Evee Geplaatst: 23 november Geplaatst: 23 november Er staat heel veel informatie op Bunnybunch en jullie hulp is nodig om alles up-to-date te houden. Deze week zijn we overgegaan naar de nieuwe website, ik heb alle informatie handmatig overgezet en nagekeken. Maar ik werk helaas niet foutloos, er kan dus best iets zijn blijven staan over de webwinkel of een foutje in staan. Heb je ergens een foutje gezien? Mist er ergens informatie? Is er ergens informatie verouderd? Laat het in dit topic weten. Als je suggesties hebt voor onderwerpen waar nieuwe blogs/artikelen over geschreven kunnen worden, laat dat ook gerust weten. Dankjewel voor de hulp! Quote
Evee Geplaatst: 27 november Auteur Geplaatst: 27 november Link naar de informatie: https://www.bunnybunch.nl/konijnen-informatie/ Quote
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 november Geplaatst: 27 november In het artikel beginnerstips voor konijnen baasjes staat: Bekijk dit filmpje als je wil weten waar de dieren in dierenwinkels vandaan komen, maar daarna kan ik geen filmpje vinden. ook staat er dat je bij een asiel/ opvang kan gaan speeddaten, maar ik lees niets over koppelvakanties. en een klein foutje, er staat: als konijnenbaasje is er niet zo moeilijk als een koppeling begeleiden. Er mist dus een S. Ik las dat stuk daardoor als: het is niet zo moeilijk. en in het artikel lees ik dat je een nieuw konijn moet laten checken door een dierenarts, maar geld dat dan ook voor konijnen uit de konijnenopvang die al gecheckt zijn? ook staat er: Als het konijn na een paar dagen aan het verblijf gewend is, ga dan op je buik voor de kooi liggen (of op je hurken bij een kooi op pootjes, maar zorg dat je laag bent) dit klinkt alsof je konijnen in een kooi kan houden? Misschien is het handiger om erbij te zetten dat je in de ren bij je konijnen kan gaan zitten. en misschien is het nog handig om bij het stuk over tam maken te zeggen dat sommige konijnen nooit echt tam worden? Hopelijk kan je er iets mee! Quote
Lappie2 Geplaatst: 27 november Geplaatst: 27 november Zie idd wel meer kleine type foutjes. Voorbeeld: Een ipv eens en jou ipv jouw. Nou ben ik geen persoon die zich er aan stoort hihi... Maar het is waarschijnlijk wat onduidelijk zo. Denk dat je alles opnieuw moet gaan doorlezen en de schoonheids foutjes verbeteren 🥴🤗 En idd wat @Annasbeestenbende allemaal heeft aangegeven. Quote
Evee Geplaatst: 27 november Auteur Geplaatst: 27 november Het zijn honderden blogs, voor mij alleen is het niet te doen om alle typfoutjes er uit te halen, vandaar dit topic dus zodat jullie mij daarmee kunnen helpen 😄 Bedankt voor de feedback. 2 Quote
Evee Geplaatst: 28 november Auteur Geplaatst: 28 november 22 uren geleden, Annasbeestenbende zei: In het artikel beginnerstips voor konijnen baasjes staat: Bekijk dit filmpje als je wil weten waar de dieren in dierenwinkels vandaan komen, maar daarna kan ik geen filmpje vinden. ook staat er dat je bij een asiel/ opvang kan gaan speeddaten, maar ik lees niets over koppelvakanties. en een klein foutje, er staat: als konijnenbaasje is er niet zo moeilijk als een koppeling begeleiden. Er mist dus een S. Ik las dat stuk daardoor als: het is niet zo moeilijk. en in het artikel lees ik dat je een nieuw konijn moet laten checken door een dierenarts, maar geld dat dan ook voor konijnen uit de konijnenopvang die al gecheckt zijn? ook staat er: Als het konijn na een paar dagen aan het verblijf gewend is, ga dan op je buik voor de kooi liggen (of op je hurken bij een kooi op pootjes, maar zorg dat je laag bent) dit klinkt alsof je konijnen in een kooi kan houden? Misschien is het handiger om erbij te zetten dat je in de ren bij je konijnen kan gaan zitten. en misschien is het nog handig om bij het stuk over tam maken te zeggen dat sommige konijnen nooit echt tam worden? Hopelijk kan je er iets mee! Ik heb jouw punten opgepakt: link naar het filmpje is verwijderd, dat staat ook in het artikel over dierenwinkel konijnen. Dat artikel heb ik daar nu gelinkt. De typfoutjes zijn er uit gehaald, een paar zinnen aangepast. Het stuk over tam maken heb ik ook nagelopen en aangepast. In het eerste stuk over tam maken staat dat niet alle konijnen knuffelig en aanhankelijk zijn. Dat is voor mij in ieder geval wel wat anders dan tam. Tam is dat een konijn zonder al te veel stress gewend is aan de baasjes, dat je een gezondheidcheck kan doen, enz. Dat kun je echt bijna elk konijn leren. Mensgericht / aanhankelijk / aaibaar is weer wat anders. Dat leer je zeker niet ieder konijn aan. Ik moet ook nog een heleboel onderlinge links invoegen in de artikelen, maar dat kon pas op het moment dat de website overgezet was 🙂 3 Quote
Evee Geplaatst: 28 november Auteur Geplaatst: 28 november 21 uren geleden, Lappie2 zei: Zie idd wel meer kleine type foutjes. Voorbeeld: Een ipv eens en jou ipv jouw. ik denk dat ik deze heb aangepast, maar die woorden staan natuurlijk tientallen keren in het artikel 😅 Quote
Lappie2 Geplaatst: 28 november Geplaatst: 28 november 56 minuten geleden, Evee zei: ik denk dat ik deze heb aangepast, maar die woorden staan natuurlijk tientallen keren in het artikel 😅 Als je wil...kan ik wel met mijn Laptoppie met 2 toetsenborden de teksten doornemen en aanpassen/verbeteren voor je... En weer naar je doorsturen. Morgen ben ik vrij en zondag ook. 🤗 Quote
Evee Geplaatst: 28 november Auteur Geplaatst: 28 november Dat mag, als je daar tijd en zin in hebt! To van de Veluwe doet dat ook wel eens, ben ik erg blij mee. 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: 2 december Geplaatst: 2 december Op 28-11-2024 om 18:12, Evee zei: To van de Veluwe doet dat ook wel eens, ben ik erg blij mee. To wil graag nakijken maar dan pas na 7 december. Ben aan het dichten voor de kleinkinderen. Dus ik zal het ook even nalopen. 1 Quote
Evee Geplaatst: 3 december Auteur Geplaatst: 3 december Geen probleem, geen haast! Alle tijd er voor hoor! Misschien wel handig om te vermelden welke artikelen zijn nagekeken in dit topic, zodat er geen dubbel werk gedaan wordt. 2 Quote
Lappie2 Geplaatst: 3 december Geplaatst: 3 december 1 uur terug, Evee zei: Geen probleem, geen haast! Alle tijd er voor hoor! Misschien wel handig om te vermelden welke artikelen zijn nagekeken in dit topic, zodat er geen dubbel werk gedaan wordt. Goed idee 😊 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.