bunnyempress Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober 1 uur terug, bobbyonthefloor zei: Ik wil je wel helpen hoor met het samenstellen van mijn cadeautjesπ π π Β Β #ikkeweermetdieflauwegrapjes Is goed! Stuur ik je het geld en de hele waslijst aan dingen die ik dan als idee heb, en dan mag jij alles netjes maken en inpakken. En dan niet stiekem kijken hΓ©, voor de openmaak dag? ππΒ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 oktober Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober Tip voor alle forumleden, post hier vrolijk en gezellig mee, of je nou wel of niet mee doet met secret santa. Zo is het raden straks lastiger π Β Ik heb voor nu besloten geen teller van het aantal deelnemers erbij te zetten, om het raden ook wat lastiger te maken. Dan heeft de laatste ook nog wat te raden over!Β 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 oktober Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober Ik heb even een banner bovenaan het forum gezet als blikvanger, zodat de bezoekers beter zien dat het weer de tijd van het jaar isΒ voor de aanmeldingen voor secret santa πΒ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 7 oktober Delen Geplaatst: 7 oktober Ik zag het inderdaad meteen! Valt lekker op haha. Schattig konijntje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 7 oktober Delen Geplaatst: 7 oktober 8 uren geleden, Evee zei: Ik heb even een banner bovenaan het forum gezet als blikvanger, zodat de bezoekers beter zien dat het weer de tijd van het jaar isΒ voor de aanmeldingen voor secret santa πΒ Β OH nee, ik ben gevoelig voor Konijnen-oogjes-guilt-trip πΒ Maar zonder gekheid, ik vind het een super schattige banner. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 7 oktober Delen Geplaatst: 7 oktober Hij valt zowel op mobiel als op laptop zeker erg goed op! AI heeft goed zijn best gedaan, het zijn echt heel schattige konijntjes π° Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 oktober Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober Het zijn inderdaad ai konijntjes, ik zocht even een snelle oplossing π ik vind ze ook wel schattig π Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 7 oktober Delen Geplaatst: 7 oktober Hij viel meteen op, super cute! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 8 oktober Delen Geplaatst: 8 oktober Niet te missen. Nu ziet mijn oog sinds augustus al Secret Santa maar ligt aan mij. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 oktober Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober Jullie hebben nog ongeveer 2 weken om aan te melden! Β De eerste enthousiaste aanmeldingen zijn binnengekomen, maar dat mogen er nog wel wat meer worden hoor!!Β π Β Β Mocht je al hebben aangemeld en je tops & flops nog willen aanpassen kan dat tot eind deze maand gewoon, stuur dan gewoon aanvullend een berichtje.Β Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 15 oktober Delen Geplaatst: 15 oktober Vrijdag 25 oktober donkerrood omcirkelen met secret santa aanmelden, dan komt het goed π€ͺ Β Dat is volgende week vrijdag al! π€« Β Ik dacht ik voer de druk nog ff op π 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 oktober Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober Er zijn nog weinig aanmeldingen. Wil je mee doen? Stuur dan een pb naar mij! Β Met te weinig aanmeldingen kan het helaas niet doorgaan.Β 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 20 oktober Delen Geplaatst: 20 oktober Op 26-9-2024 om 02:50, bunnyempress zei: Vorig jaar was echt super tof! Ik vind Kerst sowieso geweldig, haha. Dit jaar voor het eerst officieel met een kleintje, al wist ik vorig jaar wel al dat ik zwanger was. Ik kijk even hoe onze planning loopt, want ik heb ook nog 2 ziekenhuistrajecten lopen, al lijkt het erop dat het e.e.a. januari/februari wordt ipv november/december. Mijn man vond het vorig jaar ook heel leuk om te zien wat ik allemaal deed, het pakket weg te brengen en mee te genieten. O wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Leuk joh, gewoon meedoen en vraag je konijnendingen voor de kleine π heb ik toen ook gedaan. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 20 oktober Delen Geplaatst: 20 oktober Op 25-9-2024 om 09:33, Evee zei: Het is weer de tijd van het jaar... hebben jullie er al zin in? Ook dit jaar willen we kijken of er genoeg interesse is om aan Secret Santa te doen! Β Wat is Secret Santa?Β Een leuke manier om cadeautjes uit te wisselen onder de Bunnybunch forumleden in de decembermaand.Β Β In het kort: - Aanmelden via pb naar Evee, uiterlijk 25 oktober. - De adres gegevens en tops & flops ontvang je in een privΓ©bericht.Β - Je stelt vervolgens een cadeau pakketje samen voor een forumlid.Β - De inhoud van het pakket moet een waarde hebben van ongeveer β¬ 12,50. Dat is exclusief verzendkosten. - Verzend uiterlijk op 8 december het pakket! Verzend je het eerder, vermeld dan op de doos dat het pas vanaf 9 december uitgepakt mag worden.Β - Vergeet de hints niet! De ontvanger moet raden van wie het komt.Β - Na ontvangst moet je een uitpakverslag in het Secret Santa topic op Bunnybunch delen. Liefst met foto of filmpje.Β - Raad van wie jouw pakket komt, wie is jouw Secret Santa?! Β Hoe werkt het?Β Je kan je tot en met 25 oktober aanmelden. Dat doe je door een privΓ©bericht naar Evee te sturen. Vermeld in dat bericht jouw naam, adresgegevens en jouw tops en flops. Tops en flops zijn wat je wel of juist echt niet wil ontvangen.Β Begin november krijg je een berichtje met de persoonsgegevens en wensen van een forumlid voor wie jij een cadeaupakket samen gaat stellen. Iemand heeft dan ook jouw gegevens ontvangen en gaat voor jou aan de slag. Het pakket moet een waarde hebben van ongeveer 12,50 euro. Daarboven komen dan nog verzendkosten. Reken er op dat meedoen dus ongeveer 20 euro zal kosten.Β Begin december verstuur je het pakket. Dat kan een doos zijn met ingepakte pakketjes er in, of een complete surprise. Je bent er helemaal vrij in hoe je het verpakt, enkel beperkt door je eigen creativiteit π Vergeet ook niet dat er één of meerdere hints verstopt moeten zitten in het cadeaupakket. EΓ©n van de leukste dingen is namelijk dat je moet gaan raden wie jouw secret santa is! De afgelopen jaren zijn er al ontzettend leuke puzzels, gedichten en raadsels voorbij gekomen. Heb je jouw secret santa pakket ontvangen? Plaats dan een uitpakverslag op het forum. Dat kan door foto's te plaatsen of een filmpje te delen.Β Β Meedoen? Stuur een PB naar Evee, uiterlijk op 25 oktober. Vermeld in dat bericht je naam, adres en wensen.Β Ben je nog geen 18? Vraag dan toestemming aan je ouders/verzorgers of je mee mag doen. Als je meedoet ga je er mee akkoord dat de moderators op het forum en jouw Secret Santa toegang krijgen tot jouw adresgegevens.Β Voorbeeld van een bericht om aan te melden: Β Β Β Β Aanmelden kan t/m 25 oktober via pb naar Evee Begin november krijg je door voor wie jij een pakket samen mag stellen Voor of uiterlijk op 8 december worden de pakketten verzonden en ontvang je dus zelf ook een secret santa pakket!Β Haha ik heb 20 konijnen, dat vond je wel een random voorbeeld aanmelding π 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 oktober Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 1 uur geleden, BaasjevanBrownie zei: Haha ik heb 20 konijnen, dat vond je wel een random voorbeeld aanmelding π Ja π Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 21 oktober Delen Geplaatst: 21 oktober 23 uren geleden, Evee zei: Er zijn nog weinig aanmeldingen. Wil je mee doen? Stuur dan een pb naar mij! Β Met te weinig aanmeldingen kan het helaas niet doorgaan.Β Awww zou jammer zijn. Hoeveel zijn er nog nodig nu? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 21 oktober Delen Geplaatst: 21 oktober Ook dit jaar kan ik helaas niet mee doen π Mijn moeder verhuisd op zeer korte termijn naar het verpleeghuis en samen met wat daar allemaal bij komt kijken heb ik mijn handen meer dan vol. Β 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 21 oktober Delen Geplaatst: 21 oktober Dat is wel heeeeeel jammer mammafelina. Daar komt zeker veel bij kijken! Heel veel sterkte en succes πͺ Β Het deelnemeraantal is nu iets minder dramatisch dan voor het weekend. Dat vind ik wel hoopvol π Β Een paar extra aanmeldingen kunnen geen kwaad π€ͺ Aanmelden kan nog steeds tot en met aanstaande vrijdag (25ste) bij Evee. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunnyempress Geplaatst: 21 oktober Delen Geplaatst: 21 oktober Op 20-10-2024 om 16:27, BaasjevanBrownie zei: O wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Leuk joh, gewoon meedoen en vraag je konijnendingen voor de kleine π heb ik toen ook gedaan. Β Dank je wel β€οΈ. De kleine heeft al behoorlijk wat konijnendingen, maar je kan ze nooit genoeg hebben toch? Β @mammafelinaΒ wat jammer dat je je handen vol hebt met zoiets pittigs. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt. Β Hier blijft het helaas ook wat onrustig, al is mijn ene november/december ding omgezet naar januari. Ik blijf nadenken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 oktober Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober Ik heb nog een extra uitlegΒ geplaatst over het plaatsen van foto's op de website, omdat er natuurlijk straks wel uitpakverslagen nodig zijn! Β Mocht het je echt niet lukken mag je de foto's ook appen of mailen naar mij, dan plaats ik ze in je bericht.Β info@bunnybunch.nl 06 83712457 Β Er zijn inmiddels 9 aanmeldingen, ik hoop natuurlijk dat er nog bij komen, maar ik denk dat het voldoende is om het door te laten gaan π Β Β 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjeknabbelsuddenly Geplaatst: 22 oktober Delen Geplaatst: 22 oktober 3 uren geleden, Evee zei: Er zijn inmiddels 9 aanmeldingen, ik hoop natuurlijk dat er nog bij komen, maar ik denk dat het voldoende is om het door te laten gaan π π₯³π₯³π₯³ 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 oktober Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober De laatste dag om je aan te melden is vandaag!!!! Β Mocht je nog geen lijstje hebben doorgegeven, stuur dat dan ook vandaag door! πΒ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 oktober Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober Aanmelden kan niet meer! Achter de schermen gaat een moderator de verdeling maken. Komende week zal er een pb komen met voor wie jij secret santa bent!Β 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 4 november Delen Geplaatst: 4 november Ik zit me ineens te bedenken, hoe zou het met iedereen gaan nu de lootjes zijn verdeeld? Nog een maand, oke en een dag om alles rond te krijgen. 4,5 week is zo om π π€ Plannetjes bedenken, shoppen, inpakken en er dan ook nog iets leuks van maken, de secret santa's krijgen het nog druk π Β Ik zat dus te denken, stel je wilt het de 5e verzenden, zijn dan niet de postpunten eerder dicht vanwege de Sinterklaas? Geen idee eigenlijk of dat nog gevierd wordt. Zal misschien ook per plaats verschillen. Maar het is iets om in je achterhoofd te houden. Β Natuurlijk weet ik dat er een hoop mensen zijn die zich nu koest houden om zichzelf niet te verraden π€« Dat maakt het juist leuk π Vooral mee doorgaan ππͺ ik dacht, nu ik er toch aan moet denken, maar meteen een reminder van maken, zover nodig π 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 november Auteur Delen Geplaatst: 5 november Extra informatie voor wie mee doet:Β Β Β Doe je mee? Dan kun je nu dus echt niet meer terug! Mocht er door overmacht een reden zijn dat het niet lukt, laat dat dan echt zo snel mogelijk weten! Het is echt niet leuk als iemand tijd en moeite stopt in een pakket maar niets ontvangt.Β Β Ook is een uitpakverslag verplicht!!!! Β Let op! Uiterlijk zondag 8 december moet het pakket verzonden worden! Eerder verzenden mag dus ook, en kan gezien de datum handig zijn. Verzend je het eerder, vermeld het dan op de doos dat het secret santa is, dan weet de ontvanger dat het nog niet open mag. Houd rekening met de openingstijden van het postpunt in die periode, sinterklaasavond en op zondag zijn sommige punten (eerder) dicht. Β Moet je voor verzending een ontvanger e-mailadres opgeven?Β info@bunnybunch.nlΒ Als naam van de afzender kun je Bunnybunch opgeven. Ook het adres mag als dat nodig is.Β Β Uitpakverslagen plaats je tussen 10 en 15 december.Β In die periode mag je raden, maar mag nog niet bevestigd worden of het klopt of niet! Vanaf 15 december mogen secret santa's zich pas bekend maken! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.