Lappie2 Geplaatst: 27 oktober Delen Geplaatst: 27 oktober En en en ? @Marjoleink en @Marcovka2 Zijn ze er al? En toevallig elkaar nog gezien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 27 oktober Delen Geplaatst: 27 oktober Blackie en Shira zijn druk de boel aan het verkennen. Het valt me op dat ze niet de trap op gaat, misschien kent ze dat niet. Ik weet inmiddels waarom het zo lang duurde, ze hebben haar afgelopen donderdag nog laten castreren. Ik wist dat het nog moest, maar we hadden afgesproken dat ik dat in het voorjaar op hun kosten zou laten doen. 11 minuten geleden, Lappie2 zei: toevallig elkaar nog gezien? Alleen in het voorbijrijden, ik heb nog gezwaaid. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 27 oktober Delen Geplaatst: 27 oktober 41 minuten geleden, Marjoleink zei: Blackie en Shira zijn druk de boel aan het verkennen. Het valt me op dat ze niet de trap op gaat, misschien kent ze dat niet. Ik weet inmiddels waarom het zo lang duurde, ze hebben haar afgelopen donderdag nog laten castreren. Ik wist dat het nog moest, maar we hadden afgesproken dat ik dat in het voorjaar op hun kosten zou laten doen. Alleen in het voorbijrijden, ik heb nog gezwaaid. Aaaah wat leuk🥰 trap lopen komt vast wel...of nooit🤪 Begin maar vast met sparen voor een lift😂 Wel fijn dat de castratie nu al gebeurt is dan hoef jij in het voorjaar niet te stressen om haar. Natuurlijk snel een foto plaatsen he 😇 Geniet ervan 🤗🤗 en Blackie en Shira Gefeliciteerd met jullie nieuwe relatie 💐=🌻🌾🍌🥕🥕🥕🥦🥒🥬🍎 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 27 oktober Delen Geplaatst: 27 oktober Lief. Maar ik zie dat net even een beetje anders. Ten eerste was dit niet de afspraak dus hadden ze best even mogen overleggen. Ten tweede ken ik het konijn niet, dus kan ik ook niet inschatten hoe het met haar gaat. Ten derde moet ik nu morgenochtend, voor ik om 7 uur de deur uitga, een konijn dat al wegrent als ik de tuin instap, medicatie geven. Gecombineerd met het feit dat ik geen enkele interactie zie tussen Blackie en Shira, ben ik er op dit moment nog even niet blij mee. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 27 oktober Delen Geplaatst: 27 oktober 4 minuten geleden, Marjoleink zei: Lief. Maar ik zie dat net even een beetje anders. Ten eerste was dit niet de afspraak dus hadden ze best even mogen overleggen. Ten tweede ken ik het konijn niet, dus kan ik ook niet inschatten hoe het met haar gaat. Ten derde moet ik nu morgenochtend, voor ik om 7 uur de deur uitga, een konijn dat al wegrent als ik de tuin instap, medicatie geven. Gecombineerd met het feit dat ik geen enkele interactie zie tussen Blackie en Shira, ben ik er op dit moment nog even niet blij mee. Oei nee dat is idd andere koek 😵 Je verhaal kwam wat positiever over ..sorry. Nog geen groente/fruit boeket voor het nieuwe stel dus 😉 Hopelijk gaat dat snel allemaal beter🙏 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcovka2 Geplaatst: 27 oktober Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 7 uren geleden, Marjoleink zei: Alleen in het voorbijrijden, ik heb nog gezwaaid. Ah dat was jij, ik had het pas later door.🫣 Maar wel raar dat ze dat niet overleggen, en die koppeling was dan ook vrij snel toch na castratie van een voedster? Daar zou ik ook niet echt blij mee zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcovka2 Geplaatst: 27 oktober Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober Ik heb Mica en Borrit dus vandaag opgehaald. Tijdens het heen rijden zag ik dat de A2 richting Maastricht voor een heel groot deel dicht was voor onderhoud. Dus ben ik terug via België gereden. Ik heb er een uur langer over gedaan😞 En die snelwegen in België zijn ook niet echt geschikt om konijnen te vervoeren, de reismand stond te stuiteren in de auto😳, ik ben expres 80 gaan rijden om het geschok wat te verminderen. Arme beestjes. Maar heelhuids thuis gekomen. Borrit is wel een lief konijn. In het begin was hij wat bang van me, maar nu laat hij zich al heel goed aaien. Hij vind het echt fijn om geaaid te worden. Dit