Marciana Geplaatst: 3 april 2008 Geplaatst: 3 april 2008 Mijn konijnen van ruim 9 weken oud hebben sinds korte tijd een beetje een donkergroen/zwart (snot?) bij hun neusjes zitten. Ik heb gelezen dat het aan stof kan liggen maar heb ze nog nooit horen niezen en verder stof ik iedere dag af. Verder kan ik niets bijzonders aan ze ontdekken en doen ze niet anders dan anders. Bij Vlekkie wordt het nu al een stuk minder maar bij Witje valt het extra op omdat het een Wit konijntje is. Weet iemand wat dit is en wat kan ik ertegen doen?
shanty Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Wat voor bodem bedekker gebruik jij ? Want als het echt snot is kan je mischien beter even langs de dierenarts gaan
Petradhd Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Donkergroen doet me toch wel aan een infectie denken, als het zwart is zal het vuil zijn geworden.
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 eff naar da ..........snot is besmettelijk kunnen ze ook van hun moeder hebben.
Aanbevolen berichten