Evee Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Een slowchat topic waar je gezellig met je mede forumleden kan kletsen. Wil je even iets kwijt over jouw konijnen, zonder dat je dat een eigen topic wil geven. Dan kan dat in dit topic! Let wel op: voor de waarde van het forum, voor de vindbaarheid, is het wel belangrijk om voor langer lopende dingen, zoals gezondheidsproblemen, koppelingen, en andere onderwerpen die voor andere konijnenbaasjes waarde hebben echt een eigen topic te openen. Dit topic is dus meer voor de korte, kleine konijnendingetjes waar een eigen topic wat overdreven is, maar wat je toch even wil delen met de rest! - Wees aardig voor je mede-forummers, de forumregels gelden ook in dit topic! - Discussiëren over een onderwerp hoort zonder dat je elkaar op de persoon aanvalt. - Denk er wel aan dat alles wat je op internet zet, niet alleen op Bunnybunch, openbaar is. Denk dus na voor je iets over je privéleven post of je dit wel met de wereld wil delen. Quote
bunnyempress Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Jaar begon goed 😊. Regende best hard. Ik: Lodewijk Lodewijk komt uit het hok rennen naar de deur. Scarlett blijft braaf buiten op de boomstronk zitten. Ik geef hem in 20 seconden zijn medicatie. Ik gloei van trots over mijn wel opgevoede konijnen ! Ik hoef niet de regen in. 🥰 🤩 10 seconden later: Nee, rood *prehistorisch pimpelmeesje*, blijf buiten, je bent een buiten konijn. BUITEN! Niet inbreken. Kop naar buiten duwen, kont omdraaien. Gauw deur dicht. Toch maar mooi een halve minuut een goed opgevoed konijn gehad 🥳😓 4 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Nu vraag ik me echt af wat voor fout woord er onder prehistorisch pimpelmeesje zit Quote
bunnyempress Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Zojuist, Cheeta26 zei: Nu vraag ik me echt af wat voor fout woord er onder prehistorisch pimpelmeesje zit Begint met een K, zit een R in en het is eng. 1 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari (aangepast) *prehistorisch pimpelmeesje* Ah nu weet ik het. Wel een braaf *prehistorisch pimpelmeesje* die Lodewijk. Op dat inbreken na 1 januari aangepast door Cheeta26 Quote
Lollie Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari 2 uren geleden, bunnyempress zei: 2 uren geleden, Cheeta26 zei: Nu vraag ik me echt af wat voor fout woord er onder prehistorisch pimpelmeesje zit Begint met een K, zit een R in en het is eng. Krulspinazi e? 1 Quote
Cheeta26 Geplaatst: zondag om 08:54 Geplaatst: zondag om 08:54 Kushi bleef vandaag braaf in de ren want er lag weer enge sneeuw buiten. Micha moest ik tot 2 keer toe weer terug te ren in dirigeren, juist omdát er sneeuw lag en hij alles wilde bekijken. 4 Quote
bunnyempress Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Ff klagen over Lodewijk. Ondanks drukte is man bij iemand wilgentakken gaan halen. Helemaal vers, geknot uit eigen tuin, deze kerstvakantie. Loopt die rooie rotzak dus gewoon 5 van die verse takken voorbij, om aan de schutting te gaan knagen. 😡🤬 3 Quote
bunnyempress Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Op 5-1-2025 om 09:54, Cheeta26 zei: Kushi bleef vandaag braaf in de ren want er lag weer enge sneeuw buiten. Micha moest ik tot 2 keer toe weer terug te ren in dirigeren, juist omdát er sneeuw lag en hij alles wilde bekijken. Werkt dat terug dirigeren? Kom je ze hier a.u.b. ff opvoeden. Ik had er eentje die gewoon in de sneeuw bleef zitten op de boomstronk (Scarlett), en eentje die er door heen ging springen/rennen en daarna erin ging graven (Lodewijk). Man: waarom moet ik nu naar buiten de ren aanvegen, het is 6.00.. ja er ligt sneeuw, maar dat vinden ze overduidelijk niet erg. Ik: ik wel! en straks vriest het op en dan glij je uit als je naar de schuur moet lopen. Quote
Cheeta26 Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Kwestie van heel snel voorbij lopen en met handgebaren de juiste kant op sturen. Vooral dat snelle voorbijlopen want Kushi kan sprinten hoor. Wij hebben geen afgesloten tuin en wonen aan het eind van een winkelstraat dus ik heb ze het liefste in de ren. In de ren kan ik ze wel deels met mijn handen en stem sturen. Ze krijgen de helft van de avondbrok uit de hand of moeten ze iets voor doen bijvoorbeeld zoeken. Ze krijgen na de brok een pluk kruidenhooi in het schuilhok. Dan kan ik wijzen naar een bepaalde plek om te voorkomen dat ze al in het hok gaan zitten. Ik schud het namelijk uit en anders schud ik het uit op hun omdat ze te enthousiast al in het hok gaan zitten. Kan ze dus ook het hok uit wijzen. Niet bewust aangeleerd, wel handig. 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 17 minuten geleden, Cheeta26 zei: Kwestie van heel snel voorbij lopen en met handgebaren de juiste kant op sturen. Vooral dat snelle voorbijlopen want Kushi kan sprinten hoor. Wij hebben geen afgesloten tuin en wonen aan het eind van een winkelstraat dus ik heb ze het liefste in de ren. In de ren kan ik ze wel deels met mijn handen en stem sturen. Ze krijgen de helft van de avondbrok uit de hand of moeten ze iets voor doen bijvoorbeeld zoeken. Ze krijgen na de brok een pluk kruidenhooi in het schuilhok. Dan kan ik wijzen naar een bepaalde plek om te voorkomen dat ze al in het hok gaan zitten. Ik schud het namelijk uit en anders schud ik het uit op hun omdat ze te enthousiast al in het hok gaan zitten. Kan ze dus ook het hok uit wijzen. Niet bewust aangeleerd, wel handig. Oooh waaauw 😇 Lappie luisterde goed maar deze 2🙈 Ik denk dat deze gewoon elkaar geleerd hebben om precies het tegenovergestelde te doen. Hooi en toiletbak verversen...Leeuw gaat in 1 wc, kleine in de ander en ik moet geduldig wachten... Hooi... Leeuw gaat er precies onder staan met die lange manen alsof het een douche is en Kleine gaat in de bak zitten waar ik het verse hooi uit probeer te halen. Kan gebaren tot ik een ons weeg😂😂 Mijn dochter heeft gister zijn manen geknipt omdat die continu in de klit zitten vooral na een hooi douche. Veel te recht afgeknipt😱🤪 net een beertje nu met hele bolle wangen en een snor haha Ze zei heel droog.. "zo..ik ga een kapsalon openen voor dieren... Picassalon..als in Picasso" 😜 Ik raad het niemand aan hoor hihi 3 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden (aangepast) Misschien kan je ze omkopen met iets anders eetbaars. Haha 10 uren geleden aangepast door Cheeta26 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 9 uren geleden, Lappie2 zei: Veel te recht afgeknipt Tja welke vraag zal ik nu stellen🤔 📸 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.