is Mica's vriendje, in een oude dressoir kast die ik aan Mica en Borrit heb gegeven😁 Ze lijken wel een goede match, ik heb er wel een goed gevoel over. Er wordt ook geknuffeld en ze doen dingetjes samen, liggen ook samen. En Borrit eet gewoon hooi gelukkig, en brokjes😁 Deze foto heeft geen uitleg nodig 😍 11 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 27 oktober Delen Geplaatst: 27 oktober Ach wat lief! Jij hebt weer blije konijnen. Heb je Chippy nog gezien? Ze hebben Blackie en Shira eerst een week gekoppeld, en haar toen laten castreren. Mijn zoon heeft Shira even kunnen aaien, en ze pakte een snoepje van hem aan, dus het is hier niet alleen maar kommer en kwel, maar ik zie nog geen interactie met Blackie. Ik durf morgen wel de hele dag weg te gaan, want er is geen strijd. En ik hoop dat de liefde nog komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcovka2 Geplaatst: 27 oktober Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober Toen ik Milky (mijn oorspronkelijke rammetje) had laten koppelen aan Misha was er ook weinig interactie, veel gejaag en elkaar niet echt accepteren. Wassen en knuffelen zag ik ook niet. Ze zijn wel langzaam hechter geworden, ze slapen veel samen en ik zie ze ook elkaar wassen, maar zo hecht als dat Milky met Mica was zijn ze (nog) niet. Er wordt ook vaak gejaagd of hebben weer een discussie. Ik vind een paar keer per week wel wat plukken haar. En soms hoor ik ze ook achter elkaar aan zitten. Ik voorspel dat die twee ooit ruzie krijgen, maar het kan ook juist niet. Milky is niet erg klef en Misha ook niet, dus het kan zo beter zijn. Zoals ik Mica nu bij Borrit zie liggen, zo heb ik Misha na 2 maanden nog niet bij Milky zien liggen. Dus ik denk dat het een goed teken is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcovka2 Geplaatst: 27 oktober Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 15 minuten geleden, Marjoleink zei: Heb je Chippy nog gezien? Niet gezien. Ik heb wel gevraagd hoe het met hem was. Ze zei dat hij vandaag in koppeling was gezet😶 Ik was wel wat verbaasd. Ik heb al via de mail gevraagd of zijn afwijkende eetgedrag wel bekend is bij de nieuwe eigenaar. Dat betekent dan ook dat ze verder onderzoek blijkbaar niet nodig vonden. Dan vraag ik me ook af of ik het allemaal wel goed beoordeelt heb. Op zich ben ik er wel blij om, ik hoop alleen niet dat hij dan over een tijdje weer terug gebracht wordt. Ik kon gaan kijken naar hem, maar deed dat liever niet. Ik was toch wel gehecht aan hem dus laat het liever met rust. Het duurde een paar dagen voordat ik het uit mijn hoofd kon zetten. Dus opnieuw hem zien leek me niet verstandig. Maar ik wil wel weten of hij goed terecht komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 27 oktober Delen Geplaatst: 27 oktober Moeilijk, want dat ga je niet meer achterhalen natuurlijk, waar Chippy terecht komt. Je kersverse stel ziet er wel gelukkig uit zo samen! Dus dat lijkt een goede keuze te zijn. Ik hoop toch voor je dat je rustigere tijden tegemoet gaat nu. Mocht je nog ergens tegen aan lopen met een van beide koppels, is het wel een goed idee, om een nieuw topic aan te maken, gezien dit topic eigenlijk over de gezondheid Chippy ging en we met z'n allen wel heel erg offtopic zijn gegaan. Voor een keer niet erg, maar mensen verwachten een ander verhaal als ze de topic titel lezen natuurlijk. Je mag ook, als je het leuk vind om verhalen van ze te delen een topic maken in: konijnen overige onderwerpen, we vinden het altijd leuk om belevenissen van konijnen te lezen en lieve en leuke of grappige foto's te zien 🤫 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcovka2 Geplaatst: 27 oktober Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 37 minuten geleden, Kolino zei: Moeilijk, want dat ga je niet meer achterhalen natuurlijk, waar Chippy terecht komt. Je kersverse stel ziet er wel gelukkig uit zo samen! Dus dat lijkt een goede keuze te zijn. Ik hoop toch voor je dat je rustigere tijden tegemoet gaat nu. Mocht je nog ergens tegen aan lopen met een van beide koppels, is het wel een goed idee, om een nieuw topic aan te maken, gezien dit topic eigenlijk over de gezondheid Chippy ging en we met z'n allen wel heel erg offtopic zijn gegaan. Voor een keer niet erg, maar mensen verwachten een ander verhaal als ze de topic titel lezen natuurlijk. Je mag ook, als je het leuk vind om verhalen van ze te delen een topic maken in: konijnen overige onderwerpen, we vinden het altijd leuk om belevenissen van konijnen te lezen en lieve en leuke of grappige foto's te zien 🤫 Ja, lastig. Ik hoef geen details te weten, maar wel of hij daar wel gelukkig is. Maar ja als je afstand doet heb je daar niets meer over te zeggen. Ik zou het wel op prijs stellen. Maar voor mezelf heb ik wel de juiste keuze gemaakt. Ik heb gelijk een goed gevoel over Borrit met Mica. Inderdaad veel off-topic, ik dacht daar ook al aan. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober 1 uur geleden, Marcovka2 zei: Maar voor mezelf heb ik wel de juiste keuze gemaakt. Ik heb gelijk een goed gevoel over Borrit met Mica. Het ziet er echt een stuk beter uit ❤️. Ik wens je een leuk, ontspannen, klef koppel met veel grappige, lieve, smeltende konijnen momentjes. De opvang is natuurlijk ook afhankelijk van wat het nieuwe baasje laat weten. Het kan dat Chippy wat is opgeknapt de afgelopen dagen, maar ook dat ze hopen dat hij minder stress ervaart met een rustig maatje. Uiteindelijk kan een konijn iets heel anders laten zien in een andere omgeving. Andere dieren ook trouwens. Ik las een paar dagen geleden het wat minder hilarische verhaal van iemand die op de goed opgevoede hond van een vriendin moest passen. Hond pieste overal in huis, blafte de boel bij elkaar en had iets stuk gebeten. Zij boos 😡 en vroeg zich af of haar vriendin haar had belazert. Nee, het was alleen eerste keer in nieuwe omgeving, dus tja, dan weet je ook niet hoe goed opgevoede dieren dan toch uit stress helemaal los kunnen gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober Wat ziet Borrit er MOOI uit! En wat een geweldige foto van hun samen. Veel plezier ermee😃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcovka2 Geplaatst: 28 oktober Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober De eerste nacht is goed gegaan. Toen ik uit bed kwam zaten ze gezellig naast elkaar. Ik denk dat die twee heel hecht gaan worden. Nou met Chippy zag ik al gelijk dat er iets niet klopte. Ik hoop echt dat hij dan ook beter op zijn plek is, een passende date heeft, en dat de nieuwe eigenaars er blij mee zijn. Het was wel een mooi konijn om te zien, een heel schattig snuitje en gewoon heel erg lief en makkelijk handelbaar. Dus ik kan me goed voorstellen dat iemand er helemaal verliefd op wordt en de probleempjes voor lief neemt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober 7 minuten geleden, Marcovka2 zei: De eerste nacht is goed gegaan. Toen ik uit bed kwam zaten ze gezellig naast elkaar. Ik denk dat die twee heel hecht gaan worden. Wat een fijn moment. Het lijkt er inderdaad op dat het een goede match is. Ondanks je nare gevoel toch goed gehandeld tav Chippy. Zo te horen kan het niet anders dan dat het met Chippy goed gaat komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober 20 uren geleden, Marjoleink zei: Lief. Maar ik zie dat net even een beetje anders. Ten eerste was dit niet de afspraak dus hadden ze best even mogen overleggen. Ten tweede ken ik het konijn niet, dus kan ik ook niet inschatten hoe het met haar gaat. Ten derde moet ik nu morgenochtend, voor ik om 7 uur de deur uitga, een konijn dat al wegrent als ik de tuin instap, medicatie geven. Gecombineerd met het feit dat ik geen enkele interactie zie tussen Blackie en Shira, ben ik er op dit moment nog even niet blij mee. Daar zou ik ook niet blij van worden. Maar als ze donderdag gecastreerd is, hoort ze na maandag hopelijk alweer medicatie vrij te zijn? Wij moesten 5 dagen pijnstilling geven, maar Scarlett deed het zo goed. Ze at al vanaf dag 1, dus geen dwangvoeding nodig en beet de spuit met medicatie gewoon weg op dag 3. Ik moest wel lachen, want de dierenarts zei al: we raden aan om 5 dagen pijnstilling te geven, maar meeste baasjes zijn blij als ze dag 3 halen. Dat is wel goed nieuws, want dan zijn ze goed opgeknapt. Wij hadden speciaal vrij genomen de dagen na de castratie om te zien of alles ok was. De bedachte datum hebben we niet gehaald - hormonen kwamen veel vroeger op dan dat de opvang zei (februari vs mei). Ik duim dat het ging met de medicatie zo op dag 5 en dat je lekker naar je werk hebt kunnen gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober (aangepast) 1 uur geleden, Marcovka2 zei: De eerste nacht is goed gegaan. Toen ik uit bed kwam zaten ze gezellig naast elkaar. Ik denk dat die twee heel hecht gaan worden. Fijn om te horen! En fijn om twee blije konijnen te zien, dat geeft toch weer een goed gevoel over de beslissingen die je hebt moeten nemen. 1 uur geleden, Marcovka2 zei: Nou met Chippy zag ik al gelijk dat er iets niet klopte. Ik hoop echt dat hij dan ook beter op zijn plek is, een passende date heeft, en dat de nieuwe eigenaars er blij mee zijn. Het was wel een mooi konijn om te zien, een heel schattig snuitje en gewoon heel erg lief en makkelijk handelbaar. Dus ik kan me goed voorstellen dat iemand er helemaal verliefd op wordt en de probleempjes voor lief neemt. Het kan ook dat de problemen zichzelf weer oplossen hé? Het is moeilijk te voorspellen wat er nu mis met hem was en wat er nu fouten van de vorige eigenaar, stress, teveel veranderingen, niet op zijn gemak met Mica e.d. was. Ik duim dat hij ook gewoon een gezond konijnen leven tegemoet gaat met een goed baasje én een leuk vriendinnetje. Als je ziet hoever leeuw van @Lappie2 gekomen is na zoveel overgewicht en echt foute beslissingen, dan heb ik echt wel hoop voor Chippy. Alleen is die investering hoog.. brr.. al die schijt opgeruimd moest worden, het wassen, het knippen van de vacht e.d. daar en in Chippy's geval waarschijnlijk handvoeren, tam maken, veel controle op gasbuik/verstopping en/of stress. Dan is het gewoon goed dat je daar niet voor gekozen hebt. Want als er wel onderliggend iets was, dan had je misschien de komende 1,5 jaar zorgen en alsnog geen gezonde koppeling en laat staan een gezond konijn. Die mogelijkheid is er namelijk ook nog. 28 oktober aangepast door bunnyempress Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcovka2 Geplaatst: 28 oktober Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 13 uren geleden, Marjoleink zei: Ach wat lief! Jij hebt weer blije konijnen. Heb je Chippy nog gezien? Ze hebben Blackie en Shira eerst een week gekoppeld, en haar toen laten castreren. Mijn zoon heeft Shira even kunnen aaien, en ze pakte een snoepje van hem aan, dus het is hier niet alleen maar kommer en kwel, maar ik zie nog geen interactie met Blackie. Ik durf morgen wel de hele dag weg te gaan, want er is geen strijd. En ik hoop dat de liefde nog komt. Ik ben geen deskundige, maar ik vind het vreemd dat ze eerst een week koppelen en dan de castratie en dan weer bij elkaar? Terwijl ze dan een wond heeft, mogelijk pijn en die hormonen die eerst uit het lichaam moeten. Of begrijp ik het verkeerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcovka2 Geplaatst: 28 oktober Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 41 minuten geleden, bunnyempress zei: Fijn om te horen! En fijn om twee blije konijnen te zien, dat geeft toch weer een goed gevoel over de beslissingen die je hebt moeten nemen. Het kan ook dat de problemen zichzelf weer oplossen hé? Het is moeilijk te voorspellen wat er nu mis met hem was en wat er nu fouten van de vorige eigenaar, stress, teveel veranderingen, niet op zijn gemak met Mica e.d. was. Ik duim dat hij ook gewoon een gezond konijnen leven tegemoet gaat met een goed baasje én een leuk vriendinnetje. Als je ziet hoever leeuw van @Lappie2 gekomen is na zoveel overgewicht en echt foute beslissingen, dan heb ik echt wel hoop voor Chippy. Alleen is die investering hoog.. brr.. al die schijt opgeruimd moest worden, het wassen, het knippen van de vacht e.d. daar en in Chippy's geval waarschijnlijk