Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tot nu toe vind hij er geen bal aan🤦

Voor het eerst dat ik hem bang zie als ik hem erin duw. 

Heb m stabiel gekregen aan een brug en weer boven zijn badje gezet. Moest wel een beetje schuiven en bad wat lager zetten anders ging het wiel niet onder de tafel... En moest nog een extra Plateau eronder doen zodat hij via dat weer het wiel in en uit kan.

Foto van het wiel zonder Jingles...hopelijk snel 1 met 🙏

IMG-20241224-202840.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
57 minuten geleden, bunnyempress zei:

Doe je zo je best.. vind hij het niet leuk.. arme jij.

En arme hij.... Hij is sinds het wiel er staat niet meer uit zijn huisje gegaan... Ik zet hem van8 naast mijn bed dan kan ik er op letten.  

Geplaatst:
1 uur geleden, bobbyonthefloor zei:

Waarom wilde je ook alweer een ander wiel voor hem? 

#geenzinomhetnuoptezoeken 😅

Omdat het wiel een maat te klein was. Niet goed voor het ruggetje.

Maaarrrr ik ben rond een uur of 2 wakker geworden omdat hij wakker werd... En heb samen met hem gezeten en aan het wiel gedraaid, en daar ging hij... Wel steeds koppie eruit en kijken of ik er nog was en dat ding gaat zoooo hard 😱😱 Dat verwachtte hij ook niet.... 

Hij doet altijd paar tellen links en paar tellen rechts... Maar deze draait door dus ik kon hem net op tijd grijpen 🙈 Maar na een paar keer kon hij hem zelf stoppen, draaien en andere kant op rennen. 

Natuurlijk in gepiest en heel mooie zand cirkel erin. 

Wiel is muisstil😇

Geplaatst:
9 minuten geleden, Annasbeestenbende zei:

Hij zal wel moeten wennen, zeker als het oude wiel zwaarder was, dan vliegt hij opeens vooruit 😂

Ja precies 🙈 vooruit struikel en eruit😂

Oude wiel was best licht maar met zand erin stuk zwaarder en irritant geluid. Ben blij dat hij erin ging en het best leuk vond. Denk in totaal een uurtje fitness gedaan 🥰 Maar misschien ging hij er vaker in...ding is geluidloos dus heb niks gehoord hihi

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Behalve die ene keer dat ik erbij was heb ik hem niet meer zien rennen in het wiel... 🙄

Toen het kleine wiel er stond ging hij er continu in. Overdag zeker 5 keer of meer. Snachts werd ik knetter van dat gepiep voor uren. Slaapkamer is best ver van waar hij staat dus ik hoorde hem altijd.

En nu niks...Hij stapt er in schommeld wat en gaat er weer uit..

Heb gister zijn oude wiel ook maar in de bak gezet op de plek waar normaal zijn stoel staat. Heeft hij vandaag even in gerend... Hij moet wel gaan rennen want anders hebben we straks een dikke vette muis 🙈

Moest wel lachen vandaag... Hij heeft 2 huizen. 1 huis is voorraad en andere slapen. Voorraad huis sluit hij bijna altijd af. Slaaphuis normaal open maar deze keer had hij die ook gesloten en sliep under the Bridge downtown 😜 Had toevallig net de redhot Chilli peppers aan 😂😂

Zie ik dat dotje diep in slaap onder de brug haha.

Geplaatst:
11 uren geleden, Lappie2 zei:

Moest wel lachen vandaag... Hij heeft 2 huizen. 1 huis is voorraad en andere slapen. Voorraad huis sluit hij bijna altijd af. Slaaphuis normaal open maar deze keer had hij die ook gesloten en sliep under the Bridge downtown 😜 Had toevallig net de redhot Chilli peppers aan 😂😂

Zie ik dat dotje diep in slaap onder de brug haha.

Geweldig!!!

• Mee eens! 1
Geplaatst:

Van8 heeft hij....even tellen... 8 uur gerend in zijn oude wiel. Hij moet toch zijn 5 a 10 km loopjes doen natuurlijk en na zo.n lange tijd niks moest het  voor de hele nacht 🙈 Begon om 23uur en om 7 uur was het stil. Beiden wielen staan er maar hij bleef in de kleine rennen... 

Jammer dat hij het nieuwe wiel niks vind maar ik ben blij dat hij in iedergeval weer zijn loopjes gedaan heeft.

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .