Arielle Geplaatst: 25 december 2024 Auteur Geplaatst: 25 december 2024 Nou gister een gedeelte van de rest van de woonkamer open gezet en savonds de gehele ruimte. Het is echt super goed gegaan! Alwin vond de eerste stapjes spannend, maar begon al snel rond te racen op het grote kleed. Muffel vond alles wel prima wat hij deed. Zo trof ik ze vanmorgen aan! Volgens mij is het officieel: en ze leefde nog lang en gelukkig 🐰 En daarna hebben we met zn 3e gezellig koffie gedronken op de bank! 10 Quote
Suus1978 Geplaatst: 25 december 2024 Geplaatst: 25 december 2024 Kijk nou toch! Ik smelt helemaal ❤️😍 1 1 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 25 december 2024 Geplaatst: 25 december 2024 Alwin lijkt me wat ze volgens mij een "valse dwerg" noemem niet dat hij vals is maar qua grootte tussen een kleurdwerg en een dwergkonijn in. Mijn 2e konijn was er zo 1, een albino 1 Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 25 december 2024 Geplaatst: 25 december 2024 Super lief zo samen!! 1 Quote
Arielle Geplaatst: 25 december 2024 Auteur Geplaatst: 25 december 2024 2 uren geleden, Cheeta26 zei: Alwin lijkt me wat ze volgens mij een "valse dwerg" noemem niet dat hij vals is maar qua grootte tussen een kleurdwerg en een dwergkonijn in. Mijn 2e konijn was er zo 1, een albino Ja dit kan ik me wel voorstellen! Ik denk dat je gelijk hebt. Hij weegt ongeveer een kilo 🐰 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 26 december 2024 Geplaatst: 26 december 2024 Kijk nou wat een gezelligheid. Wat fijn voor jullie. Win, win, win situatie in dit geval. Hele mooie lieve foto's. Smaakt naar meer🙈😉 1 2 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 26 december 2024 Geplaatst: 26 december 2024 Op 25-12-2024 om 01:12, Lollie zei: "Het deksel is altijd kleiner dan de pot" Toch dek ik hier een kleine pan vaak af met een groter deksel. En dat gaat prima. 2 3 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 26 december 2024 Geplaatst: 26 december 2024 Alwin zal wel tegen zijn grote zus opkijken. Prachtig om te zien. 1 Quote
Lollie Geplaatst: 27 december 2024 Geplaatst: 27 december 2024 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: Toch dek ik hier een kleine pan vaak af met een groter deksel. En dat gaat prima. Maar is dat deksel dan echt groter, of heeft het alleen een grotere diameter? Argument 2: Dat is dan een deksel dat niet bij de pot hoort, en mijn stelling is niet dat alle deksels kleiner zijn dan de kleinste pot 😉 Okay dit gaat wel erggg offtopic 😂 4 Quote
Arielle Geplaatst: 27 december 2024 Auteur Geplaatst: 27 december 2024 Hahaha ik vind het heel leuk alle reacties! Het potje en het dekseltje blijft ook zo toepasselijk en maakt het lengte verschil in dit gekke stelletje nog leuker 😂 Even een update: hij is echt al een stuk minder bang en laat zich goed aaien inmiddels! Het is erg genieten met z'n tweeën 🩷 Ik ben zo onwijs blij voor Muffel en Alwin. En voor mezelf natuurlijk ook want het is een genot om met z'n 3e op de bank te zitten samen of om ze samen te zien liggen. Alwin heeft wel een stuk meer energie haha dus ik ga hem maar vermaken met een hoop leuke intelligente speeltjes. Vooral gooien vindt hij heel leuk. 6 Quote
Arielle Geplaatst: 27 december 2024 Auteur Geplaatst: 27 december 2024 Ik zie trouwens dat hij niet helemaal wit is en zie hier en daar toch ook wel vlekjes. Dan misschien toch niet 100% een albino? Het asiel vertelde wel dat hij onder de motorolie zat toen ze hem onder een auto vonden. Dus het zou ook kunnen dat zijn vacht niet helemaal schoon is, maar het zit ook op zijn oortjes. 2 Quote
Lappie2 Geplaatst: 27 december 2024 Geplaatst: 27 december 2024 3 minuten geleden, Arielle zei: Hahaha ik vind het heel leuk alle reacties! Het potje en het dekseltje blijft ook zo toepasselijk en maakt het lengte verschil in dit gekke stelletje nog leuker 😂 Even een update: hij is echt al een stuk minder bang en laat zich goed aaien inmiddels! Het is erg genieten met z'n tweeën 🩷 Ik ben zo onwijs blij voor Muffel en Alwin. En voor mezelf natuurlijk ook want het is een genot om met z'n 3e op de bank te zitten samen of om ze samen te zien liggen. Alwin heeft wel een stuk meer energie haha dus ik ga hem maar vermaken met een hoop leuke intelligente speeltjes. Vooral gooien vindt hij heel leuk. Wat een smelt foto van pot en dekseltje of potje en deksel zo lekker chill bij jou op de bank🥰 En duidelijk dat Muffel gewoon haar oude zelf is gebleven na de koppel vakantie ❤️ 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 27 december 2024 Geplaatst: 27 december 2024 1 uur terug, Arielle zei: Ik zie trouwens dat hij niet helemaal wit is en zie hier en daar toch ook wel vlekjes. Haha hij begint al grijs te worden. 1 Quote
Arielle Geplaatst: 27 december 2024 Auteur Geplaatst: 27 december 2024 3 uren geleden, Lappie2 zei: Wat een smelt foto van pot en dekseltje of potje en deksel zo lekker chill bij jou op de bank🥰 En duidelijk dat Muffel gewoon haar oude zelf is gebleven na de koppel vakantie ❤️ Haha ja ze is gewoon haarzelf gebleven inderdaad! Verbazend hoe ze gewoon haar rituelen en routines weer meteen oppakt na 10 dagen ergens anders te zijn geweest. Gelukkig is ze niet boos 🩷 3 Quote
Arielle Geplaatst: 27 december 2024 Auteur Geplaatst: 27 december 2024 Het valt me op dat hij vandaag steeds vaker op Muffel begint te rijden. Volgens het asiel is hij gecastreerd. Blijft dit gedrag ook na castratie? Quote
bunnyempress Geplaatst: 27 december 2024 Geplaatst: 27 december 2024 26 minuten geleden, Arielle zei: Het valt me op dat hij vandaag steeds vaker op Muffel begint te rijden. Volgens het asiel is hij gecastreerd. Blijft dit gedrag ook na castratie? Yup, dat blijft ook na castratie. Vrouwtjes doen het ook op mannetjes. Zal de komende paar weken wel zichtbaar blijven, want ze zijn nog even aan het aftasten wie de baas is. Als dat 100% duidelijk is, zie je het nog weleens voorkomen, maar weinig. Als ze net samen zijn als koppel zie je het soms wel meerdere keren per dag. 10 uren geleden, Arielle zei: Haha ja ze is gewoon haarzelf gebleven inderdaad! Verbazend hoe ze gewoon haar rituelen en routines weer meteen oppakt na 10 dagen ergens anders te zijn geweest. Gelukkig is ze niet boos Ze is vast super blij met haar maatje en heel fijn dat ze ook blij is om weer thuis te zijn. ❤️ 1 Quote
Kolino Geplaatst: 27 december 2024 Geplaatst: 27 december 2024 O ja hoor, blijkbaar zijn ze nog niet uit de rangorde, ik begreep uit je verhaal dat het eerst andersom was. Hoe reageert zij er op? Ik word altijd wel oplettend als je dit soort ontwikkelingen ziet. Maar het is normaal, de kaarten zijn na zo'n korte tijd nog niet geschut. Technisch gezien, zie ik het liefste Muffel als baas, want die is fysiek sterker, maar als het agressieloos kan, waarom niet zo'n kleine opdonder als baasje 😉 Is wel vaker voorgekomen. Zolang het bij berijden blijft, dan is dat oke. De meeste voedsters krijgen dan wel eens een eisprong, weet niet of Muffel gecastreerd is, maar anders zou ik niet gek opkijken als je een schijnzwanger konijn hebt, naar verloop van tijd. Hopelijk blijft het gezellig. Vind ze wel erg grappig samen. Maar nu wat rangorde gedrag is helemaal normaal. 1 Quote
Arielle Geplaatst: 28 december 2024 Auteur Geplaatst: 28 december 2024 8 uren geleden, Kolino zei: O ja hoor, blijkbaar zijn ze nog niet uit de rangorde, ik begreep uit je verhaal dat het eerst andersom was. Hoe reageert zij er op? Ik word altijd wel oplettend als je dit soort ontwikkelingen ziet. Maar het is normaal, de kaarten zijn na zo'n korte tijd nog niet geschut. Technisch gezien, zie ik het liefste Muffel als baas, want die is fysiek sterker, maar als het agressieloos kan, waarom niet zo'n kleine opdonder als baasje 😉 Is wel vaker voorgekomen. Zolang het bij berijden blijft, dan is dat oke. De meeste voedsters krijgen dan wel eens een eisprong, weet niet of Muffel gecastreerd is, maar anders zou ik niet gek opkijken als je een schijnzwanger konijn hebt, naar verloop van tijd. Hopelijk blijft het gezellig. Vind ze wel erg grappig samen. Maar nu wat rangorde gedrag is helemaal normaal. Ja hij begint dan te zoemen en te knorren en gaat heel enthousiast om haar heen springen en dansen. Dus ik dacht daarom dat het best hormonaal lijkt? Ze ruikt daarna ook naar urine. Overigens is ze er op een gegeven moment klaar mee en waarschuwt ze hem door achter hem aan te gaan heel kort, en dat was het dan ook. Maar ik hou het nog wel in de gaten. Ze heeft geen baarmoeder meer dus ik snap haar ook wel haha. Quote
Arielle Geplaatst: 29 december 2024 Auteur Geplaatst: 29 december 2024 (aangepast) Best lekker een groot maatje om op te liggen! 🙃 Misschien dan toch een klein dekseltje op een grote pot? 29 december 2024 aangepast door Arielle 3 6 Quote
Cheeta26 Geplaatst: 29 december 2024 Geplaatst: 29 december 2024 Echt een albino. Wellicht gaan de vlekken er wellicht met verharen eruit? 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 29 december 2024 Geplaatst: 29 december 2024 24 minuten geleden, Arielle zei: Best lekker een groot maatje om op te liggen! 🙃 Misschien dan toch een klein dekseltje op een grote pot? Heerlijke foto 🥰 Het past helemaal 😂❤️ 1 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 Alwin is gewoon net zo lang als de oren van Muffel🤭 Wat een schattige foto. Ook dat pootje van Alwin wat zo aan Muffel bungelt😅 1 Quote
bunnyempress Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 (aangepast) Wat heerlijk dat ze zo klef zijn. ❤️ Ik vind het altijd wel wat hebben, zo'n verschli in grootte, maar de onze zijn bijna even groot nu. Ik zei tegen mijn man dat ik een foto van hen op een T-shirt wil en dan de tekst: "i love big buns and i cannot lie" 😂 Maar met een losse foto zie je nooit hoe groot ze zijn natuurlijk... 30 december 2024 aangepast door bunnyempress 4 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.