ieder geval doe je echt meer dan je best voor het beestje ❤️

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .