Lio en Leia Geplaatst: zaterdag om 13:58 Auteur Delen Geplaatst: zaterdag om 13:58 @Kolino. Ik apprecieer heel erg je eerlijkheid en betrokkenheid!. Het is idd heel zwaar. Je hoopt zo dat ze er kan doorkomen .. Met de dierenarts had ik het er ook over. De afweging haar in leven blijven houden met medicatie zonder enig perspectief... ze moet echt nog wel 'konijn' kunnen zijn. Het is nu al meer dan een week dat alles uit de kast gehaald wordt. Ik wacht straks af maar vrees ervoor 😓 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: zaterdag om 14:49 Delen Geplaatst: zaterdag om 14:49 Ik denk dat we inmiddels allemaal hopen op een wonder. Jullie en de da doen er echt alles aan en toppers zoals Kolino denken ook mee. Ze beseft het niet, maar Leia heeft wat dat betreft de beste zorg die ze zich kan wensen. Maar het is de vraag of het genoeg is. Je voelt je zo machteloos en ook al zou ze aansterken, dan is het de vraag hoe lang het herstel gaat duren en of ze ooit helemaal hersteli. Het is een vreselijk dilemma, ik wens je alle sterkte, kracht en wijsheid toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: zaterdag om 19:46 Auteur Delen Geplaatst: zaterdag om 19:46 Het heeft niet mogen zijn...Mijn hart bloedt nu toch wel 😢 . Ze bleef verder achteruit gaan, ondanks de medicatiecocktail, de sondevoeding...ontsteking zat echt in haar hersenen en beterde niet na die week intensieve opvolging. Na telefoon van de dierenarts zijn mijn dochter en ik direct vertrokken.. We hebben wel mooi afscheid bij dierenarts kunnen nemen, mochten een tijdje bij haar alleen zijn. Lio was er ook heel de tijd bij. Gaf likjes na de twee spuiten. Echt ontroerend om te zien 😥 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: zaterdag om 19:48 Auteur Delen Geplaatst: zaterdag om 19:48 (aangepast) https://postimg.cc/vgZRqGk5 zaterdag om 19:49 aangepast door Lio en Leia 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elke, Guus en Pip Geplaatst: zaterdag om 19:58 Delen Geplaatst: zaterdag om 19:58 Ah, wat vreselijk. En ontroerend dat Lio er bij was. Heeft hij goed afscheid kunnen nemen wat voor hem denk ik wel fijn was. Probeer te denken, je hebt alles voor Leia gedaan en haar een liefde volle verzorging gegeven en dat heeft ze goed aangevoeld. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van Leia ❤. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: zaterdag om 20:35 Delen Geplaatst: zaterdag om 20:35 Niet helemaal onverwacht, maar toch ontzettend verdrietig. Je hebt er echt alles aan gedaan, maar soms is alles niet genoeg 💔 Heel veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: zaterdag om 20:54 Delen Geplaatst: zaterdag om 20:54 Och neeeee 🥺 Wat ontzettend verdrietig.... Wel heel fijn dat jullie en Lio op deze manier afscheid konden nemen van Leia.. Heel veel sterkte. Dikke knuffel en voor Lio een extra dikke knuffel. Het kleine manneke heeft zo goed zijn best gedaan voor zijn vriendinnetje. En jullie en dierenarts natuurlijk ook❤️ ...🌈🖤... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: zaterdag om 21:09 Delen Geplaatst: zaterdag om 21:09 Heel veel sterkte! Ze heeft absoluut de beste zorg gekregen en jullie hebben alles gedaan wat kon. Maar dat maakt het verdriet niet minder. Arme Lio, hij is altijd zo lief geweest voor haar en zij voor hem. Hoe doet hij het nu? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: zaterdag om 21:19 Delen Geplaatst: zaterdag om 21:19 Mooi om te lezen hoe Lio haar bij heeft gestaan en zelf ook afscheid heeft genomen. Heel moeilijk om zo'n besluit te nemen, ook al weet je rationeel dat het de juiste keuze is, gevoelsmatig wil je anders. Fijn dat je de ruimte hebt gekregen om ook even alleen te zijn, afscheid nemen is zo ontzettend belangrijk. Heel veel sterkte! Wat een ontzettend lieve foto van haar ❤️ Ik hoop dat de gedachte dat je echt alles hebt gedaan, je troost biedt. We weten allemaal dat er met het verdriet ook, wat als... komt. Onvermijdelijk, wat de rest ook al zegt, je hebt echt de beste zorg gegeven, jullie zijn een goede familie voor haar geweest! Ook mijn hart gaat uit naar Lio, hoe voelt hij zich nu? Het is zo'n grote verandering 💔 Ik hoop dat hij zich door jullie laat vertroetelen, de gedachte van een konijn dat zo gehecht is aan z'n vriendinnetje... Ik voel echt met hem (en met jullie) mee. Nogmaals heel veel sterkte! Je (of eigenlijk jullie) hebt het goed gedaan! