Fluff4ever Geplaatst: 26 september Delen Geplaatst: 26 september (aangepast) Hoi allemaal, De laatste jaren werd door een opvang voor het goede doel een konijnenagenda gemaakt, die is zeker bekend bij sommigen hier. Blijkbaar zijn ze er mee gestopt wegens te weinig bestellingen. Jammer maar het is ook veel werk natuurlijk. Ik vond het grappig om een agenda met konijnen te hebben en ben op zoek naar een alternatief. Kennen jullie een merk die agenda's illustreert met konijnen? In het topic met "hebbe dingen" zag ik niets over een agenda. Groeten Ps: Misschien hoort mijn vraag zelfs in het topic hebbedingen, dan graag verschuiven 😅 26 september aangepast door Fluff4ever Aanpassing Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 september Delen Geplaatst: 26 september Ik zag laatst in een boekwinkel een agenda van rien poortvliet met een konijn (of haas?) er op. Misschien dat hema er wel van Nijntje heeft. Maar een konijnen foto agenda zoals jij bedoelt, zou ik niet zo snel weten. Leuke vraag wel 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 26 september Delen Geplaatst: 26 september Jammer dat de konijnenagenda ermee gestopt is. Ik denk dat de smartphone ook wel bijdraagt aan de teruglopende bestelling daarvoor, dat een papieren agenda toch minder gebruikt wordt. Mooie fotokalenders met konijnen heb wel vaker gezien, maar een agenda kan ik je ook niet mee helpen helaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fifty en sarah Geplaatst: 6 oktober Delen Geplaatst: 6 oktober hi, deze heb ik gezien op BOL…kweet niet of dit zo werkt 🤭 Bekijk Konijnen Studio Kalender 2025 op: https://www.bol.com/nl/p/konijnen-studio-kalender-2025/9300000177246662?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexandra Meinesz Geplaatst: 20 oktober Delen Geplaatst: 20 oktober Hoi allemaal, ik kwam er gisteren ook achter dat er geen Konijnenagenda meer is, maar ik vond op Kalenderwinkel de agenda "Raad eens hoeveel ik van je hou". Die ga ik bestellen! Hartelijke groet, Alexandra 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 21 oktober Delen Geplaatst: 21 oktober 14 uren geleden, Alexandra Meinesz zei: Hoi allemaal, ik kwam er gisteren ook achter dat er geen Konijnenagenda meer is, maar ik vond op Kalenderwinkel de agenda "Raad eens hoeveel ik van je hou". Die ga ik bestellen! Hartelijke groet, Alexandra On wat een mooierd zeg! Bedankt voor de tip. Hier zullen vast mensen blij mee zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluff4ever Geplaatst: 23 oktober Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober Ik heb gezien dat het mogelijk is om bij Cewe Color (of een andere foto programma) een agenda te maken compleet met eigen foto's. Dat is soortgelijk aan de Konijnenagenda. Zit dan wel meer werk aan en niet zo veel verschillende konijnen. (Ik maak iedere jaar een muurkalender als cadeau voor iemand met eigen foto's en zelf vind ik het best leuk om te doen). Fijne opties komen langs. Ik heb nog geen keuze gemaakt. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.