Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb heel veel konijnen spullen, waaronder ook deze pen. (Ik moet eens lange post maken met alles wat ik heb).
Deze online Nederlandse winkel heeft deze pennen ook, ik koop regelmatig kantoor artikelen enz van deze shop. Er zijn velen andere dieren verkrijgbaar van hetzelfde merk, als jullie geinteresseerd zijn kunnen jullie een kijkje nemen 😊

https://24papershop.com/products/legami-erasable-pen-bunny?_pos=13&_sid=21c2e8978&_ss=r

aangepast door HugsBunny
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 26-3-2025 om 23:01, To van de Veluwe zei:

Wel een stuk goedkoper!!!

Ja zeker goedkoper. Bij de Bruna zijn ze trouwens ook echt veel goedkoper dan bij Bol. Stom dat het daar zoveel duurder is

Geplaatst:

Nee hoor, dat is logisch. Bij bol staan veel producten van andere bedrijven, er staat dan bij "verkoop door .... een bedrijfsnaam". Die bedrijven betalen om hun product op bol te mogen plaatsen en vaak ook nog een % per verkoop. Dat reken je door in de prijs. Daarbij zijn er ook regels voor verzendkosten, die mogen daar niet te hoog zijn, waardoor je dat dus ook in je productprijs verwerkt. 

Het werkt een beetje zoals Amazon ook werkt.

Slechte aan dit systeem is dan ook dat als ze zien dat een product goed verkoopt, ze het soms zelf ook (na)maken en goedkoper aanbieden en zo dus juist de leuke, kleine bedrijfjes om zeep helpen. 

• Mee eens! 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .