Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik was er al om 10:00, om 8:15 weggereden. Het was best druk daar met klanten.

Ze zitten in zo'n vakantie ren. Tot nu toe schijnt het goed te gaan.

De medewerkster zei, gebaseerd op mijn beschrijving, dat ik ze beter nog niet gescheiden had.

Dus misschien was het mijn fout. Je probeert het beste voor ze te doen, dan kun je niet alles goed doen. Je kan niet met ze praten helaas.

Geplaatst:

Verwijt jezelf niks. Zij was er niet bij. Je hebt gedaan wat jou op dat moment, gezien de situatie, het beste leek. Achteraf was dat misschien wel, misschien niet de beste keuze, maar dat wist je toen niet. Achteraf kijk je een koe in de kont, toch?

• Mee eens! 2
Geplaatst:

Ja ik weet het, ik stond ernaar te kijken en vond het de verkeerde kant opgaan. Een beschrijving is toch wat lastig, ik wou dat ik het had opgenomen.

Maar misschien heb ik meer schade aangericht dan wanneer ik niets had gedaan.

Als ze echt voluit vechten is het duidelijk dat je moet ingrijpen. Alleen elkaar opjagen is misschien vervelend maar niet zorgwekkend. Maar daartussen is een lastig in te schatten gebied vind ik.

Ik ga de konijnenkamer ondertussen wel een grondige schoonmaak geven en aanpassen zodat ze meer ruimte hebben en meer afleiding.

Geplaatst:
Op 31-12-2024 om 21:34, Marcovka2 zei:

Als ze echt voluit vechten is het duidelijk dat je moet ingrijpen. Alleen elkaar opjagen is misschien vervelend maar niet zorgwekkend. Maar daartussen is een lastig in te schatten gebied vind ik.

Nou ik vind het zelf al niet zo leuk als ze jagen. Al is het bij Lodewijk echt enthousiasme, want na het jagen gaat die idioot Scarlett likken, dus hoe bedoel je gemengde signalen. Een week of zo geleden vond ik veel haar in de ren, dus ik had gelijk ook zoiets van, oh jee, terwijl mijn stel super super klef is. Vervolgens op de camera gezien dat Lodewijk er bij wil, Scarlett lekker zit en gewoon niet beweegt... ze is aan het verharen, dus wel makkelijk dat hij in de ondervacht van de kont beet kennelijk. Zij voelde niets, er kwamen 3 grote plukken haren uit en hij droop af. Maar dat moet je dan maar net kunnen terug zien. Ze kunnen ook samen in de reismand voor een paar uur als ze ziek zijn én uren in een bak van 50x80cm liggen, want waarom zou je de rest van de bak gebruiken, als je ook samen in de toiletbak kan chillen. 🙃 En toch slaat de schrik mij om het hart als ik plukken haar vind.

Vechtende konijnen is gewoon 0,0 leuk en je hebt al zo'n voorgeschiedenis. Ik vind het echt wel makkelijk praten van een opvang dan om zonder iets gezien te hebben te zeggen: 'nou, ze hadden gewoon nog wel samen kunnen blijven'. Zij zijn op dat moment niet verantwoordelijk, jij bent dat. Je doet je best als baasje, meer kan je echt niet doen.

Ik duim gewoon dat ze weer lekker klef zitten en dat straks misschien duidelijk is waar het drinkprobleem vandaan komt. Mogelijk broeit er toch ergens iets waar ze op reageren. Of is Borrit gewoon heel territoriaal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .