Ga naar inhoud

Secret Santa 2024


Evee

Aanbevolen berichten

1 uur terug, bobbyonthefloor zei:

Ik wil je wel helpen hoor met het samenstellen van mijn cadeautjes😅😅😅

 

 

#ikkeweermetdieflauwegrapjes

Is goed! Stuur ik je het geld en de hele waslijst aan dingen die ik dan als idee heb, en dan mag jij alles netjes maken en inpakken.

En dan niet stiekem kijken hé, voor de openmaak dag? 😉😉 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip voor alle forumleden, post hier vrolijk en gezellig mee, of je nou wel of niet mee doet met secret santa. Zo is het raden straks lastiger 😄

 

Ik heb voor nu besloten geen teller van het aantal deelnemers erbij te zetten, om het raden ook wat lastiger te maken. Dan heeft de laatste ook nog wat te raden over! 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Evee zei:

Ik heb even een banner bovenaan het forum gezet als blikvanger, zodat de bezoekers beter zien dat het weer de tijd van het jaar is  voor de aanmeldingen voor secret santa 😄 

 

OH nee, ik ben gevoelig voor Konijnen-oogjes-guilt-trip 🙂 

Maar zonder gekheid, ik vind het een super schattige banner.

  • Bedankt 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben nog ongeveer 2 weken om aan te melden!

 

De eerste enthousiaste aanmeldingen zijn binnengekomen, maar dat mogen er nog wel wat meer worden hoor!! 🎅

 

 

Mocht je al hebben aangemeld en je tops & flops nog willen aanpassen kan dat tot eind deze maand gewoon, stuur dan gewoon aanvullend een berichtje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .