Ga naar inhoud

Van mod naar lid

Eefje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Ik heb over de afgelopen 12 jaar twee periodes fanatiek gemodereerd, wat ik met veel plezier heb gedaan! Ik kom nu weer veel te weinig hier om een goede bijdrage te kunnen leveren als mod, er zullen zelfs nieuwe leden zijn die mij niet kennen, dat zegt wel wat. Tijd om de groene letters in te leveren 🙂. Ik blijf gewoon lid natuurlijk! 

Liefs, 

Eefje

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontzettend bedankt voor alle hulp en gezelligheid de afgelopen jaren! 

Ik hoop ook dat je af en toe gezellig mee blijkt kletsen op het forum!

Ik heb je zojuist "member" gemaakt.  Waarom is dat eigenlijk member en niet lid? 🤔

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Eefje!

@Eveede forum software is toch Engels?We hadden toch vaker dingen die gek vertaald werden ("je" bij de emoji-reacties, dat komt natuurlijk van you, want jij of zelfs ik zou in het Nederlands logischer zijn). Er wordt zoveel Engels gebruikt door Nederlandse bedrijven dat de AI waarschijnlijk niet doorheeft dat het geen Nederlands woord is 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .