Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi hoi,

Eten jullie konijnen ook wel eens gewone keutels? Ik betrap Puk er nog wel eens op. Hij eet ze dan gewoon van de grond op. Zag hem dat eerst nooit doen maar de laatste maand ofzo valt het me op.

Geplaatst:

Ja, ik heb het ook wel gezien, ik duidde dat toen als: niet willen laten weten dat je ergens bent geweest (dus vooral daar waar het niet eigen/vast territorium is).

Er zijn verder geen redenen om dit te doen, het heeft geen voedingswaarde. Is het maatje van Puk de baas? Ik ben haar naam vergeten.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De kleine deed dat toen hij nog klein was. Vooral als hij op de bank of kleed beneden zat. Zelfs zijn plasjes likte hij op. Ik weet niet meer of Leeuw er toen al was, maar Lappies geur was denk ik op die bank en kleed nog aanwezig. Lap plaste vaak op de bank. 

Nu strooit de kleine ze overal en ruimt niks meer op 🙄 Maar ik mag ze niet zomaar weg halen.... Meneer Grommmm 😤

• Haha 2
Geplaatst:
6 uren geleden, Kolino zei:

Ja, ik heb het ook wel gezien, ik duidde dat toen als: niet willen laten weten dat je ergens bent geweest (dus vooral daar waar het niet eigen/vast territorium is).

Er zijn verder geen redenen om dit te doen, het heeft geen voedingswaarde. Is het maatje van Puk de baas? Ik ben haar naam vergeten.

Ik heb niet het idee dat Tilly de baas is, al lijkt er wel wat te verschuiven. Voorheen likte tilly puk maar nooit andersom, nu zie ik puk tilly wel eens likken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .