Eefje Geplaatst: 23 oktober Delen Geplaatst: 23 oktober Hoi allemaal, Ik heb over de afgelopen 12 jaar twee periodes fanatiek gemodereerd, wat ik met veel plezier heb gedaan! Ik kom nu weer veel te weinig hier om een goede bijdrage te kunnen leveren als mod, er zullen zelfs nieuwe leden zijn die mij niet kennen, dat zegt wel wat. Tijd om de groene letters in te leveren 🙂. Ik blijf gewoon lid natuurlijk! Liefs, Eefje 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 23 oktober Delen Geplaatst: 23 oktober (aangepast) Ik zie je inderdaad nog weinig. Fijn dat je nog wel gewoon op het forum blijft 😃 Misschien heb je over een tijdje meer tijd om weer regelmatig mee te babbelen. 23 oktober aangepast door Lienappelsien 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 24 oktober Delen Geplaatst: 24 oktober Ik zag je ook niet zo veel meer idd. Wel een begrijpelijke keuze. Super gezellig dat je wel gewoon lid blijft☺️. En zoals @Lienappelsien zei, misschien later weer tijd om lekker mee te kletsen😊😊. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 oktober Delen Geplaatst: 25 oktober Ontzettend bedankt voor alle hulp en gezelligheid de afgelopen jaren! Ik hoop ook dat je af en toe gezellig mee blijkt kletsen op het forum! Ik heb je zojuist "member" gemaakt. Waarom is dat eigenlijk member en niet lid? 🤔 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 25 oktober Delen Geplaatst: 25 oktober Bedankt Eefje! @Eveede forum software is toch Engels?We hadden toch vaker dingen die gek vertaald werden ("je" bij de emoji-reacties, dat komt natuurlijk van you, want jij of zelfs ik zou in het Nederlands logischer zijn). Er wordt zoveel Engels gebruikt door Nederlandse bedrijven dat de AI waarschijnlijk niet doorheeft dat het geen Nederlands woord is 😜 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 oktober Delen Geplaatst: 25 oktober Klopt, Engels maar wel met een Nederlands taalpakket er op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 25 oktober Delen Geplaatst: 25 oktober Ik miste je inderdaad ook al een tijdje hier op het forum @Eefje, maar heb wel nog af en toe contact via de Instagram van Ollie en Yula. Fijn dat je af en toe weer even mee komt kletsen! Hoe is het met Gijs en Milly? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 2 uren geleden @mammafelinahet gaat heel goed met ze! Het is zowaar echt een leuk hecht stel geworden 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.