Evee Geplaatst: 28 november Geplaatst: 28 november Foto's nodig voor de informatie op Bunnybunch.nl Ik kan voor best veel artikelen nog betere kwaliteit foto's gebruiken. Het liefst foto's die in landschapstand (in de breedte) genomen zijn. nu ai gebruikt, bij gebrek aan foto's: - vuurwerk - reizen met je konijn - geschiedenis - konijnenrassen, veel betere foto's nodig, vooral van: -- groot chinchilla -- belgischehaas -- gouwenaar -- grootzilver -- haasdwerg -- japanner -- klein chinchilla -- klein rex -- kunder hangoor -- lepeloor -- minikonijn -- nederlandse hangoor dwerg -- papillondwerg -- parelfeh -- parelgrijs van halle -- sallander En bij een aantal onderwerpen moet ik zelf nog betere foto's maken (dit is dus voor mijzelf) 😉 - konijnen op de weegschaal - optillen Quote
Lappie2 Geplaatst: 28 november Geplaatst: 28 november Konijnen rassen kan ik je niet bij helpen😜😂😂 Hihi. Reizen doen ze niet..ja van de bank naar toilet en tunnel en de jaarlijkse controle. Lappie wel maar daar heb ik geen geweldig kwaliteit foto,s van helaas. Quote
happy211 Geplaatst: donderdag om 14:08 Geplaatst: donderdag om 14:08 Met reizen, bedoel je dan je konijn mee op vakantie of hoe je het best een konijn kunt vervoeren in een auto voor bijvoorbeeld de dierenarts? Quote
Evee Geplaatst: donderdag om 16:37 Auteur Geplaatst: donderdag om 16:37 Ja, voor konijn mee op vakantie. Misschien dat ik mijn koffer wel naar de konijnenren sleep binnenkort voor een shoot 😅 3 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: vrijdag om 06:50 Geplaatst: vrijdag om 06:50 23 uren geleden, Evee zei: - geschiedenis Ik kan een foto van Bobby & Meike sturen. Das immers geschiedenis, na ja oké voor mij dan, telt zeker niet. Weer een gemiste kans om mijn ex konijnen voor eeuwig te laten stralen op BunnyBunch. #flauweweerhoor Note: Bobby & Meike wonen tegenwoordig bij mijn zoon, dus niks aan't handje. 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: vrijdag om 07:48 Geplaatst: vrijdag om 07:48 57 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Ik kan een foto van Bobby & Meike sturen. Das immers geschiedenis, na ja oké voor mij dan, telt zeker niet. Weer een gemiste kans om mijn ex konijnen voor eeuwig te laten stralen op BunnyBunch. #flauweweerhoor Note: Bobby & Meike wonen tegenwoordig bij mijn zoon, dus niks aan't handje. Mis je ze niet? Of wonen ze dicht bij? Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: zaterdag om 09:04 Geplaatst: zaterdag om 09:04 70km bij ons vandaan. Ik krijg af en toe filmpjes met de konijnen en mijn kleindochter samen. Nee ik mis ze niet, vond het meer een last dan een lust dus het is goed. Als ik bij mijn zoon ben dan geniet ik er volop van. 1 Quote
bunnyempress Geplaatst: maandag om 09:24 Geplaatst: maandag om 09:24 (aangepast) Op 28-11-2024 om 08:25, Evee zei: Ik kan voor best veel artikelen nog betere kwaliteit foto's gebruiken. Als je ooit nog artikelen gaat schrijven als: Wat doe ik als mijn konijn toch 1.20 meter over het hek heen springt en in de border staat te snaaien Hoezo springt mijn konijn op mijn rug Waarom verbouwd mijn konijn de toiletbak door de zeef met zijn tanden uit de andere bak te tillen en er daarna mee te slepen, al is het formaat kattenbak xl Hoe zorg je dat je konijnen niet in je huis inbreken Waarom durft mijn konijn niet onder de wilgenbrug te slapen, maar er wel onderdoor te rennen Hoe erg is het als mijn konijn met zijn hooispriet gaat rennen Waarom snapt mijn konijn niet dat hij een tomaat kan eten en hoe zorg ik dat mijn andere konijn niet 4 tomaten snaait Wat doe ik als mijn konijn 's nachts zo hard niest dat ze van de boomstrok af valt Wat doe ik als mijn konijn boos is, omdat mijn andere konijn op haar slaapplek slaapt, maar ze te beledigd is om hem eraf te gaan halen Dan heb ik nog wel foto's en beeldmateriaal... zeg maar... 😉 Als mijn man tijd heeft om de video's te verkleinen en ik weer tijd heb om verhalen te schrijven... dan hebben jullie nog wat leuks te lezen, zeg maar. maandag om 09:25 aangepast door bunnyempress 4 Quote
bunnyempress Geplaatst: maandag om 09:27 Geplaatst: maandag om 09:27 Oh ja, en klap op de vuurpijl paar weken geleden: Hoe zorg ik dat mijn konijnen warm blijven, als ze weigeren het hok in te rennen en in de hagel blijven zitten... 4 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.