Evee Geplaatst: 7 oktober Geplaatst: 7 oktober Binnenkort komt de vernieuwde website online. Precies wanneer weet ik nog niet, ik hoop deze of volgende maand. Het gaat om de konijneninformatie. Het forum blijft zoals het is. De konijneninformatie staat nu in hetzelfde systeem als de webwinkel en voor blogs (wat de informatie eigenlijk is), is dat gewoon geen handig systeem. Ik heb dus besloten daarvoor over te stappen op een makkelijker systeem wat meer voordelen heeft voor de blogs. De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest alle informatie over te zetten en te controleren. Daar ben ik nu bijna mee klaar, en dan kan het over. Bij deze dus alvast een vooraankondiging, zodat jullie je er mentaal op kunnen voorbereiden dat bunnybunch.nl er anders uit gaat zien 😄 Het is best een grote verandering, vooral omdat de nieuwe website in de eerste plaats gemaakt is voor mobiel gebruik. 2 Quote
Lienappelsien Geplaatst: 7 oktober Geplaatst: 7 oktober Ik ben benieuwd! 3 uren geleden, Evee zei: Bij deze dus alvast een vooraankondiging, zodat jullie je er mentaal op kunnen voorbereiden dat bunnybunch.nl er anders uit gaat zien 😄 Het is best een grote verandering, vooral omdat de nieuwe website in de eerste plaats gemaakt is voor mobiel gebruik. Haha ja, dat wordt voor iedereen weer flink wennen 😆 Quote
Evee Geplaatst: woensdag om 04:45 Auteur Geplaatst: woensdag om 04:45 Waarschijnlijk stappen we a.s. vrijdag over. Veel links op het forum die verwijzen naar informatie zullen dan niet meer werken. Dat zal in de dagen er na door mij (en de mods) opgepakt worden. 1 Quote
Evee Geplaatst: gisteren om 08:21 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:21 Er zijn forumupdates bezig En ook de website met informatie gaat vandaag over. Quote
Evee Geplaatst: gisteren om 08:44 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:44 als je de beginpagina ververst, zie je het al 😄 Quote
Lappie2 Geplaatst: gisteren om 08:51 Geplaatst: gisteren om 08:51 🤔ik zie nog niks, maar dat kan door mijn telefoon komen hoor. Ik zet even de laptop aan Quote
Evee Geplaatst: gisteren om 08:54 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:54 https://www.bunnybunch.nl/ en dan eventueel verversen 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: gisteren om 08:57 Geplaatst: gisteren om 08:57 1 minuut geleden, Evee zei: https://www.bunnybunch.nl/ en dan eventueel verversen Op laptop ging het gelijk goed. 😍 Ziet er mooi uit ❤️ Moest even wat stoeien met de foon maar nu kan ik het hier ook op zien😊 Quote
Evee Geplaatst: gisteren om 08:59 Auteur Geplaatst: gisteren om 08:59 Dankjewel! Het is wel echt vooral op mobiel / tablet gebruik gericht, omdat echt het grootste deel van de bezoekers dat gebruikt tegenwoordig. En ik zal vast nog wel een hoop aanpassen. Feedback is ook welkom! 1 Quote
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Wow wat mooi!! Heel leuk geworden. En wat zie ik nou…. Knabbel en Satje staan te stralen op de nieuwe site😍😍😍. We hebben nu beroemde konijnen, haha🤪. Krijgt de forum pagina ook nog een update? Quote
Lollie Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Ik dacht dat het er niet van gekomen was, want ik zag geen verschil. Maar ik kom altijd direct bij het forum uit door autocorrect. Ik zie het verschil nu ook, zo grappig om al die konijnen bij de informatie te herkennen! Quote
Deeskuh88 Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Mijn lieve schatjes zijn helaas geen beroemde konijnen meer 😞 Quote
bobbyonthefloor Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 5 uren geleden, Deeskuh88 zei: Mijn lieve schatjes zijn helaas geen beroemde konijnen meer 😞 De mijne hebben de plank mis geslagen, niet goed hun best gedaan. Zelfs geen konijnenras Bobby. Zo'n unicum in zijn soort😅 Wat uitgebreid @Evee wat een werk! Complimenten! Quote
Evee Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Sorry 😅 Ik moet nog een paar foto's bijwerken, en ik zal ook nog een oproepen plaatsen voor waar ik nog iets bij zoek. Quote
Evee Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden 15 uren geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Krijgt de forum pagina ook nog een update? Het forum zelf krijgt regelmatig updates (gisteren ook) maar dat betreft meer veiligheid dan uiterlijk. Kan zijn dat ik nog een keer wat aanpas in de kleuren, maar ik ben niet van plan verder veel te veranderen. Begin dit jaar is er op het forum al veel omgegooid namelijk 😅 Ik blijf wel regelmatig opschonen op het forum. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.