Kolino Geplaatst: 31 december 2024 Geplaatst: 31 december 2024 Wat een rot verhaal! Bedoel je insulten? Want dat kan ik wel rijmen met de rest van het verhaal. Heel veel sterkte! Moeilijk om ineens afscheid te moeten nemen. 1 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 31 december 2024 Geplaatst: 31 december 2024 Zo verdrietig. Sterkte. 1 Quote
Koniko Geplaatst: woensdag om 15:07 Auteur Geplaatst: woensdag om 15:07 Hartelijk dank voor alle lieve reacties. @Kolino het waren herseninfarcten DA heeft dit nogmaals bevestigd. De voedster is inmiddels bij een andere eigenaar met een alleen zittende senior ram. Ik zelf ga deze konijnloze periode me nog meer verdiepen in konijnen welzijn en het huis reorganiseren komen 2 grote verbouwingen aan. Ik blijf dus actief hier om nog meer kennis op te doen. Daarna is er weer plek voor een leuk koppelje Ik wil jullie bij deze ook een gelukkig en konijngoed 2025 wensen hopelijk zijn jullie nijnen er goed doorheen gekomen. Quote
Elke, Guus en Pip Geplaatst: woensdag om 15:21 Geplaatst: woensdag om 15:21 @Konikoheel veel sterkte gewenst. 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: woensdag om 16:56 Geplaatst: woensdag om 16:56 1 uur geleden, Koniko zei: Ik blijf dus actief hier om nog meer kennis op te doen. Daarna is er weer plek voor een leuk koppelje Leuk dat je terug wil komen. Ik zou zeggen: tot ziens! 1 Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: woensdag om 17:55 Geplaatst: woensdag om 17:55 Heel veel sterkte gewenst @Koniko, wat een verdrietig verhaal. 1 Quote
Koniko Geplaatst: woensdag om 19:25 Auteur Geplaatst: woensdag om 19:25 2 uren geleden, To van de Veluwe zei: Leuk dat je terug wil komen. Ik zou zeggen: tot ziens! ik ga niet weg hoor @To van de Veluwemaar even konijnloos. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: donderdag om 00:43 Geplaatst: donderdag om 00:43 5 uren geleden, Koniko zei: ik ga niet weg hoor Las ik dat je even geen konijnen gaat houden maar wel weer wil beginnen. Dan heb je vast weer vragen dus daarom: welkom terug. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.