Evee Geplaatst: zondag om 09:10 Auteur Geplaatst: zondag om 09:10 haha Ik heb mij ook nog in weten te houden. Geen impulsaankopen dit jaar. Ik heb afgelopen jaren nog wel eens leuke houten paas-konijnen-hangers gekocht, die bij mij in de kerstboom hangen 😂 En ik zoek nog leuke dinerborden, hoopte eigenlijk dat er met pasen wat leuks in de winkels zou liggen, maar helaas nog niets gezien. 1 Quote
HugsBunny Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Op 9-3-2025 om 10:10, Evee zei: haha Ik heb mij ook nog in weten te houden. Geen impulsaankopen dit jaar. Ik heb afgelopen jaren nog wel eens leuke houten paas-konijnen-hangers gekocht, die bij mij in de kerstboom hangen 😂 En ik zoek nog leuke dinerborden, hoopte eigenlijk dat er met pasen wat leuks in de winkels zou liggen, maar helaas nog niets gezien. Ik had een tijdje geleden dit gevonden, ik weet niet of dit wat voor u is: Borden set Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.