Lappie2 Geplaatst: zondag om 08:44 Delen Geplaatst: zondag om 08:44 Hallo Mijn naam is Mister Jingles. Ik kom uit een oeps nestje en ben al 1 keer hiervoor verhuisd. Ze wilde me redden maar het ging niet goed tussen mij en de 3 katten in de 1 kamer flat. Ze zagen mij als speeltje en lopend buffet. En ik zat continu in angst. Mijn kooi was heel klein en erg hoog. Daar klom ik in en viel dan 30cm naar beneden. Maar al met al vond ik dat niet zo erg om zo klein te zitten en ik werd goed verzorgd hoor. Ze deed haar best. Nu weet ik dat het groter en wat beter kan. Ze was heel lief voor mij maar ze moest de beslissing maken om mij een rustiger en beter leven te geven. En dat gebeurde afgelopen maandag. Als het goed is ben ik tussen de 4 a 5 maanden oud. Ik hou ontzettend van knuffelen en aaitjes. Ben absoluut niet bang voor handen. In mijn bak laat ik me dan ook gigantisch aaien en knuffelen tot ik ervan in slaap val. Uit de bak ga ik op ontdekking en dat doe ik zooooo snel dat het erg moeilijk is voor die 2 gekke mensen om me veilig te houden. Want ik schiet dan ineens vooruit. Dat is mijn super power 💪 En erg leuk wanneer ze in paniek raken omdat ik in hun mouw schiet of achter een kussen offf bijna van de bank val. Gister heb ik ze heel erg laten schrikken door op mijn zij voor dood te spelen met mijn bekkie wat open. Ooow wat was dat grappig 😂😂 Verder geniet ik van mijn nieuwe verblijf. Huisje is mijn favoriet en de zandbak heerlijk. Eindelijk van die jeuk af 😊 Ik graaf nog niet maar maak wel een lekker slaap nestje en heb al een flinke voedsel voorraad in mijn bijkeuken. Loopwiel is ook leuk...vooral om lekker in te plassen en dan in te rennen 😆 Snap ook niet waarom dat dan schoongemaakt moet worden want ik doe het direct weer. Nu zijn ze bezig om me een ander plas plekje te geven....🙄 Succes!!!🤪 Hier ben ik druk bezig met hamsteren. En hier ben ik druk met dromen. En dan is het super als ik ook nog geaaid word en vooral bij mijn wangetjes en neus. ❤️ 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: zondag om 09:10 Delen Geplaatst: zondag om 09:10 Awwwwwww wat een hoog ooohh en aaaahhh gehalte. Zo liefff en grappig geschreven. En dat voor een 4/5 maanden oud hamster. Leuk!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: zondag om 14:29 Delen Geplaatst: zondag om 14:29 Ahhh wat een schatje 🥰 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: zondag om 15:24 Auteur Delen Geplaatst: zondag om 15:24 6 uren geleden, bobbyonthefloor zei: Awwwwwww wat een hoog ooohh en aaaahhh gehalte. Zo liefff en grappig geschreven. En dat voor een 4/5 maanden oud hamster. Leuk!! Knap he hihi. Over 2 maanden leer ik hem de was te doen🤪 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: dinsdag om 16:46 Auteur Delen Geplaatst: dinsdag om 16:46 Oke... Beetje overdreven grote bak aangeschaft vandaag hihi. 130Liter. De andere bak past hier 2 keer in 🤪 Vanavond bestel ik bruggetjes en extra plat huis. En morgen nog maar een extra zak zaagsel halen. En nog bedenken waar ik dat ding kan zetten want onder de salon tafel past het niet meer 😂😂 Ik ben echt anti kooien en hokken...maar ik denk dat met deze grote bak, ik er wel vrede mee heb.. Hoop dat hij het zelf ook leuk gaat vinden... Tot nu toe is zijn huisje zijn favoriete plekje en behalve een huppel naar zijn loop wiel waar hij even in sport en daarna in plast om vervolgens met pies lijf een rol te doen in het zand, eten en weer zijn huisje in waar hij dan languit half uit ligt, doet hij niet heel veel. Eenmaal eruit vliegt hij overal heen en klimt op ons en de kussens. Snachts is hij ook heel rustig... Rond een uur of 3 begint hij te drinken en dan even rondje doen, het wiel voor 10 minuten en dan rollen, eten en wat papier slepen naar zijn huisje en stil.. Hij sliep vanacht bij mij, dus kon hem horen. Als alle attributen er zijn verplaats ik hem naar zijn nieuwe onderkomen. 😇 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: gisteren om 07:08 Delen Geplaatst: gisteren om 07:08 Wat fijn zeg voor Mr. Jingles. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: gisteren om 07:20 Delen Geplaatst: gisteren om 07:20 Je hebt speciale spullen om een hamsterparadijs te maken. Je kunt eindeloos bouwen en knutselen, echt geweldig. Misschien ken je het al, maar zoek vooral eens op hamsterscaping. Op Instagram zijn geweldige voorbeelden. Het hok is groot genoeg lijkt me. Of mr. Jingles het ook waardeert, is nog maar de vraag natuurlijk 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: gisteren om 07:55 Auteur Delen Geplaatst: gisteren om 07:55 27 minuten geleden, Suus1978 zei: Je hebt speciale spullen om een hamsterparadijs te maken. Je kunt eindeloos bouwen en knutselen, echt geweldig. Misschien ken je het al, maar zoek vooral eens op hamsterscaping. Op Instagram zijn geweldige voorbeelden. Het hok is groot genoeg lijkt me. Of mr. Jingles het ook waardeert, is nog maar de vraag natuurlijk 😄 Haha ja hamsterscaping gaan we doen. Vandaar al die bruggetjes. Heb er 5 besteld in totaal, lange en korte. Extra huisje en ga vanmiddag een extra grote zak zaagsel en papier/cotton (weet even niet meer hoe het heet. Soort back to nature maar dan anders) bedding kopen. Hok/bak is zo.n 80cm x 50 x 43 ongeveer. Van te klein naar groter naar misschien veel te groot voor die kleine muis 😂 Mocht hij het niks vinden kan ik er altijd spullen in opbergen natuurlijk. Dat is ook de rede dat ik ipv giga dure aquarium een opberg bak gekozen heb. Die kan ik altijd hergebruiken voor wat anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: gisteren om 10:43 Delen Geplaatst: gisteren om 10:43 Misschien kun je hem leren fourageren? Ik bedoel overal en nergens voedsel verzamelen. Ik kan me wel voorstellen dat hij een homebase heeft waar hij veel is. Is het trouwens al bekend of hij een echte hij is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: gisteren om 11:31 Auteur Delen Geplaatst: gisteren om 11:31 46 minuten geleden, Kolino zei: Misschien kun je hem leren fourageren? Ik bedoel overal en nergens voedsel verzamelen. Ik kan me wel voorstellen dat hij een homebase heeft waar hij veel is. Is het trouwens al bekend of hij een echte hij is? Dat gaan we idd doen. Zo.n grote bak krijgt 4 plekken waar hij kan verzamelen. Het is een mannetje. Na 2 keer ondersteboven gehouden te hebben was het best duidelijk te zien plus hij heeft een grote klier. Heeft!! Hij is het niet hihi zoet lief diertje 😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.