Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik heb een Wener konijn met een tattoege in haar oor. Hier staat in haar rechter oor: OMA en in haar linker oor: 431. Heeft iemand enig idee wat dit betekent? Ze zeiden dat ze van april 2020 is , maar ik kan dat hier niet uithalen. 

Geplaatst:

Haar geboortedatum zou wel kunnen kloppen met de tatoeage. Ik heb het opgezocht via Google en kwam het volgende tegen: het eerste cijfer in het linkeroor is de geboortemaand+individueel nummer. Dus de 4 staat voor april. In het rechteroor staat het cijfer voor het laatste cijfer van het jaartal. 0 kan dus 2020 zijn. Of 2010 maar dan zou het konijn al 14 moeten zijn wat zeker wel bejaard is. De 2 letters rechts is de code van de fokker.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .