Fifty en sarah Geplaatst: 20 september Delen Geplaatst: 20 september Hoi in het begin kon ik Fifty met een konijnen kam en borstel zijn vacht goed bijhouden maar sinds kort vind hij dat niet meer prettig en Sarah al helemaal niet. is het een goed alternatief om zo’n handschoen voor kat en hond aan te schaffen om zo de overtollige losse haren te verzorgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 20 september Delen Geplaatst: 20 september Ik weet niet wat voor vacht je konijnen hebben maar ik pluk het er met de hand uit. Dit tolereren ze alleen als ze in hun toiletbak hooi aan het eten zijn. Ze zijn gewend dat ik dan bij ze op de grond zit en ik kan ze dan ook aaien. Het liefste als ze met hun achterwerk naar mij toe zitten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lappie2 Geplaatst: 20 september Delen Geplaatst: 20 september Ik heb een handschoen, het werkt wel wat maar die ik heb is wat stug en moeilijk om het hele lijf te borstelen. En in de rui werkt het niet want dan aai ik meer haar terug dan eraf. Ik spray er dan wat water op met een plantenspuit zodat de haren niet in het rond vliegen. 1 aai, haren uit de handschoen halen, volgende aai etc etc. De Kleine houdt er absoluut niet van en Leeuw laat het rustig gebeuren. Ze moeten ook echt op schoot want zo op de grond laten ze beiden niet toe.. Maar nu gebruik ik weer een zacht borsteltje voor het bijhouden en met het verharen gebruik ik nu mijn handen..plukken.. en de stofzuiger op standje 1. Met de stofzuiger is bij mij nu het allerbeste want geen rondvliegende haren en snel klaar. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.