Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het fotoverslag van degene waar ik secret santa voor ben, wordt voor mij ook spannend. Ik was mijn pakket verzendklaar aan het maken, ik pak een pakje, en ik heb werkelijk geen idee wat er in zit.

• Haha 5
  • Verward 1
Geplaatst:

Over 3 dagen, vanaf de 10e mag je je uitpakverslag posten 😁 Sneak peaks van aangekomen dichte pakketjes, zijn die ook taboe? Voor de extra spanning 🤪

Morgen is de laatste verzendkans! We gaan er vanuit dat iedereen dit inmiddels wel weet 😉

Geplaatst:

Ik zal me ook maar verraden. Bewust niets gepost, zodat het niet te duidelijk was dat ik weer mee zou doen. Maar nu kan ik toch niet wachten. Mijn pakketje is bezorgd! Of tenminste, er staat niets op, ook niet dat ik het nog niet mag openen. Maar ik heb niets besteld, dus ik gok dat het hem is.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb de mijne zelfs nog dicht. Vond het heel knap van mezelf. Maar heb vandaag gewoon gewerkt en vanavond verjaardag gehad van mijn zusje. Morgen gaat ie open, en kan ik de verse foto's meteen posten 😄 Heb er nu al zin in 🥰

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Er zijn nog een aantal pakketten onderweg begrijp ik. Als je je pakket nog niet hebt gehad, stuur me dan even een PB, dan kan ik bij jouw secret santa even de track en trace opvragen.

Geplaatst:

Mocht je mij al een pb gestuurd hebben, dan zit het al in de pijpleiding om navraag te doen.

Ik weet het, iedereen hoopte nu op een eerste verslag, helaas 🤭

Geplaatst:

Ik kreeg een doos beplakt met kerstpapier, dus het was meteen duidelijk dat het mijn secret santa pakket was. Er zat een enorme stapel enveloppen in, en een stuk of 10 pakjes met op ieder pakje een letter. In de enveloppen zat een vervolgverhaal over Beany en haar konijnenfamilie, die op avontuur gingen en onderweg allerlei keuzes moesten maken. Bij ieder hoofdstuk stond een QR-code die naar een bijpassend liedje verwees. Alle keuzes, zoals welke windrichting ze op zouden gaan, waren volledig uitgewerkt in de witte enveloppen. Ik denk niet dat ik overal foto's van kan plaatsen, misschien eentje om een idee te geven. Ik ben nu nog onderweg naar huis, ik zal vanavond even kijken wat er kan.

Af en toe mocht ik tijdens het lezen een kadootje openmaken, en na afloop de resterende 5. Allemaal heel erg leuk! 

De hint die er uitkwam was Z52255 ofwel Zebbee. Ik heb hem zo snel nog niet, moet ik eerlijk zeggen, dus ik laat het even bezinken.

20241207_223954.jpg

20241207_223936.jpg

20241207_235325.jpg

20241212_201438.jpg

20241207_235432.jpg

• Vind ik leuk 11
Geplaatst:

Toen ik zaterdag terug kwam van hardlopen, stond er een groot pakket op mij te wachten. Gelukkig was mijn vriend thuis om hem aan te nemen. 

https://drive.google.com/file/d/1PVV8uAtKxNNI8SAJPQgVe225C4-NWqJ7/view?usp=drivesdk

Het pakket was erg mooi ingepakt in groen kerstpapier, daarnaast zat er nog een kaartje op dat het voor secret santa was en pas op 10 december uitgepakt kon worden. Geheel tegen de verwachtingen in heb ik mij daaraan kunnen houden, het heeft wel geholpen dat ik gister en vandaag niet thuis was 😉

https://drive.google.com/file/d/1PZQftlavuCY3PFBu-HwRciro1zwA1Xlp/view?usp=drivesdk

In het pakje zat een mooie kerstkaart gericht aan mij, Elsa en Christoffel. Zelfs nog ze groetjes gedaan aan mijn vriend. En dat allemaal in mooie dichtvorm. Helaas wel vernomen dat Secret Santa zich gebrand heeft tijdens het maken van 1 van de cadeautjes, ouch. Hopelijk gaat dat nu weer beter!

https://drive.google.com/file/d/1PLdM5PHFtXQM9aRgmG2rlat7ohJNrsxk/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1O19rebOX07KIV03JH6Yp6hphSU84OZsb/view?usp=drivesdk

De cadeautjes zaten verstopt onder een flinke laag hooi, bij het uitpakken van de cadeautjes ben ik meerdere puzzelstukjes van Frozen tegengekomen. Daarnaast was een terugkerend thema Nijntje. Een andere hint is denk ik de poster. Ik zal nog even wachten met het plaatsen van mijn vermoedens tot meer mensen hun pakket hebben. En mocht ik er echt helemaal niet uitkomen zat er zelfs nog een bonushint in het pakje.

