Dark en Stormy Geplaatst: 25 september Geplaatst: 25 september Hoi allemaal, Mijn nijn Dark is al een behoorlijke poos niet lekker. Eten gaat al maanden op en aan. Hij krijg dus al een paar maanden op en aan dwangvoer en medicatie. Ik krijg zijn mond niet altijd helemaal schoon na het geven van de spuitjes en hij zelf ook niet. Hierdoor zijn er klitten tot bijna op de huid ontstaan. Het is moeilijk wegknippen I.v.m. de snorharen die ik er niet af wil knippen uiteraard. Ik denk dat er zn 3 a 4 echte klitte zitten en verder is het haar gewoon nattigheid en hard... Weet iemand in hoeverre dit kwaad kan en wat ik er aan zou kunnen doen? Het zit echt aan de onderkant en zijkant van zijn bek, ik weet niet of dit weg getrimd kan worden. Quote
happy211 Geplaatst: 25 september Geplaatst: 25 september Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je zou misschien een foto naar een konijnen trimmer kunnen sturen met de vraag hoe je dit het beste kunt aanpakken. Hoe maak je het schoon na het dwangvoeren? 1 Quote
Dark en Stormy Geplaatst: 26 september Auteur Geplaatst: 26 september Bedankt, dat is een goeie tip. Ik maak zn toet schoon met een vochtig microvezel doekje. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.