Evee Geplaatst: 7 oktober Delen Geplaatst: 7 oktober Binnenkort komt de vernieuwde website online. Precies wanneer weet ik nog niet, ik hoop deze of volgende maand. Het gaat om de konijneninformatie. Het forum blijft zoals het is. De konijneninformatie staat nu in hetzelfde systeem als de webwinkel en voor blogs (wat de informatie eigenlijk is), is dat gewoon geen handig systeem. Ik heb dus besloten daarvoor over te stappen op een makkelijker systeem wat meer voordelen heeft voor de blogs. De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest alle informatie over te zetten en te controleren. Daar ben ik nu bijna mee klaar, en dan kan het over. Bij deze dus alvast een vooraankondiging, zodat jullie je er mentaal op kunnen voorbereiden dat bunnybunch.nl er anders uit gaat zien 😄 Het is best een grote verandering, vooral omdat de nieuwe website in de eerste plaats gemaakt is voor mobiel gebruik. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 7 oktober Delen Geplaatst: 7 oktober Ik ben benieuwd! 3 uren geleden, Evee zei: Bij deze dus alvast een vooraankondiging, zodat jullie je er mentaal op kunnen voorbereiden dat bunnybunch.nl er anders uit gaat zien 😄 Het is best een grote verandering, vooral omdat de nieuwe website in de eerste plaats gemaakt is voor mobiel gebruik. Haha ja, dat wordt voor iedereen weer flink wennen 😆 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 7 oktober Delen Geplaatst: 7 oktober Ah. Dank voor de aankondiging. :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: gisteren om 04:45 Auteur Delen Geplaatst: gisteren om 04:45 Waarschijnlijk stappen we a.s. vrijdag over. Veel links op het forum die verwijzen naar informatie zullen dan niet meer werken. Dat zal in de dagen er na door mij (en de mods) opgepakt worden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.