handvoeren, tam maken, veel controle op gasbuik/verstopping en/of stress. Dan is het gewoon goed dat je daar niet voor gekozen hebt. Want als er wel onderliggend iets was, dan had je misschien de komende 1,5 jaar zorgen en alsnog geen gezonde koppeling en laat staan een gezond konijn. Die mogelijkheid is er namelijk ook nog. Ja, tot nu toe ben ik echt zo blij met Borrit. Hij is zo lief en lekker actief, grappig, komt nu al uit zichzelf naar me toe, zoekt contact. Dat was met Chippy heel anders. Dat klikte niet. Als ik weer moet koppelen dan doe ik dat weer via een opvang. Zodat ik de konijnen eerst zelf kan zien. Dat rijden is het inderdaad wel waard, en valt achteraf allemaal wel mee. Ik ben ook wel blij dat ze dan nummer 2 op mijn lijst hebben gekozen. Nu zou ik hem op nummer 1 zetten 😇 Ik voel me ook wel schuldig tov Chippy. Hij kan er natuurlijk allemaal niets aan doen. Maar ik had die extra zorg gewoon niet aangekund. 2 koppels is eigenlijk al teveel. Ik vind wel dat ik mijn best heb gedaan. Ik heb hem een maand apart verzorgt met speciale groenten en kruiden. Het heeft me in totaal ruim 40 uur extra tijd gekost (een werkweek dus), een hoop stress en verdriet gehad, en ik moest er nog voor betalen ook. En dan heb ik het nog niet over de dierenarts. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober 8 uren geleden, bunnyempress zei: Fijn om te horen! En fijn om twee blije konijnen te zien, dat geeft toch weer een goed gevoel over de beslissingen die je hebt moeten nemen. Het kan ook dat de problemen zichzelf weer oplossen hé? Het is moeilijk te voorspellen wat er nu mis met hem was en wat er nu fouten van de vorige eigenaar, stress, teveel veranderingen, niet op zijn gemak met Mica e.d. was. Ik duim dat hij ook gewoon een gezond konijnen leven tegemoet gaat met een goed baasje én een leuk vriendinnetje. Als je ziet hoever leeuw van @Lappie2 gekomen is na zoveel overgewicht en echt foute beslissingen, dan heb ik echt wel hoop voor Chippy. Alleen is die investering hoog.. brr.. al die schijt opgeruimd moest worden, het wassen, het knippen van de vacht e.d. daar en in Chippy's geval waarschijnlijk handvoeren, tam maken, veel controle op gasbuik/verstopping en/of stress. Dan is het gewoon goed dat je daar niet voor gekozen hebt. Want als er wel onderliggend iets was, dan had je misschien de komende 1,5 jaar zorgen en alsnog geen gezonde koppeling en laat staan een gezond konijn. Die mogelijkheid is er namelijk ook nog. In mijn geval... Wist ik wel een beetje hoe slecht Leeuw het had natuurlijk. Zelf voor gekozen om letterlijk een vreselijke hoop ellende in huis te halen met de afspraak, dat als de koppeling zou mislukken, hij een ander thuis moest krijgen. Heel veel werk aan gehad maar zo.n lieverd en als hij dit zoete rustige karakter niet had gehad was het denk ik niet gelukt om die 2 samen te krijgen. De hompen heeft hij nog steeds om de zoveel tijd, maar dankzij onze hulp met afvallen, wassen, kammen, knippen ennn hulp van de bbers en de juiste "gestudeerde 🤓" brokken zit het niet meer overal aan vast geplakt. 😊 Hele blije mannen. Vreselijke kleffe bende samen en de 1 steunt de ander en andersom. Ook als ze stiekeme dingen doen. Kleine staat altijd op de uitkijk en laat m direct weten dat hij gesnapt gaat worden😂 stelletje Bundito,s😜 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober 9 uren geleden, Marcovka2 zei: Ik vind wel dat ik mijn best heb gedaan. Ik voel me ook wel schuldig tov Chippy. Volgens mij is iedereen het hier daar ook wel mee eens. Ik in ieder geval wel. Het is niet niets om opeens opgezadeld te zitten met een konijn met allerlei kwalen. Het kost enorm veel van je en dan was de koppeling ook nog niet eens goed. Ik weet hoe moeilijk het soms is om om te gaan met schuldgevoel (ik ben katholiek hé... dat zegt alles). Maar ik zei tegen mijn man destijds: je moet niet kijken naar al die zielige konijnen die je wel wil helpen en die toch blijven zitten, je moet kijken wat jij een konijn kan bieden. Daarom hebben wij niet gekozen voor het schuwe stel, want