Evee Geplaatst: gisteren om 05:03 Delen Geplaatst: gisteren om 05:03 Het is wel gek dat ik geen webwinkel meer heb, want dan was ik voordien echt al bezig met een sinterklaas en kerst assortiment voor konijnen. Ik ben wel benieuwd, nu de webshop er niet meer is, doen jullie aan extra verwennerij met de feestdagen? En zo ja wat? Kopen jullie producten, maken jullie zelf iets van voedselverrijking? Bakken jullie konijnenkoekjes? Geven jullie in de winter extra kruiden of andere producten die de weerstand ondersteunen en tegelijk ook een lekkere wintertraktatie zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: gisteren om 05:05 Auteur Delen Geplaatst: gisteren om 05:05 Zelf maak ik voor de kerstdagen en oud en nieuw wel voedselverrijking, of koop ik wat producten die ze lekker kunnen slopen zoals wilgenballen en dat soort dingen. Ik merk dat ze het fijn vinden een projectje te hebben op dat soort momenten. Het is voor buitenkonijnen toch een spannende tijd in de kerstvakantie met alle knallen. Gelukkig wonen we in een redelijk rustig dorp en zijn de knallen buitenom die periode niet al te erg. Verder doe ik niet al te gek, omdat je zeker met de feestdagen geen nieuwe dingen wil aanbieden. Met dit soort dagen met spoed naar een dierenarts moeten omdat iets niet goed valt bij je konijnen, wil je toch liever voorkomen 😄 Vooral dus dingen waar ze aan gewend zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: gisteren om 06:42 Delen Geplaatst: gisteren om 06:42 Mijn konijnen krijgen meestal wel iets voor sinterklaas omdat ik meestal iets voor sinterklaas krijg voor hen 🙂 Ook geef ik ze met oud en nieuw een sloop projectje ter afleiding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.