Evee Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 Iets erbij zetten op de foto om de grootte duidelijk te maken dan 😄 Quote
Arielle Geplaatst: 30 december 2024 Auteur Geplaatst: 30 december 2024 3 uren geleden, bunnyempress zei: Wat heerlijk dat ze zo klef zijn. ❤️ Ik vind het altijd wel wat hebben, zo'n verschli in grootte, maar de onze zijn bijna even groot nu. Ik zei tegen mijn man dat ik een foto van hen op een T-shirt wil en dan de tekst: "i love big buns and i cannot lie" 😂 Maar met een losse foto zie je nooit hoe groot ze zijn natuurlijk... Hahah dan meld ik me aan om een shirt te bestellen! Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 31 december 2024 Geplaatst: 31 december 2024 19 uren geleden, Arielle zei: and i cannot lie" and I carrot lie 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 31 december 2024 Geplaatst: 31 december 2024 1 uur geleden, bobbyonthefloor zei: and I carrot lie Jaaaaaaa Geweldigggg 👏👏👏😂😂😂😂 I like big buns and i carrot lie 😆😂 Zo.n shirt wil ik ook wel ❤️ 3 Quote
Lappie2 Geplaatst: donderdag om 13:00 Geplaatst: donderdag om 13:00 Op 31-12-2024 om 09:31, Lappie2 zei: Jaaaaaaa Geweldigggg 👏👏👏😂😂😂😂 I like big buns and i carrot lie 😆😂 Zo.n shirt wil ik ook wel ❤️ You other bunnies cant deny ... Bunny got back By Bun mix a lot. Echt heel goed gevonden @bobbyonthefloor 2 Quote
Arielle Geplaatst: vrijdag om 09:47 Auteur Geplaatst: vrijdag om 09:47 Ik heb even een video gemaakt over het rijden en zoemen van Alwin. Ik ben benieuwd of jullie dit dominantie vinden of gewoon echt hormonen. Muffel reageert in ieder geval heel netjes op Alwin vind ik en na een waarschuwing stopt hij ook. Hij doet het gelukkig maar een paar keer per dag. Overigens heeft Alwin zelf een wc plek gekozen in plaats van de kattenbak haha. Hopelijk krijg ik hem nog van gedachten veranderd en anders een klein wctje voor hem in zijn hoekje dan maar! https://youtube.com/shorts/tYoP4n0b9BI?si=qC1lFVfLguocFPEi Quote
Arielle Geplaatst: vrijdag om 09:51 Auteur Geplaatst: vrijdag om 09:51 Ik kreeg een reactie van de opvang dat dit toch echt nog rangorde is en de castratie te lang geleden is om nog te spreken van hormonen 🐰 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: vrijdag om 10:50 Geplaatst: vrijdag om 10:50 Het lijkt ook wel dat Muffel de onderdanige is of wil zijn. Hij geeft een keer aan dat hij gelikt wil worden door haar kop onder Alwin te steken maar die reageert er niet op. Quote
bunnyempress Geplaatst: vrijdag om 11:25 Geplaatst: vrijdag om 11:25 Dit is idd voor mij gewoon normale rangorde uitzoeken nog even. Begin: zoemen en proberen te rijden. Muffel staat op, die denkt, uh nee, dit gaan we niet doen. Zij loopt weg, hij rent haar voorbij, beetje heen en weer. Dan staan ze 'kop aan kop' (dominantiestrijd) Muffel knalt haar hele kop onder Alwin, die gaat er even van tussen, hij probeert haar van de andere kant te benaderen, en Muffel duwt weer haar kop eronder, maar Alwin ligt ook laag, dat zie je als Muffel keert, zij gaat verder achter hem aan, hij gaat er vandoor, nu heb je weer kop/kop, al is Muffel zo groot dat ze meer richting zijn kont alweer zit, dus met haar naar beneden gaan, duwt ze hem zo whoopla, de lucht in (en jij zegt: "ze is er klaar mee"), ze eindigen weer kop aan kop. Er is hier geen aggressie of wat dan ook. Maar ze eindigen zonder dat er gelikt is, dus er is geen 'winnaar'. Vandaar dat ik verwacht dat ze dit heus nog wel een flink aantal keren gaan herhalen. Tussendoor kunnen ze ook gewoon klef doen (want ze zijn ontspannen met elkaar). Zelfs als ze goed gekoppeld zijn, zie je dat kop aan kop, weleens, maar uiteindelijk wint er dan 1tje echt 90% van de tijd, en die is dan de dominante. 1 1 Quote