die konden we gewoon niet bieden wat ze nodig hadden. En jammer van die grote Vlaamse reus, maar achteraf is het beter dat Scarlett hem niet moest. Chippy had meer nodig dan jij hem kon bieden en dat is 100% ok. Want hij gaat straks naar iemand die hem wel kan bieden wat hij nodig heeft. Ik hoor graag veel leuke Borritt en Mica verhalen. ❤️ 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcovka2 Geplaatst: 28 oktober Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 1 uur geleden, Lappie2 zei: In mijn geval... Wist ik wel een beetje hoe slecht Leeuw het had natuurlijk. Zelf voor gekozen om letterlijk een vreselijke hoop ellende in huis te halen met de afspraak, dat als de koppeling zou mislukken, hij een ander thuis moest krijgen. Heel veel werk aan gehad maar zo.n lieverd en als hij dit zoete rustige karakter niet had gehad was het denk ik niet gelukt om die 2 samen te krijgen. De hompen heeft hij nog steeds om de zoveel tijd, maar dankzij onze hulp met afvallen, wassen, kammen, knippen ennn hulp van de bbers en de juiste "gestudeerde 🤓" brokken zit het niet meer overal aan vast geplakt. 😊 Hele blije mannen. Vreselijke kleffe bende samen en de 1 steunt de ander en andersom. Ook als ze stiekeme dingen doen. Kleine staat altijd op de uitkijk en laat m direct weten dat hij gesnapt gaat worden😂 stelletje Bundito,s😜 Wel respect voor👍 Dan heb je uiteindelijk wel een konijn heel erg geholpen met zijn gezondheid en een leuk maatje gegeven waar je zelf dan ook veel van terug krijgt. Misschien was het ook met een ander konijn niet zo klef geworden of misschien ook een hoop gedoe met ruzies etc. Dat zul je alleen nooit weten. Je weet alleen wat je nu wel hebt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcovka2 Geplaatst: 28 oktober Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 6 minuten geleden, bunnyempress zei: Ik hoor graag veel leuke Borritt en Mica verhalen. ❤️ Er wordt al iets meer gejaagd. Borrit probeert nu heel vaak op Mica te rijden, maar zij rent dan weg. Hij maakt dan soms ook van die zachte knorgeluidjes. Ik hoor ze af en toe ook achter elkaar aan rennen met die nageltjes over de vloer. Maar dan blijft het weer rustig en zitten ze weer samen. Ik merk wel dat ik toch wel angst heb dat het weer plots mis gaat. Ik weet dat het in 1x kan omslaan😰 Ik ben wel erg gespitst op de geluiden uit de 'konijnenkamer'. Maar Borrit is echt een knuffelkont zeg. Hij komt zelfs vragen om geaaid te worden. Dan aai ik hem, hij doet zijn neusje echt helemaal omhoog in mijn hand. Gaat plat liggen, knarst met zijn tanden als ik hem aai. En blijft ook gewoon liggen, krijgt er geen genoeg van. En als ik dan stop en wat anders ga doen, dan volgt hij me, en is erg gefocussed op mijn hand, en als ik hem dan weer aai gaat hij weer plat liggen. Echt een lief konijntje. En dat zo snel al, ik ken hem net 24 uur. Mica is wel wat beduusd lijkt het, en die is ook opvallend veel aaibaarder dan voorheen. Misschien omdat ze niet in haar eigen omgeving is nu en het allemaal moet verwerken. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober Beetje jagen is normaal. Al kan ik me voorstellen dat het nu echt wel pittig voelt, gezien de historie. @Marcovka2 Zolang ze tussendoor maar relaxt met elkaar doen, is de kans dat het plotseling omslaat echt heel klein hoor. Scarlett is ook knuffeldiva. Die kende ik ook geen 24 uur en toen sprong ze al op schoot en wilde ze per se geaaid worden. Die smelt echt en gaat steeds dieper liggen. Leuk is dat hé? Dat ze zo genieten van je. Lodewijk wordt steeds aaibaarder dus had ik van de week ff een angst momentje. Aaien, helemaal plat liggen, ergens anders plat liggen en dan geaaid willen worden... en dan niet echt meer omhoog komen. Normaal is hij een spring in het veld en met dat stil liggen (ook al zag het er relaxt uit) kreeg ik een beetje angst vanwege die verstopping onlangs. Maar toen ik een takje afbrak kwam hij gauw aanrennen om de salie te komen eten, dus toen kon ik met een gerust hart de ren uit. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.