Evee Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Wil je iets vertellen of vragen over cavia's? Dan kan dat hier. Natuurlijk mag je ook een eigen topic openen voor jouw vraag of over jouw eigen cavia's. Maar als je zomaar even iets wil delen, kan dat in dit slowchat topic 🙂 Quote
Suus1978 Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari (aangepast) Hoezo is dit topic nog leeg??  Update van mijn viertal dan maar: Inti heeft helaas besloten dat ze Lulu niet leuk vindt. Het is allemaal niet ernstig, maar ze hapt en jaagt toch regelmatig op haar. Heel sneu want Lulu was al zo bang. Je merkt dat ze nu enorm op haar hoede is. Ik hoop echt dat dit nog verbetert. Net toen ik vanmorgen dacht: als dit zo blijft, is het voor Lulu echt niet leuk, maakte Lulu zoomies 😄 Ze heeft lang haar, dus dat is heel grappig om te zien. Quinty is ondertussen helemaal zen. Het boeit haar allemaal niks, ze doet haar eigen ding en ze is zoals de Britten zo mooi zeggen: completely unbothered. Lulu rende vorige week van schrik over haar heen en zelfs dat vond ze best. Mijn goede voornemen voor 2025: ik wil meer Quinty zijn! 12 januari aangepast door Suus1978 3 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Wat leuk om te lezen. Behalve dan voor Lulu. Â Â Quote
Suus1978 Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Update: ze zitten niet meer samen. Het bleef rommelen tussen Inti en Lulu. Ik kreeg de tip om Inti even uit de groep te halen en haar op die manier "straf" te geven zodra ze lelijk deed. Dat had geen effect, behalve dat Inti niet meer wilde eten. Dus vandaag voor de zekerheid naar de da en ze zitten nu apart. Het was niet de bedoeling, er moest snel een hok bij, maar ze gaan nu wel allemaal lekker hun eigen gang zonder gedoe. Misschien probeer ik het later nog eens, maar voorlopig laat ik het even zo. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.