Ga naar inhoud

Er komt een vernieuwde website aan!

Evee

Aanbevolen berichten

Binnenkort komt de vernieuwde website online. Precies wanneer weet ik nog niet, ik hoop deze of volgende maand. 

Het gaat om de konijneninformatie. Het forum blijft zoals het is. 

De konijneninformatie staat nu in hetzelfde systeem als de webwinkel en voor blogs (wat de informatie eigenlijk is), is dat gewoon geen handig systeem. Ik heb dus besloten daarvoor over te stappen op een makkelijker systeem wat meer voordelen heeft voor de blogs. De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest alle informatie over te zetten en te controleren. Daar ben ik nu bijna mee klaar, en dan kan het over. 

Bij deze dus alvast een vooraankondiging, zodat jullie je er mentaal op kunnen voorbereiden dat bunnybunch.nl er anders uit gaat zien 😄 

Het is best een grote verandering, vooral omdat de nieuwe website in de eerste plaats gemaakt is voor mobiel gebruik. 

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd!

3 uren geleden, Evee zei:

Bij deze dus alvast een vooraankondiging, zodat jullie je er mentaal op kunnen voorbereiden dat bunnybunch.nl er anders uit gaat zien 😄 

Het is best een grote verandering, vooral omdat de nieuwe website in de eerste plaats gemaakt is voor mobiel gebruik. 

Haha ja, dat wordt voor iedereen weer flink wennen 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .