Lappie2 Geplaatst: 28 november Auteur Geplaatst: 28 november Het is zo leuk thuis komen 🥰 Het begint met een blije groet van Jingles, waarbij ik hem uitgebreid moet aaien. Staat dan met zijn pootjes tegen mijn vingers aan en met mijn duim aaien...oogjes dicht en likt zelfs mijn vinger. Daarna moet ik hem krabben. Daarna naar boven waar de ene Binkie karate kicks en happpy happyyy happpyyyy ...Leeuw moet ik krabbelen aan zijn achterwerk en Kleine een mini aaitje op zijn koppie. En natuurlijk Kip die op zijn manier geknuffeld wordt en zelf knuffels geeft. Pikken aan de neus en lippen. Heb een ochtend vrij moeten nemen omdat de jaarlijkse controle van de ventilatie moet worden gecheckt. Dus zit lekker met NL radio aan de was te doen en op te vouwen. En te wachten op die man... Jingles zit heerlijk voor me te chillen bij de muziek en steeds kijken of ik er nog wel ben en vragen om aaitjes. ❤️ Was vouwen duurt zo wel iets langer hihi. 4 Quote
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 december Geplaatst: 1 december Heel leuk dat mister Jingles zo aanhankelijk is ☺️ Hamstertjes zijn zo gezellig! Het heeft wel een jaar geduurd, maar nu Olaf tam is zit hij regelmatig achter de schuifruitjes van zijn terrarium te wachten en wil hij maar wat graag op mijn hand, omdat hij weet dat hij dan snackjes krijgt. Dat zit hij zo lief in mijn handpalm op zijn meelwormpje te knabbelen 🥰 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 1 december Auteur Geplaatst: 1 december 1 uur terug, Annasbeestenbende zei: Heel leuk dat mister Jingles zo aanhankelijk is ☺️ Hamstertjes zijn zo gezellig! Het heeft wel een jaar geduurd, maar nu Olaf tam is zit hij regelmatig achter de schuifruitjes van zijn terrarium te wachten en wil hij maar wat graag op mijn hand, omdat hij weet dat hij dan snackjes krijgt. Dat zit hij zo lief in mijn handpalm op zijn meelwormpje te knabbelen 🥰 Lieffffff🥰 Het is zo leuk. Van alle dieren die we hebben is Jingles het meest aanhankelijk en mensgericht. Totaal niet bang...behalve als je iets achter hem doet..dan kijkt hij zo verschrikt op met dat koppie en die pootjes zo schattig voor hem hihi. Meestal als ik wat rommeltje oppak uit het zaagsel terwijl hij druk aan het graven is of wat zit te knabbelen. ja meelwormpjes is Jingles ook dol op. Hij zit nu te dutten in zijn wiel 😜😂😂 Ipv actief rennen, volledig in dromenland. 🤷 Kleine weirdo is het🥰 Wiel is nog steeds niet de juiste. Wel stuk groter dan de eerste die hij had. Ben overal geweest...alleen maar houten of die met te grote opening tussen de tralies/spaken. Vond er 1 (dichte plastic) maar die was behalve ,nog steeds geen 20cm, ...50euro😱🙈 Houten doe ik niet want hij plast er vaak in. Dus ik zoek nog verder.... Wist niet dat dat zo moeilijk te krijgen is zeg..🥴 Het 3 in 1 loopwiel Rennen Plassen en nu dus ook slapen 😜 1 Quote
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 december Geplaatst: 2 december (aangepast) Wat vervelend van het wiel! Met spijlen is niet goed inderdaad, daarin kunnen ze hun pootje breken. Olaf plast ook in zijn loopwiel, dus ik ben blij dat ik er 1 van plastic heb. Ik heb er ook 1 gehad van kurk, daar trok de urine ook in. Ik heb het toen wel schoongemaakt met water en azijn. 50 euro! nou moet ik zeggen dat de nieuwprijs van mijn loopwiel ook rond die prijs is, maar dat is een kwalitatief goed loopwiel van 30 cm met kogellager van een goed merk. Maar ik heb die van mij maar 2dehands gekocht. Misschien is dat iets voor jullie, kijken of er 2dehands ergens wat is? En anders misschien bestellen? Zooplus verzend geloof ik wel naar Polen. Schattige foto in zijn loopwiel 🥰 2 december aangepast door Annasbeestenbende Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 2 december Geplaatst: 2 december Dit is wel een heel chique trendy loopwiel zeg. Kun je altijd nog decoratief gebruiken. En de openhaard doet z'n werk ook goed zie ik. Alle zaagsel ervoor is gesmolten. 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 2 december Auteur Geplaatst: 2 december 7 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: Dit is wel een heel chique trendy loopwiel zeg. Kun je altijd nog decoratief gebruiken. En de openhaard doet z'n werk ook goed zie ik. Alle zaagsel ervoor is gesmolten. Dat is gesprokkeld haardhout joh😜😂😂 Kun je niet zo goed zien op deze foto hihi. Ja hij kan het altijd blijven gebruiken als toilet natuurlijk😜 50 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Wat vervelend van het wiel! Met spijlen is niet goed inderdaad, daarin kunnen ze hun pootje breken. Olaf plast ook in zijn loopwiel, dus ik ben blij dat ik er 1 van plastic heb. Ik heb er ook 1 gehad van kurk, daar trok de urine ook in. Ik heb het toen wel schoongemaakt met water en azijn. 