Evee Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Wil je iets vertellen of vragen over hamsters? Dan kan dat hier. Natuurlijk mag je ook een eigen topic openen voor jouw vraag of over jouw eigen hamster(s). Maar als je zomaar even iets wil delen, kan dat in dit slowchat topic 🙂 Quote
Lappie2 Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari Ik was naar mijn werk en mijn dochter belde me op dat Mister Jingles in zijn wiel lang uit lag. Ze raakte even in paniek maar pakte hem er gelijk uit. Hij voelde wat koud aan. Dus ze heeft hem tegen haar borst gehouden en gewreven over zijn lijfje. Hij begon haar gelijk te likken op haar kin en begon zichzelf te wassen. En daarna gewoon weer flink rennen op de bank. ... Wat kan dit zijn? Het was iets kouder in de woonkamer ivm heftige sneeuwstorm maar echt koud was het niet. Ze heeft hem daarna in zijn huisje geduwd en hij heeft zichzelf soort van ingegraven met wc papier voor de opening. Ik heb hem nog niet gezien en wacht met smart op zijn avond routine. Quote
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari Het zou torpor geweest kunnen zijn, ik weet er het fijne niet van, maar het is een soort winterslaap. Het kan best gevaarlijk zijn als ze niet rustig opgewarmd worden. Quote
Lappie2 Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari 8 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Het zou torpor geweest kunnen zijn, ik weet er het fijne niet van, maar het is een soort winterslaap. Het kan best gevaarlijk zijn als ze niet rustig opgewarmd worden. Hmmm.. ik ga het opzoeken. Maar dan liggen ze toch ingegraven of huisje en niet lang uit in een loopwiel... Ik heb net mijn vingers in zijn huisje gestopt en hij begon gelijk mijn vingers te likken. Gelukkig 🥳 Hij heeft ook echt nachten achter elkaar(zeker 5 a 6 uur per nacht) in dat kleine wiel gerend als een malle. Heb het wiel er net uit gehaald en hoop dat hij toch voor het nieuwe wiel kiest 🤞🤞 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.