Mjel Geplaatst: zaterdag om 15:56 Geplaatst: zaterdag om 15:56 Ons konijn van 8 zat vanochtend vroeg ineens niet meer in haar hok. Ze heeft veel ruimte door totaal afgedichte ren (met dubbel gaas en ook ondergronds). Wel ontdekten we een opening zo groot als waar een kat doorheen kan. Slechts 4 pluisjes haar op 2 plekken in het hok. En heel licht wat stro buiten het hok uit dat gat. Geen spoor van gevecht/strijd, geen bloed. Konijn had ontstoken oogje en sliep soms best veel en diep, duidelijk bejaard. Als t haar laatste uur zou zijn, hoopte ik op anders dan dit. De hond rook wel duidelijk een spoor en deed vreemd. Hele zoekactie in de buurt (rand v woonwijk en nabij bos). iemand idee wat er gebeurt kan zijn? 1 Quote
Kolino Geplaatst: zaterdag om 17:22 Geplaatst: zaterdag om 17:22 Roofdier, met 4 poten, maar ik durf niet te zeggen, welke dan... Waar zaten/lagen de pluisjes tov dat gat? Misschien geeft dat toch meer aanwijzingen. Ik zou wel heel snel een Amivedi melding eruit doen en je konijn als vermist melden! Dan kunnen andere mensen ook hun ogen voor je open houden. Voor nu zou ik alle scenario's open houden. Ook diefstal, mocht je konijn tam genoeg zijn om op eten af te komen. Maar jeetje, wat een rot bericht om te lezen 😞 Quote
Kolino Geplaatst: zaterdag om 17:24 Geplaatst: zaterdag om 17:24 @Mjel Ik zag dat het bericht bij overige dieren stond, heb hem bij het konijnenforum gedeelte neergezet, mocht je hem niet terug kunnen vinden, dan zo hopelijk wel! Quote
Lappie2 Geplaatst: gisteren om 09:47 Geplaatst: gisteren om 09:47 17 uren geleden, Mjel zei: Ons konijn van 8 zat vanochtend vroeg ineens niet meer in haar hok. Ze heeft veel ruimte door totaal afgedichte ren (met dubbel gaas en ook ondergronds). Wel ontdekten we een opening zo groot als waar een kat doorheen kan. Slechts 4 pluisjes haar op 2 plekken in het hok. En heel licht wat stro buiten het hok uit dat gat. Geen spoor van gevecht/strijd, geen bloed. Konijn had ontstoken oogje en sliep soms best veel en diep, duidelijk bejaard. Als t haar laatste uur zou zijn, hoopte ik op anders dan dit. De hond rook wel duidelijk een spoor en deed vreemd. Hele zoekactie in de buurt (rand v woonwijk en nabij bos). iemand idee wat er gebeurt kan zijn? Ach wat naar🥺 Misschien is ze gewoon zelf op avontuur gegaan 🙏🙏 En vind je haar snel terug. Wat Kolino zegt... Op Amivedi zetten, fb, buurtgroep etc. Quote
Evee Geplaatst: gisteren om 09:51 Geplaatst: gisteren om 09:51 Klinkt als een marter of vos vrees ik. Ik zou flyeren in de omgeving en het konijn vermist aanmelden bij amivedi. Maar ik vrees het ergste. Hopelijk heb ik het mis. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.