Ga naar inhoud

Secret Santa 2024

Evee

Aanbevolen berichten

Hoe gaat het bij jullie, met het samenstellen van de secret santa pakketten? 😄 Niemand durft iets te posten hier haha 😂

Zoals ik eerder zei, klets ook gerust mee als je niet mee doet, om het raden extra moeilijk te maken voor de personen die wel mee doen!

Ik ben nog maar op de helft, maar gelukkig hoeft het nog niet af te zijn! Ik vind de voorpret altijd erg leuk. 

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het eerste kadootje in huis, heb een aantal opties voor een tweede, en verder heb ik nog wat ideetjes. Ik had iets gezien, daar was ik zelf heel enthousiast over, maar toen las ik de aanmelding nog een keer en toen heb ik toch maar niet gedaan.

Ik merk wel dat €12,50 tegenwoordig niet zoveel geld meer is, het vereist enige creativiteit om daar een paar leuke dingen mee te kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al 4x kerst geshopt.

Leuke dingen bij Flying Tiger o.a. deze konijnenslipperkerstbal:

https://flyingtiger.com/nl-nl/products/christmas-bauble-bunny-slippers-3059055?srsltid=AfmBOoqlEhbBqjJ7ZVGKItn8Q9mS40KFrbpEbTQ5G280D5GsZlhDGVHz

En we hebben kerstballen gekocht bij de Intratuin.

En gisteren waren we bij de Noorse en Zweedse Kerstmarkten in Rotterdam. Gezellig en leuk.

Nu nog even tijd vinden om mijn huis te gaan versieren!  (ff eerst opruimen).

Ik heb ook de nieuwe Nijntje adventkalender gekocht van de H&M:

b8623da7e1bc9c27cf697067eb3a3f2b0f96ee49

En voor mijn man een adventkalender via een fotoboer, met Belgische chocolade bedrukt met foto's van ons en onze dochter. Haha! Erg leuk.

Verder hou ik niet van Kerst hoor. ❤️

En zoals ik tegen mijn mama zei: we doen niet aan Kerstcadeau's, daarom heb ik er al 2 voor mijn man... 🙃😅. Mijn koukleum heeft van mij een mooi dik wollen Noors gevoerde vest-jack gekregen en zo'n grote warme muts. Helemaal blij mee. Hij heeft al met die muts gelopen... haha.

aangepast door bunnyempress
  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marjoleink zei:

De konijnenslipperkerstbal is geweldig!

Ik wist helemaal niet dat daar een noorse kerk was. Ik ben in juli nog in het Erasmus geweest, maar toen kwam ik misschien van de andere kant.

Zit aan de kant van het Park. En ze adverteren op de zijkant altijd met de kerstmarkt. En ik heb het al zo vaak gezien en nu dus eindelijk geweest. Echt heel leuk. En Emma had veel bekijks zo in de draagdoek, heel grappig. ❤️. De Deense zit een klein stukje verder, maar die hadden we niet gered. We waren al van de Zweedse naar de Noorse gelopen (1,1km) en het was al laat genoeg, dus Deense geskipt. Volgende week doen de Finnen ook mee, maar dan zijn de Denen en de Zweden alweer gestopt.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .