Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even een vraagje? Hoe kan ik erachter komen of mijn konijnen goed op gewicht zijn of dat ze te zwaar zijn?

Snuffel is een voedster van bijna 2 en weegt 2,4 kilo. Ze is verkocht als NHD maar dat is ze dus echt niet... Hummel was wel een NHD en ze was veel kleiner en lichter, ook haar kopje zag er anders uit. Jango is een ex-ram van onbekende leeftijd en weegt 2,3 kilo. Hij is even groot als Snuffel maar voelt veel dunner aan. Ik kan bij allebei de ribben en de ruggewervel voelen.

Geplaatst:

Het kan ook gewoon aan zijn botstructuur liggen. Bij Freud voel ik achterop ook goed zijn 'kont'botjes, maar verder is die echt niet te licht, haha!

Geplaatst:

Sorry voor mijn late reactie maar gisteren lag opeens mijn internet eruit..

Als hij gewoon goed eet, hoef je je geen zorgen te maken. Misschien is ie wat dunner door alles maar dan zal hij wel wat aankomen als hij goed eet. Bij mijn konijnen kan/kon ik ook alle botjes wel voelen..zolang ie het goed doet is er niks aan de hand..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .