Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 14-12-2024 om 20:22, Lollie zei:

Ik denk dat @MarieElsa mijn Secret Santa is. Dat vermoeden had ik eigenlijk al, maar nu is het gebaseerd op een hint, ik heb gevonden dat zij in het centrum van Utrecht woont! Het inpakpapier en Koneinstein zeggen me nog steeds niks 😂

Ik was inderdaad jouw Secret Santa!

Ik had de volgende hints erin verpakt:

- naamgenoot in het gedichtje (ik kwam er toevallig achter dat we dezelfde voornaam hebben 🙂 )

- kaartje vanuit Utrecht (ik woon inderdaad in centrum Utrecht! Heel handig, vlakbij de dierenkliniek)

- inpakpapier met volle maan erop (verwijzing naar Christoffel zijn volle manen bips, waar ik een tijdje terug in een topic naar refereerde)

- inpakpapier met structuurformules en molecuulformules van polonium en radium erop (verwijzing naar de naam van mijn eerste konijntje Marie Curie)

- en inderdaad de Albert Einstein figuur en konijn op de boot (Albert Einstein verwees naar Elbert Einstein, het konijntje wat we hiervoor hadden en het konijn erop is niemand minder dan Elsa!)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 10-12-2024 om 23:42, Deeskuh88 zei:

20241210-231346.jpg

En dan nu, * tromgeroffel *, @Marjoleink, ben jij mijn Secret Santa?

Dat klopt.

Goed dat Nol het etiket er af had gehaald, want je weet wel waar ik woon. Daar stond trouwens wel Secret Santa op.

Ik had kunnen weten dat de hint voor jou te makkelijk was (ik zou het zelf echt niet geweten hebben). Ik had stukjes van foto's van mijn konijnen willen gebruiken, maar die laatste week had ik doordat Beany ziek was niet veel tijd en energie. Plus dat je Beany meteen zou herkennen van de foto's die ik de dagen daarvoor had gestuurd.

Het was inderdaad wel even slikken dat jouw hele verhaal om Beany ging @Evee. Mijn zoon wilde het in het begin niet horen, maar later vond hij het toch leuk. Alleen is ons door de emoties blijkbaar ontgaan dat nergens stond dat we de laatste kadootjes open mochten maken, sorry.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 14-12-2024 om 08:10, bobbyonthefloor zei:

Nu neig ik sterk naar @Marjoleink  door het klaagtopic waarin zij haar bijna onmogelijke reis naar haar werk verwoordde. En misschien vanuit woonplaats richting Vlaanderen moet reizen. Haar naam is al vermeld als eventueel iemands Secret Santa.

Ha ha, leuk gedacht. Maar ik woon in Breda en werk in Gouda, dus de andere kant op. 

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Geplaatst:
Op 11-12-2024 om 16:02, Annasbeestenbende zei:

Mijn pakket is vandaag ook binnengekomen! Zo leuk! 

toen ik hem openmaakte zag ik dit: IMG-5445.jpg

IMG-5446.jpg
 Wat een leuk inpakpapier! 

Dit zat er in het pakket:
IMG-5448.jpg

Ik ben er superblij mee! Dat intelligentie spelletje wil ik al heel lang! En de veldkruiden gebruik ik altijd voor mijn hamster, ik heb laatst toevallig mijn laatste pakje aangebroken en ik weet zeker dat de konijntjes er ook van zullen smullen. Mijn hamster is ook gek op tarwe aren en ik had zelfs al bedacht dat ik binnenkort eens nieuwe moest kopen 😃 

Smalle weegbree gaan mijn konijnen vast ook heerlijk vinden, bedankt ☺️ Heb je het zelf gedroogd?

En dan ook nog lekkere snoepjes, een speelballetje waar ik lekkers in kan verstoppen en wat knaaghout. (Welk hout is het?)

Super bedankt! Ik ben er zo blij mee!

Dit was de hint:

IMG-5447.jpg

Ik kon er in eerste instantie geen pindakaas van maken! Eerst wilde ik het A=1 B=2 etc oplossen, maar toen kreeg ik heel vreemde woorden zoals qltl vmmv. Ik had door dat dat niet de bedoeling kon zijn. 😄 Toen zijn we met het hele gezin aan het puzzelen geslagen, we hadden snel door dat de eerste twee woorden “beste Anna” moesten zijn. En dus dat de 12 de E moest zijn en de 13 de N, zo konden we al heel wat invullen! En beetje bij beetje kreeg de hele tekst vorm! 

IMG-5449.jpg

Dit kwam er uit de hint. Ik denk dat @BaasjevanBrownie mijn Secret Santa is 😄

Ik was idd de Secret santa van @Annasbeestenbende en had gedacht dat mijn hint veel minder makkelijk zou zijn 🙈 

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .