Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou gister een gedeelte van de rest van de woonkamer open gezet en savonds de gehele ruimte. Het is echt super goed gegaan! Alwin vond de eerste stapjes spannend, maar begon al snel rond te racen op het grote kleed. Muffel vond alles wel prima wat hij deed.

Zo trof ik ze vanmorgen aan! Volgens mij is het officieel: en ze leefde nog lang en gelukkig 🐰 En daarna hebben we met zn 3e gezellig koffie gedronken op de bank!

20241224-223402.jpg

20241224-230741.jpg

• Vind ik leuk 10
Geplaatst:

Alwin lijkt me wat ze volgens mij een "valse dwerg" noemem niet dat hij vals is maar qua grootte tussen een kleurdwerg en een dwergkonijn in. 

Mijn 2e konijn was er zo 1, een albino

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Cheeta26 zei:

Alwin lijkt me wat ze volgens mij een "valse dwerg" noemem niet dat hij vals is maar qua grootte tussen een kleurdwerg en een dwergkonijn in. 

Mijn 2e konijn was er zo 1, een albino

Ja dit kan ik me wel voorstellen! Ik denk dat je gelijk hebt. Hij weegt ongeveer een kilo 🐰

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .