BunnyBerg Geplaatst: 29 oktober Delen Geplaatst: 29 oktober Hi form, ik heb een vraagje onze voedster die niet is gesteriliseerd graaft heel veel. Wanneer het niet buiten is is het continu in de kooi in de nacht. Ze zit net een mannetje samen in een redelijk grote kooi. Het is geen nestje maken hier heeft ze geen drang voor. Wat zijn tips wat we kunnnen doen? Ze hebben genoeg uitdaging en zijn dagelijks 4-8 uur buiten in de tuin die 10 bij 10 is hier hebben ze ook genoeg vermaak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcovka2 Geplaatst: 29 oktober Delen Geplaatst: 29 oktober Ik ben geen expert, maar is het een probleem dat ze graaft? Volgens mij kun je daar weinig aan doen, als je ze de mogelijkheid geeft, dan graven ze. Dat is natuurlijk gedrag. Je moet er wel voor zorgen dat ze zich niet uit kunnen graven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 29 oktober Delen Geplaatst: 29 oktober Zeker voedsters houden vaak heel erg van graven. Dat is natuurlijk gedrag voor konijnen. Je kunt het soms wel een beetje sturen, zet plekken waar ze niet mogen graven af zodat ze er niet bij kunnen en geef op een andere plek een fijne mogelijkheid voor ze om te graven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.