Ga naar inhoud

Snacks

Aanbevolen berichten

Ik zou het niet aanraden. Ik heb ze ooit wel gehad in de webshop, in groentemix en andere producten, maar konijnen kunnen ze niet optimaal verteren. 

Dan zou ik eerder voor erwtenvlokken gaan of pastinaak. 

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan pastinaak wel aanraden, erwtenvlokken lusten de meeste konijnen ook wel graag. Wortelstukjes kunnen ook wel, mits je met mate geeft, maar aan jou durf ik dat wel voor te stellen. Ik had nog een andere knol of wortel, maar ik weet niet meer welke, ook een lichte kleur. Knolselderij denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Evee zei:

Ik zou het niet aanraden. Ik heb ze ooit wel gehad in de webshop, in groentemix en andere producten, maar konijnen kunnen ze niet optimaal verteren. 

Dan zou ik eerder voor erwtenvlokken gaan of pastinaak. 

Thanks, ja ze zitten hier ook in een mix. Maar dan sla ik die maar over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Kolino zei:

Ik kan pastinaak wel aanraden, erwtenvlokken lusten de meeste konijnen ook wel graag. Wortelstukjes kunnen ook wel, mits je met mate geeft, maar aan jou durf ik dat wel voor te stellen. Ik had nog een andere knol of wortel, maar ik weet niet meer welke, ook een lichte kleur. Knolselderij denk ik?

Ja erwtenvlokken zijn ze verzot op hier. Wortel en pastinaak krijgen ze geregeld een klein stukje vers, dus dat hoef ik niet gedroogd kopen. Knolselderij lusten ze idd ook graag! Weet alleen van m’n man dat daar echt superveel gewasbescherming inzit, dus ben zelfs naar de konijnen wel voorzichtig daarmee. Dat neemt stoffen uit de bodem op van superveel jaar terug wat nu allang verboden is. Maar ze vinden het wel heel lekker ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moest ook op zoek naar een alternatief. D-tails heb ik gevonden voor de gedroogde bloemen. Voor de rest was wat ik wilde niet op voorraad, dat heb ik gevonden bij de konijnenwinkel. Ongeveer dezelfde samenstelling en ze vinden het echt lekker. Behalve hop, dat blijft altijd liggen

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier strooi ik altijd wat goudsbloem over de groenten. Dat vinden ze heerlijk. Het eerst wordt de appelschil eruit getrokken. Maar wat een groot succes hier is, is gedroogde weegbree. Van de verse weegbree laten ze wel eens een blaadje liggen. De gedroogde gaat helemaal op. Ik wissel af tussen niet- en wel gedroogde weegbree.

Rosie haar keutels zijn weer prima. Dus de gasbuik of wat het was, lijkt door masseren over gegaan te zijn. 

Wilgenblaadjes vinden ze ook lekker. De berkenblaadjes die ik van de bomen bij ons trek, gaan er ook grif in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Cheeta26 zei:

Voor de rest was wat ik wilde niet op voorraad, dat heb ik gevonden bij de konijnenwinkel. Ongeveer dezelfde samenstelling en ze vinden het echt lekker. Behalve hop, dat blijft altijd liggen

Dat is wel een webshop van een konijnenfokker. Misschien wist je dat, maar omdat het hier vaak over konijn vriendelijke winkels en winkels die geen konijnen verkopen gaat. Dat is dus de webshop van een fokkerij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Evee zei:

Dat is wel een webshop van een konijnenfokker. Misschien wist je dat, maar omdat het hier vaak over konijn vriendelijke winkels en winkels die geen konijnen verkopen gaat. Dat is dus de webshop van een fokkerij. 

Nee dat wist ik dus niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .