Vlinder20 Geplaatst: gisteren om 08:27 Delen Geplaatst: gisteren om 08:27 Hoi, Mijn konijn is maandag gecastreerd en hij zit momenteel in een hok in de garage (normaal buiten in een groter hok samen met voedster) Het hok is niet heel groot en hij wil er heel graag uit maar helaas mag dat nog niet.🙁 Ik heb er plasmatjes in liggen, handdoeken en een fleece matje. Maar nu na 2 dagen eet hij alles op! Het hele hok heeft hij overhoop gehaald. Wat kan ik nu het beste in het hok leggen behalve stro? Hij doet dit denk ik omdat hij gefrustreerd is en wil rennen en springen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 uren geleden Delen Geplaatst: 23 uren geleden Back 2 nature papierbedding of soortgelijk of katoenbedding is geschikt voor na castratie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder20 Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 23 uren geleden Oh top, papierbedding heb ik nog liggen maar wist niet dat dat mocht. Dankjewel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.