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarieElsa Geplaatst: zaterdag om 21:33 Delen Geplaatst: zaterdag om 21:33 Ah nee, tranen in mijn ogen hier. Ik had zo gehoopt dat ze erbovenop zou komen. Fijn dat het afscheid mooi was. Dikke knuffel voor jullie en Lio ❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: zaterdag om 22:21 Auteur Delen Geplaatst: zaterdag om 22:21 Dankjulliewel voor de berichten 🤗. De dierenarts zei om goed in het oog te houden dat Lio nu goed blijft eten. Hij zit nu in zijn vertrouwde ren en ik heb hem toch al verschillende keren zien eten. Jammer dat het nu al direct avond was... Morgen kunnen we meer bij hem zijn. Lio is heel sociaal dus ik denk dat we niet lang gaan mogen wachten voor een vriendinnetje....moeilijk... hij liep echt steeds als een puppyhondje achter haar. Ik heb ook geen idee waar ik kan gaan in België. Dat opzoekwerk zal ik volgende week doen. Het zal met koppelvakantie zijn want lk wil nu echt liever niet teveel 'gedoe" daarrond. Ik heb trouwens geen neutrale ruimtes meer voor hem 🫣.. Hij heeft ook al verschillende keren moeten binnen zitten voor zijn kwaaltjes... Moeilijk om al te moeten denken aan een ander konijntje... . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: zondag om 06:49 Delen Geplaatst: zondag om 06:49 Zo ontzettend verdrietig. Ik voeg niets meer toe, ik zou alle bovenstaande berichten kunnen hebben geschreven. Heel veel sterkte met alles. (Note: Ik heb Bobby en Meike na een koppelvakantie van 7 dagen meteen weer in Bobby's verblijf gezet, wel alles grondig gewassen en wat nieuw speelgoed erin. Het ging meteen goed) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: zondag om 06:56 Delen Geplaatst: zondag om 06:56 5 minuten geleden, bobbyonthefloor zei: (Note: Ik heb Bobby en Meike na een koppelvakantie van 7 dagen meteen weer in Bobby's verblijf gezet, wel alles grondig gewassen en wat nieuw speelgoed erin. Het ging meteen goed) Geen garantie hoor maar wilde zeggen dat het niet onmogelijk is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: zondag om 18:26 Delen Geplaatst: zondag om 18:26 Ach, wat enorm verdrietig dat het toch zo is afgelopen. Heel veel sterkte de komende tijd. ❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: maandag om 09:01 Delen Geplaatst: maandag om 09:01 Heel veel sterkte ❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnie.and.Clyde Geplaatst: dinsdag om 12:07 Delen Geplaatst: dinsdag om 12:07 Wat ontzettend verdrietig 😞 Heel veel sterkte! ❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: woensdag om 16:16 Delen Geplaatst: woensdag om 16:16 Sterkte met je verlies. Je hebt er alles aan gedaan en meer kun je niet doen. Lieve foto van Leia 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lio en Leia Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 16 uren geleden Dankjulliewel voor al de lieve reacties! Ik vind het nog steeds onwezenlijk...Als ik naar de ren kijk zie ik haar nog zitten in haar toiletbak. Ze kon zo sierlijk met haar pootjes over de rand zitten, als een echte 'queen". Lio er wat klungelig naast 😍.... Erover praten zonder tranen lukt nog niet 😥. Toch wat tijd nodig... Gelukkig doet onze dikke vriend Lio het goed 🤗. Hij eet goed en heb hem ook al een paar sprintjes zien doen. Op andere momenten zie ik hem wel wat 'verloren' rondlopen in de ren. Ben stilaan naar asielkonijntjes aan het kijken... We gaan vaak bij hem maar overdag werken dus hij zit toch wel lang alleen Hoelang kan ik nog wachten met koppelen? Ik lees max twee maanden maar nu met winter voor de deur...? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 10 uren geleden Delen Geplaatst: 10 uren geleden Heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine meisje ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 10 uren geleden Delen Geplaatst: 10 uren geleden Maximaal 3 maanden is het advies. Heb je eventueel ruimte om ze tot na de ijsheiligen binnen te houden? Of een neutrale ruimte buiten of onverwarmd? Hopelijk vind je een fijne match voor hem, ik zag dat het rond begin december kouder wordt, misschien is het wel handig om voor die tijd een plan te maken. Als in, maak de komende 2 weken een plan hoe je het gaat doen en dan een keuze maken hoe of wat. Er is niet echt een goed of fout hoor, kijk maar naar wat Lio nodig heeft. Volg je hart er maar in, ik weet zeker dat je het voor hem wel kunt. Geef ook wat ruimte aan je verdriet, je mag haar missen en een nieuw maatje vervangt haar niet, alles mag naast elkaar bestaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 10 uren geleden Delen Geplaatst: 10 uren geleden Poe, ik zie je topic nu pas en heb het helemaal gelezen. Het verbaasde me dat het om Leia ging, na al jullie zorgen voor Lio. Triest dat ze het niet heeft gered. Jullie hebben er echt alles, maar dan ook echt alles, aan gedaan om haar erdoor te helpen. Haar lijfje kon het helaas niet. Ze heeft het fantastisch gehad bij jullie met Lio. Sterkte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.