Lappie2 Geplaatst: donderdag om 08:39 Auteur Geplaatst: donderdag om 08:39 Het is zo leuk thuis komen 🥰 Het begint met een blije groet van Jingles, waarbij ik hem uitgebreid moet aaien. Staat dan met zijn pootjes tegen mijn vingers aan en met mijn duim aaien...oogjes dicht en likt zelfs mijn vinger. Daarna moet ik hem krabben. Daarna naar boven waar de ene Binkie karate kicks en happpy happyyy happpyyyy ...Leeuw moet ik krabbelen aan zijn achterwerk en Kleine een mini aaitje op zijn koppie. En natuurlijk Kip die op zijn manier geknuffeld wordt en zelf knuffels geeft. Pikken aan de neus en lippen. Heb een ochtend vrij moeten nemen omdat de jaarlijkse controle van de ventilatie moet worden gecheckt. Dus zit lekker met NL radio aan de was te doen en op te vouwen. En te wachten op die man... Jingles zit heerlijk voor me te chillen bij de muziek en steeds kijken of ik er nog wel ben en vragen om aaitjes. ❤️ Was vouwen duurt zo wel iets langer hihi. 4 Quote
Annasbeestenbende Geplaatst: zondag om 19:20 Geplaatst: zondag om 19:20 Heel leuk dat mister Jingles zo aanhankelijk is ☺️ Hamstertjes zijn zo gezellig! Het heeft wel een jaar geduurd, maar nu Olaf tam is zit hij regelmatig achter de schuifruitjes van zijn terrarium te wachten en wil hij maar wat graag op mijn hand, omdat hij weet dat hij dan snackjes krijgt. Dat zit hij zo lief in mijn handpalm op zijn meelwormpje te knabbelen 🥰 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: zondag om 20:48 Auteur Geplaatst: zondag om 20:48 1 uur terug, Annasbeestenbende zei: Heel leuk dat mister Jingles zo aanhankelijk is ☺️ Hamstertjes zijn zo gezellig! Het heeft wel een jaar geduurd, maar nu Olaf tam is zit hij regelmatig achter de schuifruitjes van zijn terrarium te wachten en wil hij maar wat graag op mijn hand, omdat hij weet dat hij dan snackjes krijgt. Dat zit hij zo lief in mijn handpalm op zijn meelwormpje te knabbelen 🥰 Lieffffff🥰 Het is zo leuk. Van alle dieren die we hebben is Jingles het meest aanhankelijk en mensgericht. Totaal niet bang...behalve als je iets achter hem doet..dan kijkt hij zo verschrikt op met dat koppie en die pootjes zo schattig voor hem hihi. Meestal als ik wat rommeltje oppak uit het zaagsel terwijl hij druk aan het graven is of wat zit te knabbelen. ja meelwormpjes is Jingles ook dol op. Hij zit nu te dutten in zijn wiel 😜😂😂 Ipv actief rennen, volledig in dromenland. 🤷 Kleine weirdo is het🥰 Wiel is nog steeds niet de juiste. Wel stuk groter dan de eerste die hij had. Ben overal geweest...alleen maar houten of die met te grote opening tussen de tralies/spaken. Vond er 1 (dichte plastic) maar die was behalve ,nog steeds geen 20cm, ...50euro😱🙈 Houten doe ik niet want hij plast er vaak in. Dus ik zoek nog verder.... Wist niet dat dat zo moeilijk te krijgen is zeg..🥴 Het 3 in 1 loopwiel Rennen Plassen en nu dus ook slapen 😜 Quote
Annasbeestenbende Geplaatst: maandag om 06:49 Geplaatst: maandag om 06:49 (aangepast) Wat vervelend van het wiel! Met spijlen is niet goed inderdaad, daarin kunnen ze hun pootje breken. Olaf plast ook in zijn loopwiel, dus ik ben blij dat ik er 1 van plastic heb. Ik heb er ook 1 gehad van kurk, daar trok de urine ook in. Ik heb het toen wel schoongemaakt met water en azijn. 50 euro! nou moet ik zeggen dat de nieuwprijs van mijn loopwiel ook rond die prijs is, maar dat is een kwalitatief goed loopwiel van 30 cm met kogellager van een goed merk. Maar ik heb die van mij maar 2dehands gekocht. Misschien is dat iets voor jullie, kijken of er 2dehands ergens wat is? En anders misschien bestellen? Zooplus verzend geloof ik wel naar Polen. Schattige foto in zijn loopwiel 🥰 maandag om 06:53 aangepast door Annasbeestenbende Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: maandag om 07:30 Geplaatst: maandag om 07:30 Dit is wel een heel chique trendy loopwiel zeg. Kun je altijd nog decoratief gebruiken. En de openhaard doet z'n werk ook goed zie ik. Alle zaagsel ervoor is gesmolten. 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: maandag om 07:43 Auteur Geplaatst: maandag om 07:43 7 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Dit is wel een heel chique trendy loopwiel zeg. Kun je altijd nog decoratief gebruiken. En de openhaard doet z'n werk ook goed zie ik. Alle zaagsel ervoor is gesmolten. Dat is gesprokkeld haardhout joh😜😂😂 Kun je niet zo goed zien op deze foto hihi. Ja hij kan het altijd blijven gebruiken als toilet natuurlijk😜 50 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Wat vervelend van het wiel! Met spijlen is niet goed inderdaad, daarin kunnen ze hun pootje breken. Olaf plast ook in zijn loopwiel, dus ik ben blij dat ik er 1 van plastic heb. Ik heb er ook 1 gehad van kurk, daar trok de urine ook in. Ik heb het toen wel schoongemaakt met water en azijn. 50 euro! nou moet ik zeggen dat de nieuwprijs van mijn loopwiel ook rond die prijs is, maar dat is een kwalitatief goed loopwiel van 30 cm met kogellager van een goed merk. Maar ik heb die van mij maar 2dehands gekocht. Misschien is dat iets voor jullie, kijken of er 2dehands ergens wat is? En anders misschien bestellen? Zooplus verzend geloof ik wel naar Polen. Schattige foto in zijn loopwiel 🥰 Ik had gekeken op zoo plus maar daar hadden ze het niet. Als ik volgende week voer bestel voor de Beestenboel kijk ik weer. Hij lag/zat er wel 40 minuten in te slapen en toen viel hij eruit 😂😂 2 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: gisteren om 07:00 Geplaatst: gisteren om 07:00 23 uren geleden, Lappie2 zei: Hij lag/zat er wel 40 minuten in te slapen en toen viel hij eruit 😂😂 En dat heb je uiteraard gefilmd. Leuk! 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: gisteren om 07:46 Auteur Geplaatst: gisteren om 07:46 40 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: En dat heb je uiteraard gefilmd. Leuk! Gefilmd met mijn ogen 😜😂. Ik zei al tegen mijn dochter dat we eigenlijk ook een camera bij hem moeten zetten. Elke hoek 1 🤪😂 Betaal ik toch liever een groot bedrag voor groter wiel 😜 Het is dat ik er met mijn neus boven op zat, anders had ik het natuurlijk gemist hoe hij knikkebollend ineens opzij uit het wiel viel. En dan dat koppie, helemaal verward 🤣 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.