Arielle Geplaatst: donderdag om 16:09 Auteur Geplaatst: donderdag om 16:09 De verwachting is dat ze misschien na het weekend naar huis kunnen! Muffel gaat Alwin nog wel achterna, maar Alwin reageert daar verder niet veel op. Ze zoeken elkaar ook steeds meer op. Ik ben heel benieuwd en ook wel nerveus. Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: vrijdag om 07:38 Geplaatst: vrijdag om 07:38 Oh nou wat gezellig als ze volgende week thuis komen. Wat zul je Muffel gemist hebben. Ik kan me wel indenken dat je nerveus bent. Hopelijk kun je volop genieten en gaat het in één keer goed allemaal. Quote
bunnyempress Geplaatst: vrijdag om 09:25 Geplaatst: vrijdag om 09:25 Super fijn dat het zo goed gaat. Bijna alweer thuis ❤️ Mijn tips: Liefst eerste dag thuis zijn als dat kan. Vind je ze onrustig? Geef ze een projectje zoals een knaagbal, knaagtak of wc-rolletje met dingentjes erin. Niet schrikken als ze toch gaan jagen en/of als je toch wat haar vindt. Dat is normaal. Zelf zat ik in de gordijnen 😛 Bij mij deden ze het op dag 3, dus ook lekker, als je net denkt dat je kleffie en kleffie hebt, gaan ze toch nog ff tekeer. Wel controleren op wondjes e.d., maar als die er niet zijn, er vanuit gaan dat het ok is. Eten liefst strooien en even kijken wat ze doen. Minder kans op nijd tijdens het eten en goed te zien of ze beide eten. Niet gelijk grote stukken ruimte geven. Ja, het is 'zielig' dat ze opeens met minder ruimte moeten. Maar het is nog veel onhandiger als een koppeling breekt of onrustig wordt. Dat geeft veel meer stress dan een kleinere ruimte. Pas als je meerdere dagen (liefst eigenlijk een week) ziet dat ze niet jagen/goed eten&drinken en elkaar verdragen, rustig terwijl je er bij bent een beetje vergroten en kijken hoe ze dat doen voor meerdere uren! Even jagen mag, stelling nemen aan 1 kant en die verdedigen is een probleem. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.