Evee Geplaatst: woensdag om 08:31 Geplaatst: woensdag om 08:31 Een slowchat topic waar je gezellig met je mede forumleden kan kletsen. Wil je even iets kwijt over jouw konijnen, zonder dat je dat een eigen topic wil geven. Dan kan dat in dit topic! Let wel op: voor de waarde van het forum, voor de vindbaarheid, is het wel belangrijk om voor langer lopende dingen, zoals gezondheidsproblemen, koppelingen, en andere onderwerpen die voor andere konijnenbaasjes waarde hebben echt een eigen topic te openen. Dit topic is dus meer voor de korte, kleine konijnendingetjes waar een eigen topic wat overdreven is, maar wat je toch even wil delen met de rest! - Wees aardig voor je mede-forummers, de forumregels gelden ook in dit topic! - Discussiëren over een onderwerp hoort zonder dat je elkaar op de persoon aanvalt. - Denk er wel aan dat alles wat je op internet zet, niet alleen op Bunnybunch, openbaar is. Denk dus na voor je iets over je privéleven post of je dit wel met de wereld wil delen. Quote
bunnyempress Geplaatst: woensdag om 20:09 Geplaatst: woensdag om 20:09 Jaar begon goed 😊. Regende best hard. Ik: Lodewijk Lodewijk komt uit het hok rennen naar de deur. Scarlett blijft braaf buiten op de boomstronk zitten. Ik geef hem in 20 seconden zijn medicatie. Ik gloei van trots over mijn wel opgevoede konijnen ! Ik hoef niet de regen in. 🥰 🤩 10 seconden later: Nee, rood *prehistorisch pimpelmeesje*, blijf buiten, je bent een buiten konijn. BUITEN! Niet inbreken. Kop naar buiten duwen, kont omdraaien. Gauw deur dicht. Toch maar mooi een halve minuut een goed opgevoed konijn gehad 🥳😓 4 Quote
Cheeta26 Geplaatst: woensdag om 20:49 Geplaatst: woensdag om 20:49 Nu vraag ik me echt af wat voor fout woord er onder prehistorisch pimpelmeesje zit Quote
bunnyempress Geplaatst: woensdag om 20:49 Geplaatst: woensdag om 20:49 Zojuist, Cheeta26 zei: Nu vraag ik me echt af wat voor fout woord er onder prehistorisch pimpelmeesje zit Begint met een K, zit een R in en het is eng. 1 Quote
Cheeta26 Geplaatst: woensdag om 20:51 Geplaatst: woensdag om 20:51 (aangepast) *prehistorisch pimpelmeesje* Ah nu weet ik het. Wel een braaf *prehistorisch pimpelmeesje* die Lodewijk. Op dat inbreken na woensdag om 20:52 aangepast door Cheeta26 Quote
Lollie Geplaatst: woensdag om 23:19 Geplaatst: woensdag om 23:19 2 uren geleden, bunnyempress zei: 2 uren geleden, Cheeta26 zei: Nu vraag ik me echt af wat voor fout woord er onder prehistorisch pimpelmeesje zit Begint met een K, zit een R in en het is eng. Krulspinazi e? 1 Quote
Cheeta26 Geplaatst: zondag om 08:54 Geplaatst: zondag om 08:54 Kushi bleef vandaag braaf in de ren want er lag weer enge sneeuw buiten. Micha moest ik tot 2 keer toe weer terug te ren in dirigeren, juist omdát er sneeuw lag en hij alles wilde bekijken. 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.