bunnyempress Geplaatst: vrijdag om 11:28 Geplaatst: vrijdag om 11:28 Oh, en mijn meisje, Scarlett is dus super sneaky tante, want dan geeft ze Lodewijk 1 lik op zijn kop... en dan denkt hij: "Ja, eindelijk ikke ook!" en dan gaat ze dus daarna keihard eisen dat hij haar likt, door haar kop onder hem te blijven duwen totdat hij toegeeft (vaak al binnen 20 seconden). Dus het lijkt net alsof Lodewijk wint, maar hij krijgt 1 lik en zij wordt 10 mins gewassen. Andersom wil Lodewijk ook heel vaak dat ze hem likt, dus hij flopt regelmatig voor haar pootjes, in de hoop dat hij een likje opvangt als zij dus haar voorpootjes aan het wassen is. Als ze dan mis-likt, dan likt ze hem 😂 3 Quote
Arielle Geplaatst: vrijdag om 12:00 Auteur Geplaatst: vrijdag om 12:00 1 uur terug, To van de Veluwe zei: Het lijkt ook wel dat Muffel de onderdanige is of wil zijn. Hij geeft een keer aan dat hij gelikt wil worden door haar kop onder Alwin te steken maar die reageert er niet op. Ja dat is in dit filmpje inderdaad zo! Maar ik zie wel tijdens het grote gedeelte van de dag dat Muffel wint en hij dus wel uitgebreid haar gaat likken als ze dat eist. Al is het ook steeds vaker andersom en krijgt hij ook een likje. We zullen zien wie er gaat 'winnen' haha 🐰 Quote
Arielle Geplaatst: vrijdag om 12:03 Auteur Geplaatst: vrijdag om 12:03 36 minuten geleden, bunnyempress zei: Dit is idd voor mij gewoon normale rangorde uitzoeken nog even. Begin: zoemen en proberen te rijden. Muffel staat op, die denkt, uh nee, dit gaan we niet doen. Zij loopt weg, hij rent haar voorbij, beetje heen en weer. Dan staan ze 'kop aan kop' (dominantiestrijd) Muffel knalt haar hele kop onder Alwin, die gaat er even van tussen, hij probeert haar van de andere kant te benaderen, en Muffel duwt weer haar kop eronder, maar Alwin ligt ook laag, dat zie je als Muffel keert, zij gaat verder achter hem aan, hij gaat er vandoor, nu heb je weer kop/kop, al is Muffel zo groot dat ze meer richting zijn kont alweer zit, dus met haar naar beneden gaan, duwt ze hem zo whoopla, de lucht in (en jij zegt: "ze is er klaar mee"), ze eindigen weer kop aan kop. Er is hier geen aggressie of wat dan ook. Maar ze eindigen zonder dat er gelikt is, dus er is geen 'winnaar'. Vandaar dat ik verwacht dat ze dit heus nog wel een flink aantal keren gaan herhalen. Tussendoor kunnen ze ook gewoon klef doen (want ze zijn ontspannen met elkaar). Zelfs als ze goed gekoppeld zijn, zie je dat kop aan kop, weleens, maar uiteindelijk wint er dan 1tje echt 90% van de tijd, en die is dan de dominante. Super fijne ondertiteling van wat er gebeurd! Dat geeft me veel inzicht en duidelijkheid tussen die twee. Ook fijn om te weten dat dit geen hormonen zijn, en dus tijdelijk is. Tot nu toe is Muffel nog de meest dominante, want die zie ik het meest gelikt worden. Maar dat kan wellicht nog wel veranderen 🐰 Quote
Arielle Geplaatst: vrijdag om 12:04 Auteur Geplaatst: vrijdag om 12:04 34 minuten geleden, bunnyempress zei: Oh, en mijn meisje, Scarlett is dus super sneaky tante, want dan geeft ze Lodewijk 1 lik op zijn kop... en dan denkt hij: "Ja, eindelijk ikke ook!" en dan gaat ze dus daarna keihard eisen dat hij haar likt, door haar kop onder hem te blijven duwen totdat hij toegeeft (vaak al binnen 20 seconden). Dus het lijkt net alsof Lodewijk wint, maar hij krijgt 1 lik en zij wordt 10 mins gewassen. Andersom wil Lodewijk ook heel vaak dat ze hem likt, dus hij flopt regelmatig voor haar pootjes, in de hoop dat hij een likje opvangt als zij dus haar voorpootjes aan het wassen is. Als ze dan mis-likt, dan likt ze hem 😂 Hahah hier moet ik echt om lachen. Wat is Scarlett onwijs slim, tactisch en sneaky... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.