Evee Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Konijnen Hebbedingen topic! Ben je ook zo dol op alles wat met konijnen te maken heeft? Dan ben je hier op de juiste plek! In dit topic kun je jouw leukste vondsten met een konijnenthema delen met de andere Bunnybunchers! Denk aan producten zoals kleding, decoratie, boeken of andere schattige of gekke konijnendingen waarvan je denkt dat de andere Bunnybunchers ook blij worden. Quote
Evee Geplaatst: 1 januari Auteur Geplaatst: 1 januari In het topic van het afgelopen jaar eindigden we met het Nijntje toetsenbord dat bij de Hema te koop is. Goed om te oefenen met blind typen, dat wel 😉 Benieuwd? https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/school-kantoor/bureau-accessoires/overige-bureauaccessoires/toetsenbord-nijntje--39620117.html Quote
Evee Geplaatst: 1 januari Auteur Geplaatst: 1 januari Ik zie trouwens dat er wel letters en cijfers op staan, maar in het wit, op witte toetsen. Dus niet heel goed zichtbaar. Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Oh ik heb in 2025 gereageerd op een topic uit 2024 over het toetsenbord😅 Quote
Evee Geplaatst: 1 januari Auteur Geplaatst: 1 januari Op 1 januari mag dat nog hoor, ik zal je reactie hier even citeren 😄 34 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Van de site gekopieerd: wilde eerst in witte uitvoering neerzetten. Echter, dit leest makkelijker. Het toetsenbord van Nijntje brengt een vleugje vrolijkheid bij het typen. Dit draadloze model is oplaadbaar en klaar voor gebruik zonder gedoe met batterijen. Je ervaring is simpel en plezierig, want met Nijntje maak je van elke dag een klein feestje. Tja ik snap de vrolijkheid, de meest rare woorden zullen bij sommige mensen naar voren komen. Gelukkig maakt Nijntje elke dag een klein feestje. 1 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Tja mijn grapje telt nu niet echt meer want er zitten dus wel letters op. Ik zie ze niet maar das ook niet zo gek😎 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.