Kolino Geplaatst: vrijdag om 10:27 Geplaatst: vrijdag om 10:27 Klinkt nog als een goed gevulde groenschotel, daar kun je wel een beetje blad bij doen, zoals je nu doet. Zou dan kiezen per dag of je wilg of beuk doet. 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: zaterdag om 00:05 Geplaatst: zaterdag om 00:05 13 uren geleden, Kolino zei: beuk Beuken heb ik hier helaas niet. Quote
Kolino Geplaatst: zaterdag om 07:48 Geplaatst: zaterdag om 07:48 7 uren geleden, To van de Veluwe zei: Beuken heb ik hier helaas niet. Berk wel toch? Denk een typfoutje. Quote
To van de Veluwe Geplaatst: zaterdag om 22:36 Geplaatst: zaterdag om 22:36 Jazeker meerdere berken. Ze vinden het erg lekker. Speciaal dit jaar ook wat berken aangeplant. Wat groeien die hard! 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: maandag om 22:35 Geplaatst: maandag om 22:35 Op 30-11-2024 om 23:36, To van de Veluwe zei: . Speciaal dit jaar ook wat berken aangeplant. Wat groeien die hard! Had er ook wat bij willen zetten. We hebben dus meerdere berken. Maar ik heb ook wat wilgen gepoot. Een grotere wilg maar ook takken in de grond gestopt en die slaan goed aan en schieten snel omhoog. Wat is dat spul taai. Met je handen een tak afbreken lukt nauwelijks. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.