Ga naar inhoud

Konijnen groepchat

Evee

Aanbevolen berichten

Ik denk dat ze vooral een klaagtopic zouden openen 😉 

- Wat was die knal? Het is nog wat te vroeg voor vuurwerk, toch? - Ja, dat was weer een vliegtuig dat door de geluidsbarrière brak.

- Wat is die herrie? - Vorige week waren de mensen in dat huis aan het klussen, maar nu zijn het die aan de andere kant.

- Ze is wel laat vandaag zeg! Zal wel weer dat stomme "weekend" zijn zeker!

- Oh nee, niet weer nieuwe buren! Zijn wij niet goed genoeg meer?! (over de pleegkonijnen) Maar onthou wel, ik ben nog steeds de baas!

En daarnaast een foodie topic, waar weliswaar elke dag hetzelfde in geplaatst wordt, maar wat zeker zo belangrijk is dat het met de wereld gedeeld moet worden.

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat foodie topic zou hier ook wel een ding zijn!

"Is het baasje nou nog niet uit bed om ons te voeren!"

"Laten we onze meest hongerige en schattige blik opzetten, zodat ze ons nog wat extra's lekkers komt geven!"

En misschien ook wel "Als jij van links uit de hoek aanrent en ik van rechts, dan blijft Harold middenin zitten en laten we baasje struikelen zodat ze onze brokjes sneller geeft!" (in plaats van door de ren heen verstopt 😂, ik zie ook voor me dat Brenda de plot-bedenker is van dit soort plannen! Zij is ook echt expert-in-de-weg-lopen!)

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer gaat dat lange mens toch weer in haar eigen bed slapen? Laten we haar maar volledig negeren totdat ze de bank weer aan ons geeft 🤨en dramatisch weg rennen als ze ons aandacht wil geven. En veel met onze rug naar haar toe liggen. (Zie profiel foto)

En waarom moest dat andere mens mij (Leeuw) zo laten schrikken om veel te vroeg eten te brengen in het donker. Ze weet toch dat we om 7 uur ons eten verwachten en niet om 6 uur🙄 

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lappie2 zei:

Wanneer gaat dat lange mens toch weer in haar eigen bed slapen? Laten we haar maar volledig negeren totdat ze de bank weer aan ons geeft 🤨en dramatisch weg rennen als ze ons aandacht wil geven. En veel met onze rug naar haar toe liggen. (Zie profiel foto)

En waarom moest dat andere mens mij (Leeuw) zo laten schrikken om veel te vroeg eten te brengen in het donker. Ze weet toch dat we om 7 uur ons eten verwachten en niet om 6 uur🙄 

En dan van onze kant.

"Mama... Ze willen al dagen niet meer bij me liggen 🥺 " Ondertussen Kip op haar hoofd... "In iedergeval is er 1 sociaal aan het doen" 2 tellen later... "Gatverrrr Kipppp kakt op mijn hoofd😱" Konijnen doen beiden binkies alsof ze het erg grappig vinden😂 

Volgende moment:

"Bleeeeh wat vroeg mijn bed uit4.30 🥱🥴

Ik geef de jongens zo maar eten voordat ik weg ga dan hoeft dochter dat straks niet te doen voordat ze naar school moet."

Rond 6 uur in mijn donkere dikke trui en slof sokken (lijk op een soort van Michelin pop) "Ik doe maar geen licht aan want dochter kan nog een uur slapen voordat haar wekker gaat" 

"Wat is het donker,..auw mijn hoofd, die kast is veel te laag...bakje eten... Zo waar is hun voeder plek?...ow daar.."

Ondertussen gigantische herrie van 1 konijn die in paniek 6 rondjes door de kamer doet en in een hoekje begint te stampen en mij een halve hartverzakking geeft.😰

"Jongen doe eens rustig..ik ben het maar...😇" Volgens dochter was hij nog uren schrikachtig en schokkerig aan het bewegen🙄

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .