Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een slowchat topic waar je gezellig met je mede forumleden kan kletsen. Wil je even iets kwijt over jouw konijnen, zonder dat je dat een eigen topic wil geven. Dan kan dat in dit topic!

Let wel op: voor de waarde van het forum, voor de vindbaarheid, is het wel belangrijk om voor langer lopende dingen, zoals gezondheidsproblemen, koppelingen, en andere onderwerpen die voor andere konijnenbaasjes waarde hebben echt een eigen topic te openen. Dit topic is dus meer voor de korte, kleine konijnendingetjes waar een eigen topic wat overdreven is, maar wat je toch even wil delen met de rest!

- Wees aardig voor je mede-forummers, de forumregels gelden ook in dit topic!

- Discussiëren over een onderwerp hoort zonder dat je elkaar op de persoon aanvalt.

- Denk er wel aan dat alles wat je op internet zet, niet alleen op Bunnybunch, openbaar is. Denk dus na voor je iets over je privéleven post of je dit wel met de wereld wil delen.

Geplaatst:

Jaar begon goed 😊
Regende best hard. 
Ik: Lodewijk

Lodewijk komt uit het hok rennen naar de deur. Scarlett blijft braaf buiten op de boomstronk zitten. 
Ik geef hem in 20 seconden zijn medicatie. 

Ik gloei van trots over mijn wel opgevoede konijnen ! Ik hoef niet de regen in. 🥰 🤩

10 seconden later: Nee, rood *prehistorisch pimpelmeesje*, blijf buiten, je bent een buiten konijn. BUITEN! Niet inbreken. Kop naar buiten duwen, kont omdraaien. Gauw deur dicht. 

Toch maar mooi een halve minuut een goed opgevoed konijn gehad 🥳😓

• Haha 4
Geplaatst:
2 uren geleden, bunnyempress zei:
2 uren geleden, Cheeta26 zei:

Nu vraag ik me echt af wat voor fout woord er onder prehistorisch pimpelmeesje zit

Begint met een K, zit een R in en het is eng. 

Krulspinazi e?

• Haha 1
Geplaatst:

Kushi bleef vandaag braaf in de ren want er lag weer enge sneeuw buiten. Micha moest ik tot 2 keer toe weer terug te ren in dirigeren, juist omdát er sneeuw lag en hij alles wilde bekijken.

• Haha 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .