Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor alle berichtjes over katten. Je mag natuurlijk ook een eigen topic openen als je dat fijn vind. Maar als je zomaar even iets wil delen over een/jouw katten, dan kan dat hier! 

• 3 weken later...
Geplaatst:

De kat was bij het uitladen van het toestel over het hoofd gezien door een bagageafhandelaar, omdat er een ingeklapte rolstoel voor haar kooi stond.

Dan vraag ik me toch af, was het de bedoeling dat die rolstoel dan ook terug mee zou vliegen naar Nieuw Zeeland? Of was er nu ook iemand in Melbourne zonder rolstoel? Want daar heb ik ook wel vaker verhalen van gehoord helaas.

Arm beestje. Zonder eten en drinken ook al die tijd waarschijnlijk. Hopelijk hebben ze dat toen het vliegtuig in Nieuw Zeeland is geland wel goed geregeld.

• Mee eens! 1
Geplaatst:
19 minuten geleden, happy211 zei:

Dan vraag ik me toch af, was het de bedoeling dat die rolstoel dan ook terug mee zou vliegen naar Nieuw Zeeland? Of was er nu ook iemand in Melbourne zonder rolstoel? Want daar heb ik ook wel vaker verhalen van gehoord helaas.

Arm beestje. Zonder eten en drinken ook al die tijd waarschijnlijk. Hopelijk hebben ze dat toen het vliegtuig in Nieuw Zeeland is geland wel goed geregeld.

Helaas ken ik ook verhalen van mensen zonder rolstoel of met kapotte rolstoelen vanwege opslag in het ruim. Maar het zou ook de standaard rolstoel kunnen zijn, die ze hebben staan ivm mensen die tijdens de vlucht onwel zijn geworden. Dat is vaak zo'n opklapbare. Toen ik met een rolstoeler reisde kwamen ze die dan bij de gate brengen, eerst transfer daarin en dan pas richting haar eigen rolstoel.

Ik ben echt blij dat het goed is gegaan met de kat. 1 vlucht van 7,5 uur in het ruim vind ik al pittig voor een dier, laat staan 3x in korte tijd. Brrr.. horror verhaal voor baasjes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .