Marjoleink Geplaatst: 6 december Auteur Geplaatst: 6 december Update: ik zie ze regelmatig samen zitten. Shira wast Blackie, en Blackie is van zijn geloof gevallen en wast Shira ook. Nu hebben we weer een konijn alleen: Clarence. Beany had vrijdag ineens EC, en ondanks prednison en panacur ging ze vanavond zo hard achteruit dat ik besloten heb om haar te laten inslapen. Ik denk dat we gaan proberen om Clarence aan Blackie en Shira te koppelen. 3 Quote
bunnyempress Geplaatst: 6 december Geplaatst: 6 december Wat verdrietig van Beany. Sterkte ❤️ 1 Quote
Kolino Geplaatst: 6 december Geplaatst: 6 december Ik vind het zo rot voor je, hopelijk lukt het om er een drietal van te maken. Sterkte met alles! Je hebt echt alles gedaan, echt realistische opties waren er niet. Want die paden heb je bewandeld. Ik zie oprecht niet hoe je het anders had kunnen doen! 1 Quote
Marjoleink Geplaatst: 6 december Auteur Geplaatst: 6 december 1 uur geleden, Kolino zei: Ik vind het zo rot voor je, hopelijk lukt het om er een drietal van te maken. Sterkte met alles! Je hebt echt alles gedaan, echt realistische opties waren er niet. Want die paden heb je bewandeld. Ik zie oprecht niet hoe je het anders had kunnen doen! Dankjewel, lief van je. Clarence heeft gisteravond nog afscheid kunnen nemen, hij heeft Beany helemaal gewassen. Ik had dat nog niet zo meegemaakt. Meestal is het even kijken, even snuffelen, en dan klaar. 2 Quote
MarieElsa Geplaatst: 6 december Geplaatst: 6 december Ah wat verdrietig voor jullie, sterkte met het verlies van Beany <3. Hopelijk lukt het je om er een drietal van te maken. 1 Quote
Marjoleink Geplaatst: zaterdag om 22:25 Auteur Geplaatst: zaterdag om 22:25 Vanmorgen is de groepskoppeling begonnen. Ik zou vanavond per mail een update krijgen. Nou ja, dat kan nog steeds... 1 Quote
To van de Veluwe Geplaatst: zaterdag om 22:58 Geplaatst: zaterdag om 22:58 33 minuten geleden, Marjoleink zei: Vanmorgen is de groepskoppeling begonnen. Spannend!!! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.