https://drive.google.com/file/d/1P5nQoRV6Cn46XY5O29cyBr6jAA9SW0kg/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1P5HpjiBc_lLa3Uhc4mloexxhZpGZ0bF_/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1PGFkJvli8r7wNNpqemPZaLY2reG4OjXu/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1Ov0sElp0bKwNXnxSFj24iL_Gx2Bja-vb/view?usp=drivesdk

Super leuk gedaan! Ben er erg blij mee 😄

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:

Ik heb mijn pakket keurig op tijd ontvangen. Afkomstig uit Oosterhout, dat deed niet meteen een belletje rinkelen. Ik heb braaf gewacht tot vandaag en vanmiddag heb ik het open gemaakt! Eerst een hele berg kranten: 

PXL-20241210-151007721.jpg

Oosterhout was dus geen afleidingsmanoeuvre 🙂

PXL-20241210-151038277.jpg

Onder de kranten zaten de cadeautjes en de hints verstopt:

PXL-20241210-151052607.jpg

En dit zat erin! Een superschattig konijntje dat perfect past op mijn konijnenplankje. Onderzetters (die had ik ook gevraagd, deze zijn van stof, dus geen krassen, superfijn!), een bloempotje (althans, dat denk ik, er staat nu in elk geval een stekje in) en twee speeltjes voor de cavia's. De brug is inmiddels al in gebruik genomen! Heel leuk, dankjewel Secret Santa!  

PXL-20241210-192654192-NIGHT.jpg

En dan de hints...  De eerste hint was een puzzel met BunnyBunch-thema. Echt supergrappig om te zoeken naar keutelaar en klaagtopic. De oplossing was: twee vier maart. Ik dacht dus aan 24 maart en met wat zoeken op het forum kwam ik uit bij @knaagjeknabbelsuddenly omdat 24 maart de geboortedatum is van Knaagje en Knabbel. Ik heb nog even naar de andere hints gekeken, maar daar begreep ik echt helemaal niets van 🙂 Hint 4 was "nieuwe ren", maar daarmee zou ik het echt niet geweten hebben. Met hint 3 wordt misschien gedoeld op de profielfoto, maar dat bedacht ik pas toen ik al een naam in gedachten had. 

PXL-20241210-151343121.jpg

PXL-20241210-151350773.jpg

PXL-20241210-151406535.jpg

PXL-20241210-151414647.jpg

Ik had dus een hele creatieve Secret Santa! Leuk, dankjewel! 

• Vind ik leuk 9
Geplaatst:

Ik kreeg afgelopen weekend ineens een pakje geleverd, een kerstpakketdoos. Er stond een afzender op qua postcode, maar Nol had het pakketje aangenomen en meteen de sticker verwijderd, zodat ik dat niet als hint kon misbruiken. Maar ik weet ten eerste al niet eens waar iets ligt (topografie is niet mijn sterkste kant) en ten tweede weet ik ook niet waar iedereen woont. Een kerstpakketdoos zegt ook verrekte weinig. Er stond niets op verder, maar ik had wel een vermoeden dat het om Secret Santa ging. Tenzij dat op de sticker stond, maar dat weet ik niet. 

20241210-231129.jpg

Na het openen van de doos kwam ik denk ik een complete krant tegen. De Volkskrant, dus die kon ik ook al niet als extra hint gebruiken 😄 En daaronder cadeautjes! En een kaart. De kaart bevatte de hint. Het plantje herkende ik meteen, omdat ik die zelf in de tuin heb gehad in ons vorige huis. Sorry! 

20241210-234120.jpg

20241210-231316.jpg

20241210-231346.jpg

20241210-231354.jpg

En dan de uitgepakte cadeautjes 🥰 Een zak zoute drop (i love it!), schilderen op nummer (het enige beetje creatieve wat ik wel kan), een boek (kende ik nog niet, lijkt me leuk!) en een Blond-servies bordje. Supertof pakketje! Ontzettend blij mee 😄

20241210-231653.jpg

En dan nu, * tromgeroffel *, @Marjoleink, ben jij mijn Secret Santa?

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:

Mijn pakket is vandaag ook binnengekomen! Zo leuk! 

toen ik hem openmaakte zag ik dit: IMG-5445.jpg

IMG-5446.jpg
 Wat een leuk inpakpapier! 

