Evee Geplaatst: 12 september Delen Geplaatst: 12 september Ik heb het idee dat we tegenwoordig werkelijk alles tellen en je elk weekend wel kan tellen 😂  Maar egeltjes zijn leuk, dus mocht je er dit weekend zin in hebben, het is egel telling!  https://www.tuintelling.nl/tellingen/egeltelling Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 13 september Delen Geplaatst: 13 september Zo blijven we scherp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 september Delen Geplaatst: 16 september (aangepast) Geen egel gezien. Wel weer kleine naaktslakken. Jammer dat ik die niet mocht tellen. Grrr. Ik las dat je normaal twee generaties per seizoen hebt. Dit jaar vijf generaties door het natte voorjaar. 16 september aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober Van de week een paar keer een egel zien lopen. Er komt hier nu ook een egelhuis. Ik zou er wel 10 willen hebben tegen de naaktslakken en muizen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 oktober Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober Een egeldorpje bouwen dan! 1 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober Een egeldorp klinkt heel leuk, als je allemaal verschillende huisjes maakt en leuk neerzet (wel functioneel natuurlijk). Die kleintjes (eerste jaars) blijven in de winter nog als groep bij elkaar, hoorde ik pas. Dus helemaal geen gek idee om dat te doen. Â Wat er nu bij jou loopt zou een moeder kunnen zijn, op zoek naar een nieuw thuis. Als je het goed doet, dan kun je volgend jaar een familie huisvesten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 oktober Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober Toevallig liep er net toen we terug kwamen van de ronde met de honden ook een egeltje op onze oprit. Nog niet een hele grote, dus die mag nog wel wat eten voor de winter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 oktober Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober En ik lees ook net dat het niet goed gaat met de egeltjes:Â https://www.nu.nl/klimaat/6333382/een-op-drie-boomsoorten-met-uitsterven-bedreigd-ook-egel-in-de-problemen.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober Ik zag vroeger bijna nooit egeltjes, maar de laatste tijd zie ik ze juist wel heel vaak. Ik zie er bijna elke dag wel een of meerdere, op allerlei verschillende plekken 🤔. Hoe het komt, geen idee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 28 oktober Delen Geplaatst: 28 oktober  38 minuten geleden, Lollie zei: Ik En Lollie is weer terug!!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.