50 euro! nou moet ik zeggen dat de nieuwprijs van mijn loopwiel ook rond die prijs is, maar dat is een kwalitatief goed loopwiel van 30 cm met kogellager van een goed merk. Maar ik heb die van mij maar 2dehands gekocht. Misschien is dat iets voor jullie, kijken of er 2dehands ergens wat is? En anders misschien bestellen? Zooplus verzend geloof ik wel naar Polen. Schattige foto in zijn loopwiel 🥰 Ik had gekeken op zoo plus maar daar hadden ze het niet. Als ik volgende week voer bestel voor de Beestenboel kijk ik weer. Hij lag/zat er wel 40 minuten in te slapen en toen viel hij eruit 😂😂 3 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 3 december Geplaatst: 3 december 23 uren geleden, Lappie2 zei: Hij lag/zat er wel 40 minuten in te slapen en toen viel hij eruit 😂😂 En dat heb je uiteraard gefilmd. Leuk! 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 3 december Auteur Geplaatst: 3 december 40 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: En dat heb je uiteraard gefilmd. Leuk! Gefilmd met mijn ogen 😜😂. Ik zei al tegen mijn dochter dat we eigenlijk ook een camera bij hem moeten zetten. Elke hoek 1 🤪😂 Betaal ik toch liever een groot bedrag voor groter wiel 😜 Het is dat ik er met mijn neus boven op zat, anders had ik het natuurlijk gemist hoe hij knikkebollend ineens opzij uit het wiel viel. En dan dat koppie, helemaal verward 🤣 2 Quote
Lappie2 Geplaatst: 7 december Auteur Geplaatst: 7 december (aangepast) Vandaag beetje opgeruimd bij Mr Jingles. Heb van de oude bak een speelbak gemaakt met grote tunnels onder het zaagsel waar hij dan even in zit zodat ik alles eruit kan halen zonder hem. Want hij volgt mijn handen overal en is gewoon geen doen haha Hij naar boven en Kip vond het geweldig interessant De arend op zoek naar zijn prooi🤪 Jingles vond hem ook interessant totdat hij begon te zingen 🙉🥴 De Bundito,s zaten er ook een paar keer met hun neus voor. Leeuw was niet bang maar de kleine had nog een trauma van de vorige keer hihihi En na een half uurtje kon hij weer naar beneden om zijn nieuw ingerichte dorp te verkennen. En jawel hij heeft nu ook een echt zit hoekje bij de haard 😂 Al een paar keer op de stoel gezeten. Zat ook een krukje bij maar die gooide hij agressief weg. Dus die doet niet meer mee hihi Had vorige week een groter en diepere zandbad voor m gekocht en dat vind hij geweldig. Graven en rollen en onder zijn wiel diep in het zand. Heb er een doorgeknipt wc rolletje voor gezet want hij gooide de helft eruit met al dat gerol en gegraaf en dat is zonde. Ook heeft hij nog een kokosnoot gekregen van dochter en daar zit hij ook steeds in. Na een tijd graven en doen kwam hij erachter dat zijn keuken voorraad weg is. Dus daar begon hij weer met nieuwe voorraad inslaan... Grote wangen en koppie van....moest dat nou 😒🤨? Vond het wel zielig dat hij weer zo hard moet werken... Nu rust hij flink uit..Weet niet meer waar want hij gaat steeds van het ene huis naar het andere. Kleinere huisje vond ik de meeste plasjes en grote huis heel veel voedsel en poepjes. Lekker aan het verkennen en graven voor zijn huis(nummer2)❤️ 7 december aangepast door Lappie2 3 1 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 8 december Geplaatst: 8 december De arend op zoek naar zijn prooi😅😅😅😅😅😅 Geweldig weer. 1 Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 9 december Geplaatst: 9 december Leuk die nieuwe inrichting!! Leuke foto’s ook🥰. 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 9 december Auteur Geplaatst: 9 december Oooow ooow oooooow was even paniek paniek, geeeen paniek momentje bij Huize Jingles 😰😅 Normaal rond deze tijd gaat hij aan de wandel en geef ik hem zijn wormpjes. Maar deze keer kwam hij niet. Nu mag ik al vanaf dag 2(eerste dag was het nog een schreeuw) met mijn vingers in zijn huisje en dan likt hij en aai ik m even. Nu zat ik al een tijdje te aaien maar hij bewoog niet.. beetje porren en nog niks. Na 10 minuten of zo nog eens zijn huisje in...ennnn nog niks😱 Daar begon de paniek... Oke nog een keer porren en toen heb ik dan toch maar het hele huisje met een bang hartje omhoog getrokken.... Nouuuu daar zat hij met dichte slaap oogjes te kijken naar me.. "wat doe je nu weer mens?" Gelijk op getild en helemaal onder gekust💋💋💋💋 Snel naar boven Hij leeft nog !!!geroepen naar mijn dochter en of ze even naar beneden kon komen om hem vast te houden zodat ik zijn huisje weer terug kon zetten zonder ongelukjes😜😂😂 Mijn dochter....steek nou gewoon de volgende keer zo.n worm onder zijn neus dan hoef je niet alles overhoop te halen 🙄 goede tip😂 Morgen ochtend probeer ik dat bij haar als ze na 10 keer roepen nog niet haar bed uit komt🤪 5 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.