Dit zat er in het pakket:
IMG-5448.jpg

Ik ben er superblij mee! Dat intelligentie spelletje wil ik al heel lang! En de veldkruiden gebruik ik altijd voor mijn hamster, ik heb laatst toevallig mijn laatste pakje aangebroken en ik weet zeker dat de konijntjes er ook van zullen smullen. Mijn hamster is ook gek op tarwe aren en ik had zelfs al bedacht dat ik binnenkort eens nieuwe moest kopen 😃 

Smalle weegbree gaan mijn konijnen vast ook heerlijk vinden, bedankt ☺️ Heb je het zelf gedroogd?

En dan ook nog lekkere snoepjes, een speelballetje waar ik lekkers in kan verstoppen en wat knaaghout. (Welk hout is het?)

Super bedankt! Ik ben er zo blij mee!

Dit was de hint:

IMG-5447.jpg

Ik kon er in eerste instantie geen pindakaas van maken! Eerst wilde ik het A=1 B=2 etc oplossen, maar toen kreeg ik heel vreemde woorden zoals qltl vmmv. Ik had door dat dat niet de bedoeling kon zijn. 😄 Toen zijn we met het hele gezin aan het puzzelen geslagen, we hadden snel door dat de eerste twee woorden “beste Anna” moesten zijn. En dus dat de 12 de E moest zijn en de 13 de N, zo konden we al heel wat invullen! En beetje bij beetje kreeg de hele tekst vorm! 

IMG-5449.jpg

Dit kwam er uit de hint. Ik denk dat @BaasjevanBrownie mijn Secret Santa is 😄

• Vind ik leuk 11
Geplaatst: (aangepast)

Het pakketje heb ik gister ontvangen en onderhand ook uitgepakt.

Het inpakpapier viel direct al in de smaak. De jongste maakte er met haar handen spontaan een hartje bij:  

20241210-153957.jpg

Dit zat erin: 

20241210-154355.jpg

We zijn er heel blij mee! De jongste begon gelijk in het boekje te werken/tekenen en de chocola is door de oudste geconfisqueerd 😄  

Er is ook al een fruitknuffeltje genaaid: 

20241210-195956.jpg

Ben ook heel blij met het diamond painting setje. Vind het altijd leuk om iets te krijgen met konijnen erop en zoiets had ik nog niet. Tot slot is er ook aan de konijnen goed gedacht. Deze puzzel hadden ze nog niet. Ik wilde ze een gevulde puzzel geven en daar een foto van maken, maar ze waren me te snel af. Toen ik mijn camera paraat had, was alles al op. Roosje was er al weer vandoor en Hulst was nog aan het nagenieten of ruiken (of wat het ook was wat hij deed): 

20241210-155917.jpg

Mijn Secret Santa heeft heel erg de best gedaan op de hint. Ik heb een serie vragen gekregen over mijn woonplaats en het is duidelijk dat Secret Santa daar beter in thuis is dan ik haha. Ik kom er nog op terug wie ik denk dat mijn Secret Santa is!   

aangepast door Nina en Hazel
  • Vind ik leuk 10
Geplaatst:

Er kwam een soort grabbelton binnen, mijn dochtertje begon direct enthousiast ieder propje eruit te halen en secuur open te vouwen, want wie weet zat er wat in 😂

Maar er zaten toch echt pakjes tussen. 

IMG-2103.jpg

Ik had superveel cadeautjes en een hele leuke konijnen kerstkaart 😍

IMG-2105.jpg

Secret santa had niet alleen een hele mooie kaart gevonden, maar kan ook nog eens goed dichten, wow wat een gedicht! Superleuk gedaan! De rode letters vormen samen Deeskuh, dus mijn santa was al snel niet meer zo secret 😉 Voor een volgende x zou ik ze niet op chronologische volgorde doen om het iets moeilijker te maken 😉

IMG-2108.jpg

En hier mijn cadeautjes: 

Lekkere thee (losse groene thee ben ik ook erg blij mee, theezakjes besparen) en hele pure chocola 😋, handletterspullen èn een konijnen voerbal. Die laatste stond heel hoog op mijn lijstje, want ik voer daar de konijnen bijna dagelijks mee (zo kan ik voorkomen dat Brownie Ukkie bijt als ze een bakje moeten delen). Alleen ik had Linde het balletje laten brengen en die had hem als een soort apport naar ze toe gegooid door de lucht met als resultaat dat hij in stukken was (konijnen blij, die konden nu eens makkelijk bij de inhoud, ik minder). En nu de webwinkel van BB niet meer bestaat en ik geen nieuwe in een dierenwinkel wilde kopen had ik een probleem 😉

IMG-2106.jpg

Dus dank aan @Deeskuh88

Leuk dat je mij nu terug had, nadat ik jou 2 jaar terug had. 

• Vind ik leuk 7

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .