m00ntje Geplaatst: maandag om 05:36 Geplaatst: maandag om 05:36 Als je trouwens zoekt op loopwiel 20cm kom je er genoeg tegen😊 misschien 1 via internet bestellen Quote
Lappie2 Geplaatst: maandag om 07:25 Auteur Geplaatst: maandag om 07:25 1 uur geleden, m00ntje zei: Als je trouwens zoekt op loopwiel 20cm kom je er genoeg tegen😊 misschien 1 via internet bestellen Als je op Mister Jingles topic kijkt kun je zien dat ik gister eindelijk 1 gevonden heb. 🥳🥳 Op de 1 of andere manier heeft Polen alleen maar kleine of veeel te grote wielen. En die houten wat niet handig is om dat hij vaak in het wiel plast. Geloof me...ik heb me suf gezocht op internet, dierenwinkels, Ohja 2ehands maar dan moest ik m ophalen 400km verderop... Quote
m00ntje Geplaatst: maandag om 18:09 Geplaatst: maandag om 18:09 10 uren geleden, Lappie2 zei: Als je op Mister Jingles topic kijkt kun je zien dat ik gister eindelijk 1 gevonden heb. 🥳🥳 Op de 1 of andere manier heeft Polen alleen maar kleine of veeel te grote wielen. En die houten wat niet handig is om dat hij vaak in het wiel plast. Geloof me...ik heb me suf gezocht op internet, dierenwinkels, Ohja 2ehands maar dan moest ik m ophalen 400km verderop... Oh fijn dat je 1 gevonden hebt! Inderdaad kwam ik een houten tegen toen ik erop zocht 🤔😅 Quote
Evee Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Op 23-12-2024 om 06:33, m00ntje zei: Bij de normale loopwiele gebeurd dat niet zoals bij deze loopschijven. Moet je maar eens filmpjes van kijken 😅 het is niet zo dat ze gelanceerd worden als ze stoppen met rennen in een normaal loopwiel Zo heftig was het bij die van mij gelukkig niet, qua lanceren! Die traditionele loopwieltjes gingen ze soms ook vrij heftig in rond hier, alsof ze in een wasmachine zaten. Ik kan mij niet voorstellen dat het goed is voor een hamster. Lastig, omdat je ze wel de beweging van een loopwiel/schijf wil geven, maar er toch ook wel nadelen zijn. Dat er nog niemand een veilig loopbandje voor hamsters ofzo heeft uitgevonden 😉 1 Quote
m00ntje Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden (aangepast) 7 uren geleden, Evee zei: Zo heftig was het bij die van mij gelukkig niet, qua lanceren! Die traditionele loopwieltjes gingen ze soms ook vrij heftig in rond hier, alsof ze in een wasmachine zaten. Ik kan mij niet voorstellen dat het goed is voor een hamster. Lastig, omdat je ze wel de beweging van een loopwiel/schijf wil geven, maar er toch ook wel nadelen zijn. Dat er nog niemand een veilig loopbandje voor hamsters ofzo heeft uitgevonden 😉 Oh echt? Ja ik zag laatst zo'n filmpje voorbij komen van heel veel roborvski(?) hamsters die steeds gelanceerd werden. Zag er niet heel veilig uit😅 daar zeiden ze ook wel dat bij een gewoon loopwiel het ronddraaien nog iets word tegengehouden doordat ie rechtop staat maar dat je dit bij een schotel niet hebt. Bij mijn houten loopwiel gaat ie nog wat heen en weer als ze stopt maar draait niet verder door gelukkig! Dat lijkt mij dan ook niet heel veilig nee 😐 Sws is een loopwiel echt nodig voor hamsters omdat ze in de natuur zoveel kilometers maken, die beweging kunnen ze niet op een andere manier krijgen 16 uren geleden aangepast door m00ntje Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.